Ben bankanın müşterisiyim, sık sık orada hizmet veriyorum. Temel olarak her şeyi severim, ancak bazen tek bir gişenin programı çok rahatsız edicidir.
Özellikle bilgi kiosk ve ATM bir hataya girdiğinde ve işlemin acilen yapılması gerektiğinde, çok sayıda insan var ve uzun kuyruklarda durmaya başlıyorlar, çünkü kasanın teknik molaları var, sonra öğle yemeği var.
Mayıs 2022'de priorbank'tan aldım (örneğin, ücretsiz bir promosyon verdiler), aliexpress'ten alışveriş yapmak için buna ihtiyacım vardı - her şey daha ucuz. Bir satın alma yapacağız - sms mesajlarından çıkmama rağmen bir sms mesajı aldım... Ancak 3.08.2022'de bana 4.500 beyaz kredi verildi. ruble ve 97.26 rublemle birlikte başarıyla. BNB bank - 1'e para gönderdik.Şifre bile sorulmadı 2.Giriş bilgilerime bile ihtiyacım yoktu 3.Anahtar kelime hiç sorulmadı. Zaten banka ekstresinden (Molodechnensky soruşturma komitesinden ekstremite için bankaya gönderildim), 3.08.2022'de 11.08.22'de% 20'den kredi verdiklerini ve 11.38.20'de BNB Bank'a para aktardıklarını öğreneceğim.... Bugün mahkemeye bir açıklama ve maddi ve manevi zararın tazmini için bankaya bir kopya yazacağım. Şimdi düşünün - bankanın kartlarını neden ücretsiz olarak dağıttığını - sonuçta, kişisel verilerinizin güvenlik ve güvenlik sistemi bankada bulunmuyor.... O sadece orada değil... Bir yıldız işareti koyuyorum - çünkü küfür edemezsin...
20.11.2023 yıl
Rusya Federasyonu'nda mahkemenin devamını ve kararını yazıyorum.
3.8.22 'de "priorbank" bana karşı sahte bir kredi verdi - - 22.08.2023 tarihli duruşmada sözleşmeyi geçersiz kıldılar ve 5.10.2023 tarihli Minsk şehir Mahkemesinde (bankanın temyiz başvurusu reddedildi) - sözleşmeyi geçersiz kıldılar ve "priorbank" bankasına, 370 bel tutarında ödediğim mahkemeler için devlet vergisini yanıma ödemeye karar verildi. ruble. Ancak şimdiye kadar banka bu tutarı ödemedi.?
Korkunç, ulaşmanın bir yolu yok, telesekreter cevap veriyor. Beni sesiyle tanımayan (ancak nasıl tanıyabildiği belli değil). Bu sadece alay konusu. Bu işe yaramaz yaratım tüm odalarda yanıt veriyor. Geliştiricilerin neden oturdukları belli değil.
Hoş insanlar, kaliteli hizmet, her şey yolunda! Ve özellikle bankanın çok özenli ve kibar bir çalışanı olan Inn Anatolyevna Stankevich'i kutlamak istiyorum, ona özel teşekkürler!
Belirtilen telefonlardan tavsiye almak mümkün değildir, 30 dakika beklemeyi teklif ederler. Çevrimiçi sohbette de aynısı, 41 dakika cevap bekledim ve hiç almadım
Döviz kurları her zaman şişirilir, kuyruklar küçükse, yine de uzun süre dayanırsınız.Bakım diğer bankalardan daha pahalıdır.Avantajlardan, uygun bir yer, hepsi bu.
Ben hoşlanmıyorum. Döviz kurları karlı değildir; kredi kartıyla ilgili her zaman sorular vardır, karttan para çekemezsiniz, mağazada ödeme yapmak için bir sınır belirlenmiştir. Çamurlu banka.