Priorbanka'da uzun süredir hizmet veriyorum ve bir zamanlar onu seçtiğim için hiç pişman olmadım.
Kullanışlı bankacılık uygulamalarıyla rutin işlemlerle kolayca başa çıkıyorum.
Ancak, hızlı ve en iyi şekilde çözülmesi gereken bir sorun ortaya çıktığında, müşteri hizmetleri departmanına başvuruyorum (Mogilev, Leninskaya Caddesi, 63).
Bu yüzden geçen gün Priorbank bir kez daha sadece sorunu çözmeme yardım etmekle kalmadı, aynı zamanda paramı da kurtardı.
Kurumsal bir kart açmama ve kişisel harcamalar için hesabımdan para aktarmama açık ve hızlı bir şekilde yardımcı olan müşteri hizmetleri uzmanları Vurucu E.V. ve Streltsova O.'ya derin minnettarlığım.
Yardımseverlik, yeterlilik, en uygun hizmetleri dinleme ve tavsiye etme, zamandan tasarruf etmek için eskortlar düzenleme yeteneği, bankamı Mogilev'de 63 Leninskaya Caddesi'nde gördüğüm gibi, gerçekten müşteri odaklı bir kuruluşu farklı kılan şeydir.
ODO «Etkili Personel-Teknoloji Merkezi »İnsan Sermayesi" St. 790382737
1. Sadece merkezdeki Atm'lerdeki para birimi
2. Karta bir banknotla 100 dolar yatıramazsınız
3. Koğuştaki ebedi kuyruklar
Bu 5 üzerinden 3 eksi.
2 artı, 2 yıldız gibi:
1. SMS kodu ile ödeme onayı ile bankacılığın uygulaması ve web versiyonu
2. Prior Plus ve ödül çekilişleri
Ben bankanın müşterisi değilim, öyle oldu ki başrahibin atm'si kartı iade etmedi. Bütün bir destan başladı, destek servisini aradım, tahsilattan sonra kartı bankaya vereceklerine söz verdiler, bana haber verecekler. Zaman geçiyordu, defalarca aradı, vaatler aynıydı. Bir miktar açıklık umuduyla bankaya kendim gelmeye karar verdim, anladığım kadarıyla insanlar 3-4 saat bekledikleri gibi kuyruklar var. Şansıma 15.00 destek hizmetinden aradılar, saat 18.00'den önce kartı almazsam Minsk'e gideceği söylendi. İşten ayrılıyorum, iki saat sırada bekliyorum ve bana haritanızın Minsk'e gittiğini söylüyorlar. sakinleştiler, yeni bir kart açmayı teklif ettiler. Ciddi şekilde üzüldüler.
Ben bankanızın müşterisiyim ve atm'leriniz hakkında şikayet etmek istiyorum.Güneşli bir günde, çetele üzerinde hiç bilgi görünmez. Bir kereliğine para çekemem.Umarım yönetim beni duyacaktır.Zaferin 30 yılı için ATM ve iş yerinde.
10 yılı aşkın süredir müşteriyim.Mükemmel banka, yetkin ve hızlı hizmet, telefonla önceden randevu alabilirsiniz. Şimdi bir promosyon veriliyor: öneriniz üzerine bankanın yeni müşterisi karta 20 ruble alıyor
Cana yakın bir ekip, ancak kötü bir çalışma modu, keşke en azından Cumartesi günü 9-00 ile 15-00 arasında bir rejim yapsaydım.ve iş gününde eskisi gibi iade edin.