Porsche Cayenne'im Mart ayı sonunda bozuldu. Benim de Amerika'da Porsche'm var ve arabalarımda profesyonel ve kaliteli hizmet istediğim için arabalarımı servis veya onarım için her zaman Porsche'ye götürdüm. Arabamı merkeze götürdüm ve teşhis konulmasını üç gün bekledim. Transfer kutusunun arızalandığından zaten şüphelendim ve onarımların maliyetinin yaklaşık 5.000 dolar olmasını bekliyordum. Porsche beni aradı ve şanzımanın kırıldığını ve 23.000 $ 'a mal olan ve 6 aylık bekleme süresine sahip tüm şanzımanı değiştirmek zorunda kaldıklarını söyledi. Şok oldum ve kulaklarıma inanmadım. Arabalarla ilgili deneyimlerime ve araba bozulduğunda ortaya çıkan semptomlara dayanarak, özellikle yönetici bana "hoş olmayan sesler duyduklarını" söylediğinde ve teşhis yöntemlerinin tamamen gürültüye dayandığını hissettiğinde teşhislerine inanamadım. Porsche'ye bunun transfer kutusu olup olmadığını bile sordum ama bana yalan söylediler ve bunun şanzıman olduğunu söylediler. İkinci bir görüş için onu makine atölyesine götürmeye karar verdim. Gelmeden bir saat önce Porsche'yi aradım ve onlara gelip arabayı çekeceğimi söyledim. Ben geldim ve arabam hazır değildi, servis alanına götürüldüm ve tamircilerin "bu benim arabam değil" gibi bir şey söyleyerek kavga edip çalışmadıklarını duydum. Özellikle üst düzey lüks markanın profesyonellik eksikliği karşısında şok oldum. Arabamı başka bir makine atölyesine götürdüğümde transfer kutusunun arızalandığını teşhis ettiler, açtılar ve geldikten sonraki 10 dakika içinde aşınmış parçayı gösterdiler. Onlara yeni bir parça getirdim ve bir günde tamir ettiler. Şimdi Cayenne'im sorunsuz bir şekilde yeni gibi sürüyor. 1000 dolardan az ödemiş olmam ve birkaç gün beklemiş olmalıyım. Porsche'nin bu merkezindeki standartların ne kadar düşük olduğu utanç verici. Porsche'lerimi her zaman güvenilir bir hizmet merkezine götürdüm ama şimdi hizmetlerine güvenemiyorum ve tek ilgilerinin ceplerini doldurmak ve aptallardan mümkün olduğunca çok para almak olduğuna inanıyorum.
Çeşitli var markalı aksesuarlar, ancak ürün yelpazesi çok büyük değil, yeni arabalar da tanıtıldı.
Arabalar ne kadar pahalı olursa, kabindeki kızlar o kadar güzeldir :) bu arabaların yanında.
Çalışma programı 18 saate kadar ve sadece hafta içi - daha kötüsü ne olabilir? Siz böyle çalışmak için bir devlet ofisi değilsiniz. Zaten bir kez karşılaştım ve bu sefer bunun hakkında yazmaya karar verdim! 18'den sonra bir şey olursa, 18'den sonra çekici ile bir araba getirmenin mümkün olup olmadığını açıklığa kavuşturmak için bile asla tüp almayacaksınız. Kabinden Audi'ler satın alındığında, Serov'daki merkez her zaman bağlantıdaydı, 21'e kadar çalıştı, ancak burada bu konuda müşteri odaklılık yok. Arabanın teşhisinin sonucunu bekliyorum, Cuma günü yapılan aramalarda «peki, orada ne var» sorusuyla saat 17'ye kadar devam etmem gerektiğine dair bir cevap aldım ve tabii ki bunu ancak hafta sonundan sonra yapacağız. Onarım için gelmek isteyen o kadar az insan var mı yoksa devlet kurumunun çalışma programı yeterli mi?
Her zaman toplantıya gidecek kalifiye personel. Her şeyi zamanında yaptılar. Yedek parçalar mevcuttu, fiyatı otomobil parçaları mağazalarından daha düşüktü. Servis uzmanı Alexander'a özel teşekkürler. Derhal kabul ettim, her şeyi açıkladım, onarım sırasında güncel tuttum.
