Self servis salonunun uzmanlarına teşekkür etmek istiyorum. Dayanıyorum, Ayzhan ve Beka. Çok iyi, nazik, yardımsever ve yetkin çalışanlar. Aferin ve zekiler. Sadece en iyi teşvikleri hak ediyorlar. Maaşınızı artırın ve onlar için daha iyi çalışma koşulları yaratın.
Bugün 07.09.2024 Cumartesi, hazır belgeler için Merkez Bankası'na gittim ve kapalı. Neden yazılı ve Cumartesi günleri saat 13.00'e kadar çalıştıkları, kapıların kapalı olduğu ve Cumartesi günleri çalışmadığı söyleniyor. O zaman çıkarın ve tso'nun Cumartesi günü saat 13.00'e kadar çalıştığını söylemeyin.
Hafta içi ise 09.00-20.00 saatleri arasında çalışıyorlar
İyi rahat tson
Rahatsızlık her şeyden önce ziyaretçilerin kendileri tarafından yaratılır
Önceden bir ziyaret rezervasyonu yaparsanız, neye ihtiyacınız olduğunu açıkça açıklarsanız, neredeyse her zaman size yardımcı olabilirler
Size doğru bir şekilde hizmet verildiğinden şüphe ediyorsanız, tekrar sormanız daha iyidir
Geri bildirim kanalları iyi çalışıyor, QR kodunu tarayarak bir inceleme yazabilir ve sizinle iletişime geçilecektir
TSONA başkanının kapısı her zaman açıktır ve her zaman canlı bir sıra vardır, yöneticinin kendisi yardım etmeye ve sorulara cevap vermeye hazırdır bazen salondan geçerken görülebilir
Diğerleri, bakımının daha zor ve daha kötü olduğunu söylüyor
İnsanlara karşı korkunç bir tutum, gerçekten hiçbir şeyi açıklamıyorlar, sorunları çözmüyorlar, yardım etmiyorlar ve yardım etmek istemiyorlar, yüz kez başka bir yere gönderip rvp'yi resmileştirmenin onların işi olmadığını söyleyebilirler, vb. Her şey korkunç ve ağlamak istiyorum
Harika bir merkez. Hizmetlerin sağlanmasında iyi kalite. İki kere oldu. Hızlı bir şekilde bir bilet alıyorsunuz, elektronik kuyruk da hızla geçiyor, salonda yeterli sayıda koltuk bekliyorsunuz. Tüm sorular güleryüzle cevaplanır.
Burada Iin'i aldım. ilk gün alamadım, çalışmayan bir üsse başvurdular.
İkinci gün Iin'i aldım, ancak operatörün adamı şehri karıştırdı ve Iın'im Astana'daki üsse bağlandı (TSON Almatı'da!)
1414'ü aradıktan sonra bana bunun bir hata olduğunu ve düzeltmek için vergi dairesine gidip bir açıklama yazmam gerektiğini söylediler. Vergi dairesinde bana form verdiler ve bana Merkez Bankası'na geri gönderdiler. Vergi dairesi ile TSON arasındaki mesafe taksiyle 40 dakikadır.
Alanlarındaki profesyoneller, herhangi bir sorunu normlara ve son tarihlere göre çözecek, herhangi bir müşteriye kibarca ve yetkin bir şekilde hizmet verecek, profesyonel ve anlaşılır bir tavsiye vereceklerdir.
Korkunç bir tavır aldım, RVP aldım, sitede bir dizi belgeyle geldim, gönderildiler, tüm taramaların 1'de birleştirilmesi gerektiğini söylediler, birleştirmeye gittim, sırayı yeniden savundum, sonra Rca'ya ihtiyaç duyulduğunu söylediler, Rca'yı tanımaya gittim, sırayı yeniden savundum. Ve böylece birkaç kez gönderiyorlar, insanlar günde 3-4 kez sıraya giriyorlar.
+ Tson'da kullanılmak üzere duran tüm bilgisayarlara tarama yapmaya geldim, önümde ücretsiz taramalar yaptım + bundan önce kendim de ücretsiz yaptım. Taramalarda oturan çalışan, sırama gelince, taramanın kendisine kaspi'ye çevirerek 3000 ton ödendiğini söyledi))) saçmalık dolu. Herkese bir dizüstü bilgisayarla önceden gitmesini tavsiye ederim. Aksi takdirde, sürmeye işkence edersiniz.
