IIN aldıktan sonra parayla yetiştirilirler. Nedenini açıklamadan, ek hizmetlere ihtiyacımız olmadığını birkaç kez söylememize rağmen, 5500 tenge ödemek için kasiyere gönderdik. Bunun aynı gün IIN almak için bir ücret olduğu ortaya çıktı. Daha önce PKK'nın vatandaşlığı olduğu için IIN'Yİ elde etmek mümkün olmadı. Sonunda para iade edilmedi.
Hizmetle ilgili sorunlarla karşılaşırsanız, şirket etiğine göre (fotoğrafa bakın) uzmanın davranması gerektiğini unutmayın, bir TSNa çalışanının etik olmayan davranışları hakkında e-posta adresine başvurabilirsiniz.posta için fotoğrafa bakın
Hepsi yeterli, hızlı bir şekilde servis edildi. Kaba olmayın, sıra elektronik. Öğle yemeği yemeden de bu arada çalışıyorlar. Her şey harika, mutluyuz. Çok teşekkür ederim
Burada bir inceleme yazıyorum ve üst makamlara şikayetler yazacağım, vatandaşlığımı K-th'den Rusya Federasyonu'na değiştirdim. Ben ikamet etmeyen bir han talep ettim. Bu bütün bir arayış. 2023 yılında Mart ayında bu değerli hizmeti almak için gerekli tüm belgeleri teslim ettim. 17 Ağustos 2023'te bu belge bana veriliyor. Ve bugün çalışanların kayıt yaptırırken bir hata yaptığını öğreniyorum. Ve farklı ayarlamalar için belgeleri yeniden doldurmam gerekiyor. Ve tekrar beklemek. Çalışanlarınız neden uyumlu değil? Bazıları kayıt sırasında hata yapar. Diğer çalışanlar bu belgeleri hatalarla yazdırdıklarında bakmıyorlar. Ve tüm bu ihmallere rağmen özür dilemek için hayır, bu yüzden beni aptal yerine koydular.
Başvurudan sonraki iş günü yabancıya IIN yaptılar ve ertesi iş günü de IIN devlet veri tabanlarında tutuldu.
Ücretli olarak yapmayı teklif ettiler, ancak ücretsiz olarak da yapabilirsiniz.
Biletle, kelimenin tam anlamıyla bir dakika içinde çağrıldılar.
Bu merkezin hizmetlerini zaman zaman kullanıyorum. Hizmet oldukça yüksek bir seviyede. Gereksiz masraflar ve gecikmeler olmadan. Merkez personeli yardımseverdir.
Geçen yaz çok bunaltıcıydı ama son zamanlarda çok hızlı bir şekilde hizmet veriyorlar uzun kuyruklar yok birçok konuda yardım ediyorlar özellikle birinci kattaki gözlüklü adamdan çok memnunum her şeyi biliyor her zaman yardım istemeye hazır 😇
Hızlı ve net bir şekilde. Harika iş çıkardın!!! Beklenmedik bir şekilde, tüm belgeleri çabucak yaptılar. Böyle bir hizmet için doğrudan gurur duyulur. Teşekkür ederiz!!!
Kapanmadan bir saat önce IIN başvurusunu bırakmaya geldim. Her şey çabuk geçti. Evet, bilet için küçük bir sıra vardı, ama bu sorun değil. Kuponu aldıktan sonra 5 dakika sonra tüm bilgilerle Merkez Bankası'ndan çıkıyorum. IIN'NİN hazır olmasını bekliyorum, sonra EDS ve BMG'YE dahil edilmek için aynı şubeye döneceğim. Çalışmanız için merkez personeline teşekkür ederiz!) Siz nazik ve yardımsever insanlarsınız)
Cehennem gibi bir yer, bir sürü insan, personel onlardan kaçtıklarını anlamıyor, kaçıyorlar, birbirlerine aktarıyorlar.koku sadece korkunç, havalandırma yok.Kuponun numarasını Kazakça yazıyorlar.Belgelerini kaybettiler ve bir hafta boyunca işte oldukları konusunda kafalarını karıştırdılar.
Son itirazımda her şey yolunda gitti...ama bir süreliğine yanlarına taşınan özel bir tson, bu genellikle cehennemdir..danışmanlar hiç yetkin değildir..
Saat 18: 00'den sonra Merkez Savunma Bakanlığı'na başvurduk, görevdeki çalışanlar konut yardımlarını bilmiyorlar ve nasıl düzenleyeceklerini bilmiyorlar. Konuyu anlamaya bile çalışmadılar, düz metinle bunu nasıl yapacaklarını bilmediklerini söylediler. Lütfen bir inceleme yapmanızı ve beceriksiz çalışanlara yeniden sertifika vermenizi rica ediyorum!
Çok uygun hizmet. Elektronik kuyruk, hızlı servis!
Tek an, IIN'Yİ iki kez vermeyi reddettiklerinde, ifadeyle - pasaportun yüksek kaliteli bir taraması olmadığı anlaşılmamıştı!!! Bunun nasıl olabileceği belli değil!!??? Sonuçta, bu taramayı kendileri yapıyorlar!)
Sadece üçüncü seferden itibaren belgeyi almayı başardım.
Erişim yolları uygundur. Otopark var. Personel kibar ve acelecidir. İnternet ile ilgili bir sorun yoksa her şey hızlı bir şekilde gerçekleştirilir. Sorunun çözümünde herhangi bir kayma varsa, çalışanlar bu sorunu hemen çözmeye çalışırlar. Eds'nin alınması gerekiyordu. Kabus dolu. 2.5 saat sırada beklerim. İlerleme yok. Kuyrukların organizasyonu yok.