Kesinlikle mucizeler, makan 2 litrelik en basit motor ve bu tür ekipmanlar fiyatı inanılmaz bir 130-140 bin € 'ya yükseltti
Hayatları boyunca 70-75 bin avroya mal olan iyi ekipmanlardaydılar, bu araba için tavan bu
Çinlileri daha iyi satıyorsunuz, her birine 30 bin avroya mal oluyorlar ve Porsche'den daha hızlı hızlanıyorlar
İlk defa böyle güzel bir salon görüyorum, Belaruslular aferin, salonu ziyaret etmekten hoş ve unutulmayan bir izlenim, yetkin ve çok deneyimli işçilerdi! Gurur duyuyorum ! Böyle devam et !
Hikaye, 3 hafta boyunca arabasız nasıl kalılacağı ve daha sonra tamir edemedikleri arabayı nasıl alacağıyla ilgili. Minsk'teki Porsche Merkezi, hizmetin ve kalitenin şili'de, rahat bir yerde olduğu bir yerdir…
Bu yılın Temmuz ayında St. Petersburg'dan Minsk'e geldik, yolda tekerlek yatağı kırıldı. Aracımız uzatılmış garanti kapsamındadır, bu sorun, başvurduğumuz yetkili satıcıdan kolayca giderilmelidir. Arabayı teşhis için bıraktılar, sorun doğrulandı. Mesele küçük: bir parça sipariş etmek, çünkü Minsk hizmetinde mevcut değil. Belirlenen süre: 2 hafta. Neredeyse üç oldu ... Ve ortaya çıktı ... parça sipariş edilmedi! Gelmedi, gelmeyecek ve Porsche'nin hizmetinden korkmuş bir çalışan bu durumda ne yapacağını anlamıyor. İddiaya göre Almanya'da detay yok ve orada da nasıl olacağını bilmiyorlar. Aracımız olmadan üç haftadır buradayız. Bilgi olmadan. Ve şimdi, konuyla ilgili ayrıntılar netleşmeden önce arabayı en az 2 hafta daha bırakmayı teklif ediyorlar. Burada araba kullanmak ve işlerini yapmak istemediklerini anladıktan sonra St. Petersburg'daki müdürü ararız. Orada 5 dakika içinde hem Almanya'da hem de Moskova'da stokta bulunan bir parça buluyorlar. Yani yedek parça siparişi ile ilgili bir sorun yok. Minsk'in başka bir şeyde bir sorunu var.
Ayrı olarak, çalışanlarla iletişim hakkında konuşmak istiyorum: ilk seferinde bir arabaya ne olduğunu aramak ve bulmak asla gerçekçi değildir. Geri arayacaklarına söz veriyorlar ve geri aramıyorlar. Diğer hizmetlerde olduğu gibi yöneticinin kişileri ile sms kartviziti yoktur. Ve hafta içi çalışma programı saat 18.00'e kadar ... yani müşteriler için en rahatsız edici zamanda. Arabayı kirli olarak verdiler, ilk defa tanılamadan önce arabanın yıkanmadığını görüyorum. Porsche'de Nevsky (Peter) her zaman su şişeleri bırakmış, yıkamaya dökmüşlerdi. Burada da başarısızlık, hayal kırıklığı ve acı hissi bıraktılar. Hizmet kalitesi, misafirperverlik, sorunun çözümü açısından bu hizmetin en kötü olduğunu güvenle söyleyebilirim. Ancak tuhaflık şu ki, Belarus'ta da tek kişi o. Bir sevinç, Porsche'nin arabalarının nadiren sorun ve üzüntüye neden olmasıdır. Minsk hizmetinin aksine.
Bir Porsche merkezi var gibi görünüyor, ancak orada yeni arabalar yok, şimdilik ikinci el satıyorlar, Umarım yakında arabalar için bir teklif ortaya çıkacaktır.
Bu salona yapılan ziyaretin sonuçlarına göre, eşi için makan almak için Moskova'ya gitmeye karar verildi.
Sıfır seviyedeki hizmet - bir saatlik mevcudiyette, hiçbir yönetici araca danışmak ve göstermek hakkında konuşurken merhaba demeye bile zahmet etmedi. Müşteriler için salona geçiş yoktur. Beş puan ölçeğinde salon için eksi 5!
Herkese merhaba. Salonun kendisi ve çalışanlar, ama işte hizmet... 💩
Bentley'e geldim ama bölgeye girmesine izin verilmiyor, yeni kuralları var... yani müşteri arabayı çitin altında bırakır ve yürüyerek gider... sonra arabanın arkasındaki alıcıyla geri dönün... Bu muhtemelen bir şaka... ama olacak bir yer var!