Çocuğumla bizi değişken koğuşta iyi karşıladılar, personel saygılı. Çocuğun geceleri diş etleri şişmişti, sabaha kadar beklemekten korkuyorlardı. Doktora gittiler Alena Vyacheslavovna. Çok yetkin bir doktor, çocuğu doğru eylemlere yönlendirdi. Her şey yolunda gitti, iki dişimi çıkardım. Her şey ağrısız geçti, çocuk iki dişin iki hediye anlamına gelmesinden memnun)
Çocuğa çabucak bir yaklaşım bulduğumuz için doktoru çok beğendik. İsminden şüpheliyim, Alena veya Alina, ismim için şimdiden özür dilerim
Ne yazık ki, geçen yıl merkez hastanenin bekleme odasını birçok kez ziyaret etmek zorunda kaldım. Hastalar uzun bekleme sürelerinden şikayet ediyorlar, bazıları orada yarım gün geçiriyor... Ancak, sağlık personeli adına resmi görevlerin yerine getirilmesinin vicdanlılığına dikkat etmeliyim, bana öyle geliyor ki sık sık aşınma ve yıpranma için çalışıyorlar, bu mümkün değil. Personeli artırma ihtiyacı oldukça açık.
Kabul odasının kendisinde temiz, ancak uzun süre kabul ediyorlar.Önce bir grup uzman gelecek, yüz kez tekrar soracaklar ve şu anda bir kişi acı çekiyor.Nereye yatırılacağına karar verene kadar, sadece birbirinize sarılabilirsiniz.Bir şekilde anneme yalan söylerken, her şeye 2 saat harcadım, korku.Ve en önemlisi, genç "uzmanlar" kaba ve çok gürültülüdür.Sadece yaşlılığın ne olduğunu anlamıyorlar, ancak üst düzey uzmanlar bunu onlara iletmeli.Ve bir şekilde yaşlılara karşı daha nazik ve anlayışlı olsalar da.