Çalışanların çalışmaları hakkında soru yok. Herkes önerdi, anlaşılır bir şekilde açıkladılar, operasyonlar hızlı bir şekilde gerçekleştirildi. Sıra küçük, çabuk geçti.
Ama görünüm. Dürüst olmak gerekirse, ilk başta şoktaydım, bazı insanların Eylül ayında bankaya sadece tişörtlerle geldiğini düşündüm. Ama hayır, bunlar banka çalışanları.
Bankanın estetiğini her zaman sevmişimdir. İç mekan her zaman sade ama zevkli ve görünüşte güzel, şık personel. Ve şimdi, tişörtlü kızlar.
Benim için bu, gözlerimdeki bankayı daha ucuz hale getiriyor. Sanki eski günlerde olduğu gibi bir değişim için pazara gelmişler gibi. Sağlam bir bankaya değil.
Banka çalışanları güzeldir. Liderlik ve yeniden markalaşma sorusu.
Prior Bank, dünyanın en iyi bankasıdır!! Soruları neredeyse çevrimiçi olarak defalarca çözdük! Her şey açık ve şeffaf. Sürpriz yok. Personel seçiminin kalitesi mükemmel! Böyle devam et! Ben zaten on birinci yıl yanındayım! Ve hiç değişmeyeceğim!!!
Mümkün olan en yavaş ayrılma, özellikle danışmanların sırasını beklemek. Rahatsız edici bir çalışma programı. Personel kibar ama her zaman nitelikli değil
Sırada uzun süre oturmaya hazırlanın!
Öğle yemeğinde bir bilet gişesi, ikincisi bir saatliğine kapalı - para birimini sayıyorlar ve insanların sırada olması önemli değil. ATM'ler 100 dolarlık banknotları kabul etmiyorlar - kartı kendiniz dolduramayacaksınız ve kasadan bir saat harcamanız gerekiyor. Hiç müşteri odaklı değiller.
Danışmanla görüştükten sonra banka hakkında hoş olmayan bir izlenim kaldı. Bilgileri güvenilir bir şekilde iletemediler ve bankaya birkaç kez gelmek zorunda kaldım.
Sorunun hızlı bir şekilde çözülmesine yardımcı olan banka çalışanına minnettarım
1 saat 20 dakika boyunca bir uzmana kabul edilmeyi bekledim, ardından kasaya yönlendirildiler, kasiyer kasada para olmadığını, ikinci kasanın açılana kadar 15 dakika daha beklemeniz gerektiğini söyledi ... Sonunda bir buçuk saatten fazla zaman harcandı…
Mükemmel ve kullanışlı bir banka, elektronik kuyruğu beklemek için birçok konforlu kanepe var, servis hızlı. Yakınlarda bir giyim mağazası ve kapılar var, avantajlı bir şekilde girebilirsiniz. Uygun konum.
Neredeyse 15 yıldır başrahibin bu şubesinin hizmetlerini kullanıyorum. Sadece olumlu izlenimler. Yönetim çok verimli ve arkadaş canlısı bir ekip oluşturabildi. Profesyoneller çalışıyor.
Her zaman süper kalabalık bir bölme. Bekleme asla 1 saatten az değildir. Merkezi yönetim yıllardır hiçbir şeyi çözmeye çalışmıyor. Her zaman olduğu gibi kuyruktan bir inceleme yazıyorum
Büyük kuyruklar, sadece bir kasa çalışıyor, kartı yenilemek için kuyrukta bir saatten fazla oturmanız gerekiyor, çünkü ATM 100 $ kabul etmeyecek şekilde aşılanmıştır.
Genellikle kuyruklar vardır. Ama personel iyi. Gerekirse her şeyi açıkça açıklıyorlar. Bekleme süresi, saat kaçta geldiğinize ve sıranın ne olduğuna bağlıdır. Uzmanlar yeterince hızlı çalışıyorlar.
Öğle yemeğinde büyük kuyruklar var.
Yoğun saatlerde tüm gişelerin çalışmaması çok can sıkıcıdır.
Priorbank'ın bilgi notlarının bu faturaları kabul etmediği için, kartı 100 $ banknotla doldurmak için kasada 1,5 saat beklemek en can sıkıcıdır.
Süper şube! Hem organizasyon hem de birey olarak uzun yıllara dayanan deneyimim var. Muhteşem servis! Personel çok yetkin, kibar ve... Biz müşterilerin kaprislerine karşı sabırlı. Müşteri bilmeden sorunu kendi yöntemiyle çözmek istiyorsa, olası zorluklar konusunda açık ve kibarca uyarılacaktır... Ve deneyim, bilgi ve mevcut duruma dayalı olarak daha etkili bir çözüm sunmak. İş günlerinin bitiminden çok sonra olsa bile son müşteriye kadar çalışırlar. Avusturya bankasının zeki ve kibar insanlarımızla simbiyoz içinde uzun gelenekleri harikalar yaratıyor. Şiddetle tavsiye ederim!
