Sorun: Kartın pinini unuttum. Öğleden sonra bu ofise birkaç kez uğradım. Büyük kuyruk. Akşam yanımdan geçiyordum - ofis açık, sırada bir kişi var. İçeri girdim, kişiye sordu - sırasını bekliyor, olumlu bir cevap aldı. Oturdum, bekliyorum. Düşüncelerim ve işlerimle meşgul. İki yönetici, müşterilerle bir şeyler konuşuyor. Uzun, telaşsız.. En az 30 dakika.
Yarım saat bekledikten sonra prozodya'nın yöneticilerinden biri bana hizmet edilmeyeceklerini söyledi. Çünkü kapandıktan sonra geldim. Ve bana bundan bahsettiler. Ofise girdiğimde o zamana gerçekten bakmadım. Kapalı olan plakalar yoktu. Belki yöneticilerden biri masaların arkasından bir şeyler söylemişti ama ben bunu kendi hesabıma almadım. Şahsen kimse bana ulaşmadı.
Nitelikli bir yönetici yaklaşır, sorunun ne olduğunu sorar ve nasıl davranılması gerektiğini söylerdi. Bu yapılmadı.
SONUÇ: PB, ofislerinin izin verdiğinden çok daha fazla müşteri kazandı. Ofislerdeki yöneticilerin nitelikleri ortalamanın altındadır.
Kaybedilen zaman için üzgünüm...
İğrenç hizmet. Banka kartı çıkarmaları için kandırıldılar. Kayıttan önce doğru soruyu sordum: Bana olumlu cevap verdikleri Puşkin Kartına erişimi ve verileri güncellemek için buna ihtiyacım var mı? Bundan sonra, tekrarlanan soruya, ironik bir şekilde «Zorunlu değil» cevabını aldım. Hiçbir zaman bu şirketin müşterisi olmadım ve çalışanların herhangi bir şubedeki tutumları göz önüne alındığında, onların borç ve kredi tekliflerinden hiçbir şekilde yararlanmayacağım.
Mikromini bölümü. 10 kişilik bir müşteri kalabalığı bekliyor. 2 çalışan uykulu sinekleri kabul ediyor, salonun derinliklerinde üç kişi daha var - ama şimdi eğitimimiz var.
Çarpık ek nedeniyle mevduatta çalınan faiz talebinde bulunmak için bir saatten fazla zaman harcamak zorunda kaldım.
BU DOLANDIRICI BANKADAN KAÇIN