Bu kuruluşun nasıl çalıştığını anlamıyorum, orada bir şekilde krediyi başarıyla kapattım, bir süre sonra bankanın hizmetinden sürekli aramalar yaptım ve kredinin uzun süredir kapalı olmasına rağmen müşterisi olduğum için onlardan minnettarım. İçerikli bir sms geldi bankadan talep edilen miktara karar vermek için açıklayıcı bir konuşma yapılması gerekiyor. Arıyorum, kredi başvurusunun alındığı zamanı merak ediyorum, burada pasaport dizisine göre kimlik doğrulaması açık, tamam, yanlış seri, tamam, geçmiş seriye numarayı, sahibini diyorum ve burada ek bir soru var olanı kayıt yeri olarak adlandırıyorum - aynı değil, bir öncekini çağırıyorum - yine aynı değil, ama hayatımda başka kayıtlarım olmadı. Eh, uzmanın cevabı "peki, o zaman yardım edecek bir şey yok", kayıt verilerini güncellemek için şubeye gelin. Ne sağladığım ve kayıt için bu kadar çok bilgi verdiğim soruma, hayır kayıt adresi eşleşmiyor. Benim soruma göre, onu kim ve çalışanlarınızdan hangisini başlattı? Yardım edecek hiçbir şey bilmiyorum, gelin ve birisinin sahte belgelere ve veya güvenilmez verilere kredi vermeye çalışıp çalışmadığını umursamıyorlar - HEPSİ aynı. Gidip sevgili ve saygın müşterilerine hiçbir şeye yardım edemedikleri için böyle davranmalarının üzücü olup olmadığına karar vermeliyiz. Böylece bilgi olmadan kaldı.