Kasiyer çalışmıyor. Yaşlı adamın parasını ödeyemezler. Bu hazretinizi anlamıyorlar. Halyk bankaları var. Çalışanlar sorunlarını çözmezler. Diğer kurumlara gönderilirler. Diğer merkez bankalarında kayıt yerine gönderilecekler. Yaşlılar için üzülüyorum. Bir şekilde insanlık dışı.
Bir yıldan beri mahkeme kararlarını nereden alabileceğime dair hiçbir şey bulamıyorum, gençleri işe aldılar ama işe yaramadılar, oraya buraya boşuna gittiler, belge için akımın parasını ödediler, genellikle gereksizdi, Auezovsky Merkez Bankası'na gittim, nereye, neden, nereye gideceklerini tam olarak açıkladılar, akıllı insanlar gençlere işlerini bilmiyorlar☝️
Hamilelik ve doğum yardımı yapılırken bu Merkez Bankası'nı 3 kez ve Babayev'i 1 kez 33 ziyaret etmek zorunda kaldım. Çalışanlar beceriksiz. Ağustos ayında, her ziyaretimde bildirdiğim bir çalışma izni vardı. İlk defa, Ağustos ayı için gelir bilgilerini beklediklerini söyleyerek eve gönderildim. 2 kez ödenek başvurusunu kabul ettiler, ancak Babayev 33'e izin verme emrinden bir açıklama getirdiklerini söylediler. Taburcu olmaya gitmek zorunda kaldım. Babayev 33'e bir açıklama gönderdim, orada aynı beceriksiz olanlar bu belgeye ihtiyaçları olmadığını söylediler. Ama her şeyi kaydettiklerini. Birkaç gün sonra belgenin eksik olduğunu belirten bir SMS alıyorum, 1414'ü arayın. Yarım saat arayacağım kimse cevap vermiyor. Sonra operatör cevap verdi ve Ağustos ayı GELİRLERİ hakkında bilgiye ihtiyacımız olduğunu söyledi!!!!! Belgeyi Babayev 33'e çoktan götürdüğünü söyledi. Operatör bana Babayev'in 33 numaralı telefon numarasını veriyor. Bu numaraya kimse cevap vermiyor. Yarın 3 kez bu kamp alanına gideceğim. Bütün bunlar hamile, yarım gün ileri geri sallanmak. Tasarrufta yatmamam iyi bir şey. En derin beceriksiz ve kayıtsız çalışanlar. Utanç!!!!
Personel kaba ve işlevlerini yerine getirmiyor, ben de 2 kez sıraya girdim. Program sonsuza kadar çalışmıyor. Ayrıca tuvalet de yok.
Ayrıca bütün gün kalabilir ve bitiş çizgisinde sitede belgelerin tam bir listesinin olmadığını öğrenebilirsiniz, göç servisinde şahsen öğrenmeniz gerekiyordu.
Genel olarak fena değil. Ancak belirli bir hizmet için gerçekte hangi belge paketine ihtiyacınız var - yalnızca yerinde öğreneceksiniz. Ve gidip bu paketi toplamaya gideceksiniz. Bir sonraki ziyaretinizde hiçbir şeyin değişmeyeceği umuduyla. Ama o yapabilir.
Yeterince hızlı, ama torpido gözü hissediliyor.
Örneğin, farklı yerlerdeki formlar, kuyruktan kupon verme sistemi. Genel olarak, 5c ve Kaizen sisteminin uygulanması gerekmektedir
Orijinalini göster · Русский
M
M.Biazrov
8. seviye şehir uzmanı
11 Temmuz 2023
RVP rıhtımlarını kabul etmekle uğraşan bir çalışan, son masadaki çok hoş olmayan bir görünümle dolu genç bir adam (22 masa, yanılıyor olabilirim) en iğrenç çalışandır. Sırada 2 saat bekledim ve 5 dakika içinde el ele bir açıklama göndermem gerekiyordu. Bunu yapmasına izin vermedim, hemen başka birini aradım. Benim sorunum olmadığını söylüyor, 2 saat ayakta kalmışlar. Bu ifade yerinde de doldurulsa da öyle. Daha iğrenç bir bürokrat görmedim. Gelip sana karşı şikayette bulunacağım çünkü böylesine iğrenç bir iş ve böylesine iğrenç bir tavır normal değil ve böyle bir insanı boynuna sürmeliyim
Ya konu işe yaramadı ya da bunun için hala anlaşılmaz nedenler vardı.Pasaportun hazır olup olmadığını görmek için değil, yaz aylarında eve hazır olduğuma dair bir mesaj geldi ve 3 kez gitmek zorunda kaldım
Gerçek, hak edilmiş bir iki!