Burada bir kart hazırladım. Uzmanlar çok kibardır, her zaman önerirler ve hatta zihinlerini okuyorlar gibi görünürler;) Başka bir soru sormayı düşünecek vaktiniz yok, uzman buna nasıl hızlı bir şekilde cevap veriyor :)
Personelin süper nitelikli olduğunu, belirli bir sorunla geldiğini, müşterilerle çalışma konusunda uzman olduğunu, böyle bir sorunla ne yapacağımı bilmediğini söylemezdim, sanki tüm departman tarafından çözülmüş gibiydiler…
İki eşanjör ve 3/4 uzman. Sabah ve günün sonunda gitmemek daha iyidir, insanlar sadece karanlıktır. Girişte, cana yakın bir uzman size her şeyi söyleyecektir
Personel, iyi bir bankada alışılmış olduğu gibi, kibar ve yetkindir. Bu şubede olağan bir olay olarak üç yıldızı büyük kuyruklarda bırakacağım, bunun sonucunda temel işlemleri gerçekleştirmek çok fazla zaman alıyor.
Bankanın hizmetlerini on yıldan fazla bir süredir sebepsiz yere kullanıyorum. "Sebepsiz yere" elbette bir şakadır. Ancak, bankanın bu binasına girmek güzel, yardımsever personel tatlı bir gülümsemeyle ve bir öneriyle karşılıyor - herhangi bir sorunun cevabı hazır, öneriler- sadece sormaya hazırlanın ... Çok memnunum, herkese tavsiye ediyorum, hizmet birinci sınıf, teşekkür ederim!
Oturacak çok yer yok. Çok insan var, oldukça geçişli bir yer. Salonda bir danışman var, kendisi bunun için yardıma ihtiyaç olup olmadığını soruyor +. Eksi yıldız, yalnızca az sayıda koltuk nedeniyle. Aksi takdirde, hizmet seviyededir, hızlı çalışırlar, bir danışman vardır, içeride sıcak ve temizdir.
Ve park yeri uygun. Ve kuyruklar küçük. Ve servis zirvede. Tüzel kişilerce geliri teslim etmek bir zevktir. Bunun için özel bir terminal var. Anahtara veya Pin'e girin, geliri yatırın, 10 saniye, çeki alın ve işte. Yaşasın 21. yüzyıl ve şimdiye kadar tüm bankalara ulaşmayan teknolojileri. Ama geri kalanların pençeleri var.
Orijinalini göster
3
1
Kurumun yanıtını göster
Алина Таранчук
6. seviye şehir uzmanı
24 Ağustos
On beş olmadan altı kişi geldi, neredeyse hiç sıra yoktu, her şeyi çabucak yaptılar, tüm soruları cevapladılar. Bilet gişesi saat 18: 00'e kadar, uzmanlar saat 18: 30'a kadar açıktır.
Bankaya girdiğimde bir danışman kız benimle tanıştı, sevimli küçük bir konuşma çıktı, doğru hizmet paketini seçmeme yardım etti)
Kartı çok çabuk yaptılar, hemen ellerine verdiler!
Hizmet mükemmel, müşterilere karşı tutum dostane, bekleme süresi önemsiz, ATM makineleri her zaman çalışıyor. Odanın durumu çok küçük, ancak yukarıdakilerin tümü rahatsızlıkla örtüşüyor.
Hesaba para yatırma sorunuyla karşılaştım. Kartı dolduruyorduk. ATM parayı kabul etti ama kayıt yaptırmayı unuttum. Böyle bir durum daha önce olmuştu, ancak aramadan sonra para iade edildi. Ama bu sefer, 10 € tutarında kredi vermediğim ortaya çıkan bir mektup gönderdiler. Bankayı tekrar aradım. Termilden bir video istedim. Kolluk kuvvetlerine başvurmamı söylediler. Ve mahkemeye.
Elbette herkes için 10 avroya sinirlerimi ve paramı harcamayacağımı anlıyor, ancak tüm kartları, oğlumu ve kocamı kapatacağım. Paranın bu bankaya güvenmeye değip değmeyeceğine kendiniz karar verin.
Ama ben 110 Euro'ya kaydoldum. Kotorlardan sadece 100'ü askere alındı
Uzun yıllardır hizmet veriyorum, her zaman net ve hızlı bir şekilde sorun yaşamadım. Hizmet düzeyinde. Konumu normal, park yeri var. Çok fazla ziyaretçi yok, servis oldukça hızlı. Yakınlarda 2 banka daha BSB ve Alfa var.
