Korkunç hizmet!!! Kasiyerlerin her zaman ekşi yüzleri vardır. Sanki işlerini yaparken büyük bir iyilik yapıyormuş gibi hissediyorlar. Görünüşe göre her çalışan kendini en azından müdür yardımcısı olarak tanıtıyor. Bir sorun ortaya çıkar çıkmaz ve yardıma ihtiyaç duyulur duyulmaz, tüm çalışanlar hemen gözden kaybolur. Ben özel bir yılda ve hukuken hizmet ettiğim ilk yıl değilim. ve fiziksel. yüz. Bu bankada kalan toplam banka ücreti bana daha kaliteli ve güler yüzlü hizmet alma hakkı veriyor. Terminaller banka şubesinde duruyor ama KİMSE yok!!! işlerinden sorumlu değil. Terminal, banka komisyonuyla birlikte paramı "yuttu" ve dondu. Çek yok, para yok. Yardım istediğim adam söyledi. Böylece terminalin engellenmesini bekleyip ortadan kaybolana kadar bekleyeyim. Kız, paramı görmediğini ve ne kadar beklemesi gerektiği belli olmadığını söyledi. Patron da hiçbir şeyden sorumlu değil. Paranın olmadığı söylendi. Kiev'i arayın. Bu bölüm bana hiçbir şekilde yardımcı olmayacak. Yardım hattını 14 kez aradım, her seferinde bilgisayarı dinledim. Çalışma saatlerimin bir saatini kaybettim, ruh halimi mahvettiler. Kiev'de bir saat sonra para buldular. Ve atm'nin bana değişiklik vermemiş olması hiç de önemli değil. Bunu herkes unutmuş. Hesabımda banka komisyonu için param yoksa, bana herhangi bir işlem yapılmayacak. Ama burada bana güvenli bir şekilde para vermemenin ve sorunumdan aptalca gülmenin mümkün olduğuna inanılıyor. Kimi işe aldığınıza daha yakından bakardınız.