İyi bir fikir, ama çoğu zaman olduğu gibi, iğrenç bir gerçekleşme.
Çalışanlar öyle görünüyor ama tek bir soruya cevap veremiyorlar. Kendimiz için bir sebep bulduk - sadece ilk gün dışarı çıktık ve henüz hiçbir şey bilmiyoruz. Ama o kadar ağır davranıyorlar ki, açıkça ilk gün değil. Hepsi aynı anda değil...
Karantina döneminde Merkez Bankası'na girmek için önceden bir sıra ayırtmanız gerekir. Aksi takdirde izin vermezler - güvenlik su üzerinde. Birkaç kuyruk rezervasyonu kurtarıcısı var, bunlardan biri 1414'ü arayacak. Ama orada şu anda çalışmadığını söyleyecekler, ikincisi kalıyor - egov.
İlk ikisini bilmeyenler için başka bir yöntem daha uygundur: girişin yakınında bulunan sandalyedeki adama büyük bir kuyruk var. Çevrimiçi sırayı almaya yardımcı olur. Bu gün için artık işe yaramayacak. Bu nedenle, bir ziyarette sorunlar neredeyse çözülemez. Neredeyse, çünkü self servis alanına girdiğinizi söyleyebilirsiniz.
Ancak bunu öğrenmek için, ortaya çıktığı gibi, sandalyedeki adama uzun bir sıra ayırmanız gerekiyor. Güvenlik bu konuda tek kelime etmiyor.
Eh, içeride zaten ne pahasına olursa olsun kim var... Genel olarak, sorularımızı çözdük.
Dolu küfürleri diktiler! Peki onları nerede buluyorsunuz? Kızımızı 16 yaşında taburcu ettiler, kimse kimin ne yaptığını anlamıyor! 1 saat boyunca çözdük!
Eskiden iyi bir TSON vardı, şimdi üç kişiden 1'i çalışıyor. Sıra büyük, tüm emekliler ve engelliler ve çocuklulardır. Peki nereye gitmeli? Kasanın yakınında sandalye veya bank bulunmamaktadır. Saatlerce ayakta durmam gerekiyor.
Kazakistan'daki hemen hemen her şey gibi. Her seferinde, «meseleler hakkında yanlış bilgi vererek veya prensipte bunları vermeyerek bilinçli olarak sizi yanıltmaya çalıştıkları" hissi. Devlet vergisini kendim ödemek istedim, bu yüzden ne operatörler ne de kasiyerler kime ödeme yapacaklarını «bilmiyorlar". Bir at komisyonu ile kasiyer aracılığıyla ödeme yapmak zorunda kaldım. Hizmetlerin çoğu, sıradan vatandaşlar arasında karmaşıklığa neden olan ve «yardım» üreten, kendi başınıza çözmenin hiçbir yolu olmayacak şekilde çerçevelenmiştir. Koronavirüsün sınırlamaları nedeniyle, tsn'ye girmemek çok kolay - rezervasyon yaptırmanız gerekiyor. İşlev mobil uygulama aracılığıyla çalışmıyor, e-devlet portalı üzerinden de operatörlere ulaşmanın faydası yok. Kuyruğu yalnızca botun telgrafları aracılığıyla ayırtmayı başardım. Park yeri hakkında hiçbir şey söyleyemezsiniz - şehir merkezine ayaklarınızla gitmek daha iyidir)
En yoğun TSON. Her nasılsa burada her zaman çok insan var, garip ve çok yavaş servis ve düz bir yerde kuyruklar var. Herhangi bir yerde hizmet verilebildiği andan itibaren buraya gelmiyorum. Bu Tson'u sevmiyorum.
