Ödeme yöntemi:peşin ödeme, sonra ödeme, nakit, kartla ödeme, elektronik para, nakit dışı ödeme, online, QR kod, hızlı ödeme sistemi, kredi kartı ile ödeme
Kahve makinesinin onarımını yaptım.Çünkü ben bölgeden geldim, arabayı ofise getirdim. Genç adam 3 saat sonra gelmemi, ustanın bakacağını ve sonra bir anlaşma yapacağımızı söyledi. 3 saat sonra orada kimse yoktu, kapıların altında 40 dakika bekledim, postamı atmamı beklememem için telefonda anlaştılar, bana bir sözleşme gönderecekler. O yüzden ayrıldım. Hepsi bu kadar. Bütün bir hafta boyunca aradım, cana yakın kameraman kız bana aynı şeyi söyledi, ustanın bakacağını ve gün içinde beni arayacaklarını söyledi. Ve aramadılar. Bir hafta sonra arkadaşlarımdan oraya gitmelerini ve öğrenmelerini istedim. Makbuzu yazdık. Bir hafta sonra işlerin nasıl gittiğini öğrenmek için aradım, genç adam bana çok kaba bir şekilde cevap verdi, henüz hiçbir şey bilinmeden, ne zaman ne de maliyet açısından arayacak bir şey olmadığını söyledi. Birkaç gün sonra oğlu aradı, ona yedek parça maliyetinden yaklaşık 5-6 ton söylendi, ancak zaman çizelgesine göre hiçbir şey netleşmedi. Toplam bir ay bekledikten sonra arabayı alıp başka bir servise taşıdık. Bu arada, 2 hafta içinde onarıldıkları ve maliyeti 2 kat daha ucuz oldukları yerler. Kesinlikle müşteri odaklılık yok. Şu anda hala böyle çalıştıklarını düşünmemiştim.
Buzdolabı açılmayı durdurdu, onarımlarla ilgili olarak buraya döndüm. Usta çağrıya çabucak geldi, onarım süreleri gecikmedi. Şimdi buzdolabının durumu iyi. Teşekkür etmek.