Hizmet alanımızdaki herkes Zhanna Ramazanovna gibi çalışsaydı, resim niteliksel olarak farklı olurdu. Kibar, yardımsever bir yönetici. Ne yazık ki, kendisi resepsiyonda durmak zorunda. Ne yapmalı, her şey manuel kontrol modunda. Ama müşteriye içtenlikle yardım etmeye çalışıyor. Merkez Bankası'ndaki çocuklar son zamanlarda daha yavaş hale geldi. Genel olarak, durum hizmette son zamanlarda olduğundan çok daha iyidir.
Başlangıç olarak, şu anda ofisinde oturması ve uzmanların çalışmalarını koordine etmesi ve diğer sorunları çözmesi gereken resepsiyonda bir lider var.Verileri yanlış yapan uzmanların hatası nedeniyle, talep üzerine çeşitli departmanlara çok sayıda ret var.Lider, istişarelerde astlarına, tüm salona yorum yapmasına ve sesini yükseltmesine izin verir, bu da Merkez Bankası'nın çalışmasının tüm dezavantajlarını gösterir.Anlaşılır bir cevap elde etmek için on kez, hatta daha fazlasına yaklaşmanız gerekir.Çeşitli belgelerin tasarımı için net bir algoritma yoktur, sürekli yeni sorunlar ortaya çıkmaktadır.Genel olarak, çalışmayı 2 oranında değerlendiriyorum
08/01/22 idi. Uygulama, arıza nedeniyle Hazar üzerinden hizmet için ödeme kabul etmedi. Tüm bankalar bu hizmet için ödeme kabul etmiyor, sonunda çok zaman kaybetti ve bankaya hırsızlık ücreti ödedi. Ve yine de -neden en azından şehrinizde hazır bir belge alamıyorsunuz?