Daha önce Alfa Bank'ın kullanıcısıydım, hemen önce uygulamanın çok daha az sezgisel olduğunu söyleyeceğim, işe yaramayan pek çok anlaşılmaz ayar var, karta nakit koyabileceğiniz tek bir ATM yok (özellikle bu şubenin karşısında bulunan aynı Alfa Bankasına bakın), uygulamada sevilmeyen şey, ödemeyi onaylamak için şifreyi sürekli hatırlamanız gerektiğidir, örneğin parmak iziyle onaylama alternatifi yoktur. Bu nedenle, her ödemede sadece şifreyi girmeniz gerekmediği gerçeğini devre dışı bırakmak mümkün değildir, aynı zamanda geldiğinizde başka bir kod içeren SMS'i de beklemeniz gerekir.Ortak daireye hızlı bir şekilde ödeme yapmanız gereken bir durumda (5-6 ödeme), sms dehşete düşene kadar bir şifre girene kadar sizi çabucak temin ederim!!! Oh evet, Priorbank'ın tüm şubeleri 9-18 arasında çalışıyor Beş gün çalışıyorsanız ve hafta sonu şubeye bakmayı düşünüyorsanız, Cumartesi günü Uruchya'da çalışan tek şubeye gitmeniz gerekeceğini size bildirmek için acele ediyorum ve benim düşünceme göre 15: 00'e kadar çalışıyor. İyi şanslar
Uzun bekleme süresi, önünüzde her zaman 5-8 kişi +/- 40 dakikadır, alan kötü organize edilmiştir, yaz aylarında her zaman bunaltıcıdır, bilet gişesi istediği gibi çalışır (1 saatlik bir ara vardı, her iki bilet gişesi de aynı anda çalışmadı, aradan sonra ikinci bilet gişesi açılmadı), saçma eğrinizi tabletinize imzalamak ve belgenin kendisini ekrandan okumak zorunda kaldığınız "tamamen elektronik" bir belge akışına sahip aptalca bir sistem.
Personel iyi, yetkin, ancak kötü, açgözlü yöneticiler tarafından rehin tutuldular. Uzmanları / danışmanları davet edin, rakiplerinizden en iyisini kopyalayın ve Belarus'un en iyi bankası olun.
Bu arada, telaş, rahatsızlık, düzensizlik ve 220 BYN (80 $) karşılığında plastik kartın açılması sadece vahşet.
18 29'da içeri girip bilgi sayfasını kullanmalarına izin verilmedi!!!!
Bireyler için iğrenç çalışma saatleri. 18 yaşında bitirerek bankaya uçuyorum ve yine de vaktim yok.
Karta bağlı telefon numarasını değiştirmeye geldim. Sırada bir saat oturmak zorunda kaldım. Beş masadan sadece üçü çalışanlarla çalışıyor (ve periyodik olarak ayrılıyorlar)
Cuma günü saat 15.00'de kartı almak için 50 dakika oturdum. Servis sooooo yavaş. Bankanın aksine, kartları postayla göndermesine rağmen, hiçbir yere gitmenize ve zaman kaybetmenize gerek yoktur.
Bugün 02.06.2022 sabahı bankaya gelen iki danışman vardı. Dün sorularına danıştığımız bir hesap açmamız gerekiyordu, soruları daha da netleştirmek istedik, kız hemen cevap verdi, dün başka bir uzmana danıştınız. Ayrıca 10 dakika sonra M.P.'nin danışmanına döndük ve o da alay etmeye başladı ve bize çoktan danışıldığını söyledi. Bir şeyi anlamadım, bankadaki danışmanlar soruları kimin cevaplayacağını ve kimin cevaplayamayacağını seçiyor?Müşterilere ve bankada hesap açmak isteyen yabancılara saygısızlık etmek. Umarım müşterilerine nasıl davranacaklarını onlara açıklarlar.
Orijinalini göster
5
1
Kurumun yanıtını göster
DM_NK
6. seviye şehir uzmanı
6 Ekim 2023
Yaklaşık 10 yıldır bu bankanın müşterisiyim. 10/10. Hizmetten memnunum, girişte güler yüzlü çalışan. Bölüm temiz, bakımlı. Her zaman doğru, güncel bilgiler verirler.
Uygulama aracılığıyla ücretsiz bir kart sipariş ettim. Şubede bir ay boyunca kuyruklar vardı. Sonra sıralar çözüldü, ancak kart ödendi. Genel olarak, banka iyidir, ancak kartlarda böyle küstah bir tavırla başka bir yere gitmek daha iyidir. Ayrıca, bu hoş bir arayüze sahip bir internet bankasıdır, ancak Raifeisen'in değeri daha fazladır. Diğer parametrelere göre, Önceki şimdi kaybediyor.
Girişte her zaman yardım etmeye hazır bir danışman var, çalışan kibardı ve müşterinin ihtiyaçlarını anlıyordu (maaş bordrosunu yeni bir hesaba aktarmak için başvuruyu yazdırdım, işe yarayabilecek tarifelerden bahsettim vb.). Ziyaretten sonra memnun kaldım