Bankanın çalışanları izlemesi gerekiyor. 7 Ağustos'ta saat 13.30 civarında bankaya gittiler ve müşterilerin bilgi kioskundaki işlemleri ve diğerlerini anlamalarına yardımcı olması gereken çalışanın kaba tavrına tanık oldular. Kurs sırasında, bankadaki pencereler hakkında bir şey anlamadığı için ilk başta bir kadına ne kadar kaba davrandığını gördüler
Sonra iki kadının yardıma ihtiyacı vardı, yaklaştı ve kartla ödeme yapabiliyorlarsa neden parayı çektiklerini kaba bir şekilde anlatmaya başladı, gözlerini devirdi ve iç çekti ve ayrıca gerekli ameliyatı kendileri bulamadıkları için hoşnutsuzluğunu dile getirdi
Kare ile sarışın çalışan
Müşterilere karşı böyle bir tutum olmamalıdır
Harekete geçin
Harika bir banka, bir arkadaşınızın daveti üzerine kartı yaptı, çok memnunum.Muhtemelen kartın aktif kullanımı için ikramiye ödeyen tek banka.Ayrıca, ınfokiosk'taki kartı sadece Belarus rublesi ile değil, farklı paralarla doldurmanız da uygundur
Bu bankada iyi hizmet veriyorlar, küçük bir oda rahat olsa da, müşteriler için uygun bir bilgisayar var. Operatör oturmayı teklif eder ve sorunuzla ilgilenmeye başlar.gayet iyi.!Çabalayacak bir yer olması için 4 koydum.
İçeride güzelce yapılmış, kasalar hızlı çalışıyor, ancak sırada kimse olmasa da bir saat daha az oturamayacağınız bir kart almak için uzmanlara ulaşmak ne kadar uzun süre korkunç...😐
Belgazprom'da hizmet veriyorum, çünkü her zaman buluşmaya gidiyorlar ve pozisyona giriyorlar. Ve koşullar daha insancıl. Ama Başrahip için her şey katıdır. Diğer iştahlar, oranlar, faiz. Büyük müşterilere odaklanmak.
Yeni formattaki bankalar seisas'ı yönetiyor.Her müşteri için tasarlanmış olanlar.ve "Priorbank" eskileri ifade eder.şirketlere hapsedilenler.fabrikalar.bireysel yaklaşıma değil.Bu banka evinizde bir kart için şanslı olmayacaksınız: ( ve banka bir banka gibidir!!!