Her zamanki TSON... Pek çok beceriksiz çalışan var. Referans odasında büyük bir kuyruk var, basiller birbirlerine nefes alıyorlar. Garip bir konum. Bina anaokulundan alındı. Mahalledeki bu durumu ele almamıza rağmen, oraya evden gitmek benim için oldukça rahatsız edici. Beğenmedim.
Dehşet. Tam bir kabus! Bu ülkenin açık sektörüyle ilgili deneyimim vardı, bu yüzden ziyaretçilerin girişinde tek bir kişi size cevap olarak merhaba demenin bile gerekli olduğunu düşünmüyor (sanki her şeyin bir generale kadar olduğu anlaşılıyor) - bu bir keredir. İkincisi tam beceriksizlik, okuryazarlık değil, kısacası aptallık dolu. Onların hatalarından dolayı, 2 hafta kadar başka yerlerde cevaplar aramaya gitmek zorunda kaldım! . Henüz Medeushka'daki durumu netleştirmediler... Kısacası, bu tür "işçiler" bu tür yerlerden kovulmalı, ancak maalesef ülkemizde değil (((
Bugün hoş bir şekilde şaşırdım. Kelimenin tam anlamıyla 20 dakika içinde sertifikayı değiştirmek için belgeler hazırladım. Genellikle Tsona'da bir kalabalık var, bilmiyorum şanslı ya da çok net bir şekilde organize oldum, aferin.
Bölgemiz, her şey hızla net bir şekilde düzenli, tüm sorulara hızlı bir şekilde cevap veriliyor, tüm hizmetler hızlı bir şekilde sağlanıyor, son zamanlarda nasıl çalışmaya başladıklarını çok beğendim.
Pasaportumu ve kimliğimi değiştirmem gerekiyordu.
Her şey hızla geçti, çalışanlar her şeyi açıkladılar ve hızlı ve profesyonel bir şekilde hizmet verdiler.
Geçenlerde Almatı'ya geçiyordum, iş için Merkez Bankası'na gittim. Resepsiyonda tüm sorularımı net bir şekilde cevapladılar. Memnun kaldım. Teşekkür ederiz!
Yetersiz çalışanlar resepsiyonda (referans olarak da bilinir) ve ameliyathanede çalışırlar, belgeleri kabul ederler, yani Kasımbekov Asılbek Kasımbekuliler, onları sonuna kadar kontrol etmeden teslim ederler. Sonra sonunda ihtiyacın olanı alamazsın. Bir tür korku. Hizmetten son derece memnun değilim.
Her şey otomatik değil, aynı zamanda kendi kolaylıkları da var. Asıl mesele, daha önce çevrimiçi bir kuyruk ayırtmak. Personel iyi, yüzünde bir gülümsemeyle, ellerinden geldiğince yardım ediyorlar)
Bizim Tson'umuz muhtemelen en iyisidir. Yoksa ben sadece şanslıydım. Çalışanlar aferin, sadece self servis masasındaki kızlar hoşuna gitmedi, ama görünüşe göre yorgunlar.
Göç şefi işkence görmüş, ancak özenli ve çok sempatiktir.
Sorunlar anında çözülüyor, kesinlikle birkaç yıl öncesine göre daha iyi, «referans" da büyük kuyruklar var, birkaç kişi daha eklenecek ve süper olacak Второй İkinci katın onarılması gerekiyor.
Ziyaretten sonra her zaman olumlu bir ruh hali vardır.
Orijinalini göster · Русский
S
soundofscience
11. seviye şehir uzmanı
31 Mayıs 2023
Iin'i aldım.
Yerleşik olmayanları kabul ediyorlar, sabah yaptım, akşam aldım.
Telegram botu aracılığıyla hazır olup olmadığınızı netleştirebilirsiniz (sitede bir yerde buldum).
Oda geniş ve çok sayıda çalışan var. Ana binadan daha da fazlası olmak üzere iki kanat ayrılıyor. Çalışanlar yetkin, kibar. Engelli çalışanlar olduğunu fark ettim, bunun için özel bir saygı ve bu tür adamları işe aldığımıza saygı, merkez Bölge yönetimine ayrı bir saygı olduğunu fark ettim. Aferin siz!!!
İyi TSON, hızlı bir şekilde hizmet veriyor. Çalışanlara teşekkür ederim! Doğru, belgelerimi zamanında göndermediler, ama bu onların suçu değil. Genel olarak memnunum.