Çoğunlukla bir karmaşa. Fotokopisi yok! Ya yaşlı bir adam yılın diğer sonundan geldiyse koşmalı ve fotokopiyi aramalı mı?! Caddenin karşısında çok pahalı bir fiyata fotokopisi var...
Merkez çalışanları düşünceli, sabırlı..Notere, yöneticilere ve koridordaki çocuklara ulaştık, onların yerinde olduklarını, sorumluluklarından sorumlu olduklarını, sorgulamaya gerek olmadığını, çeşitli konularda kendileri en iyi seçenekleri sunduklarını hissediyoruz..Annelerine teşekkür ederim, böyle büyüttüler..
Belgelerin düzenlenmesi için kuralları, bazen ana girişten, bazen binanın taretinden sürekli değiştiriyorlar. Belgelerin düzenlenmesinde elektronik kuyruk yoktur. Belgelerin düzenlenmesine ek olarak, başka canlı kuyruk hizmetleri de vardır. Mevcut COVıD durumuyla birlikte çok büyük bir insan kalabalığı ortaya çıkıyor.
Karışıklık dolu. Herhangi bir talep için fotokopiye ihtiyaç duyulmasına rağmen fotokopi makinesi kaldırıldı. Bir süreliğine kayıt oluyorsun ama yine de saatlerce sırada duruyorsun. Personel hakkında böyle söyleyeceğim, babamın ölüm belgesini yapmaya geldim, kız bana önce evrak işlerini babamdan almamı söyledi.
13:40 için kayıt, önümde 15 kişi var, ne kadar oturup beklemeniz gerektiğini söyleyin!Neden işten zevk almıyorsunuz, uzmanlar ya sadece cep telefonlarında oturuyorlar ya da dillerini kaşıyorlar ve insanlar sırada oturuyorlar, korkunç bir organizasyon!!!!
Göç departmanında harika uzmanlar çalışıyor. Okuryazar, özenli ve nazik. Ne yapılması gerektiğini erişilebilir bir dille açıklarlar. Teşekkür ederim, siz kızlar!
Her şeyi uygun bir şekilde yapmaya çalışıyorlar, ancak beceriksizlik hayal kırıklığı yaratıyor. Uzmanlar daha iyi eğitilmelidir. Çocuklar için oyun alanı, sıralarını beklemek için banklar bulunan konforlu geniş salon
Yanlışlıkla 5 puanını koydum 2 koymam gerekiyor nedenini açıklayacağım.Kimliğimi almak için Merkez Bankası'na geldim.Kaybedilenin yerine her zaman. Bana Nisan ayından itibaren hiçbir yere kayıtlı olmadığımı söylüyorlar.Bir ay önce orada da bir adres sertifikası alırsam bu nasıl olabilirdi. Tamam, beni adresine yazması için bir arkadaşımla geldiler.ama onlar ve karıları akraba oldukları için bizi reddettiler.karının rızasına ihtiyacımız var. Eylül ayında bir arkadaşının karısı öldü. Ölüm belgesini getiriyordu. Ama kimse bunu tson'da belirtmedi. Bana öyle geliyor ki, tson 6 ay boyunca üssü güncellemedi. En azından bir ay sonra kontrol etsinler yoksa onların ihmallerinden muzdaripiz!!!!!
Danışmanlara gittim, bir bilet aldım, ikinci kata çıktım, plaka geldi, uzmanlara döndüm, her zaman kibar, mükemmel hizmet, sorunu 15 dakika içinde çözdüm ve müsaitim. Çocukların oynayacağı bir yer var, sıralarında oturarak bekleyecekleri bir yer var, genel olarak her şey kültürel!
Elektronik bir kuyruk yapmış olmaları uygundur, ancak üssün sürekli çalışmaması ve insanların oturup bazen bir saatten fazla beklemeleri kötüdür. Formların doldurulduğu masalarda genellikle kalem yoktur. Resepsiyon personeli insanlarla çok kaba bir şekilde iletişim kuruyor ve en son ortaya çıktığı gibi onun portalında serbestçe erişilebilen eylemler için uluslararası 61'e gönderildim ve onlar için 5000 tg verdik. Masalardaki operatörler sık sık birbirlerine koşarlar ve ne yapacaklarını sorarlar.
Her şey uygun , ancak dilekler var... Yeni evlilerin evlilik ihtiyaçlarının kayıt altına alınmasıyla acı çekmemeleri için - asa'yı burada yapın, aksi takdirde belgelerin bir kısmı TSON'DA hazırlanır ve bir kısmı da kayıt yaptırmak için bir yere gitmeniz gerekir.
Tson hakkında söyleyebileceğim tek bir şey var. Oraya gittiğinizde, bir nedenden dolayı bilet hızlı bir şekilde veriliyor, ancak sıra pek hareket etmiyor. Çünkü ya tüm pencereler çalışmıyor ya da birinin bilgisayar tabanı sürekli donuyor. Ya yöneticiler yeterli değil, oraya gitmek sadece bir baş ağrısıdır.
Orada sadece iki kez bulunduğum için çarmıha germeyeceğim ama sorularım çok çabuk çözüldü. Kibar bir ekip ve gereksiz sorgular olmadan hızlı ve düzenli bir çalışma, yeni yılda size en büyük şansı dilemenizi sağlar