Gagarina Ave'deki salon 54-a
Kasım 2016'da salona gitmeye başladı.
Salon birçok yönden uygundu. Soyunma odalarının ve egzersiz ekipmanlarının yeri, alanı, kalitesi.
Önemli bir şey vardı ama. Kasım-Mart ayları arasında sadece ziyaret ettiğim günlerde salonda 3 (üç) kez sıcak su yoktu. Salonda su olmadığı her seferinde bu konuyu gündeme getirmek için kulüp yönetimine bir adres yazdım. İlk 2 kez bana olayın ilk defa ne olduğu söylendi (ilki anlaşılıyor :))). En son kesilen kablo nedeniyle su yoktu (yönetime göre).
- Kulüp ilk kez çok iyi davrandı, gelecek ay için% 50 indirim yaptı (görünüşe göre bu indirim su sorununu çözmemeye devam etme hakkını veriyordu)
- İkinci kez tepki gelmedi.
- Üçüncü kez kulübün sahibi Ivan beni şahsen aradı ve soğuk duş durumundan memnun olan tüm müşterilerimden farklı davrandığım konusunda oldukça kaba bir tonla beni okumaya başladı. Ve en inatçı olduğum için yönetime şikayetçi bir kitap aracılığıyla saldırıyorum ve konuya odaklanıyorum. Görünüşe göre para ödediğim için böyle davranmama izin verilmiyor. Ya da belki bu İvan'dan bir iş kurma modelidir ve her zaman hiç kimse ona şikayetler kitabındaki eksilerle ilgili yazmamıştır =)
Açıkçası, müşteri (benim tarafımdan) bu kulüp ve özellikle İvan için hizmetteki bariz sorunlara işaret etmek (ve size hatırlatacağım, müşteri parayı ödüyor ve kulüpteki hizmetin piyasa seviyesi için piyasa fiyatından ödüyor) maalesef acı bir nokta. Ve salondaki soğuk dönemde sıcak su olmazsa olmazdır!
Açıkçası, Ivan'ın iletişim tarzından en çok şaşıran şey, Ivan'ın sohbette müşterinin kendisine geri dönmesinin pek mümkün olmadığına tamamen izin vermesiydi. Ayrıca, şımarık bir müşteri, kulübün itibarını memnun olan 5-10 kişiden daha fazla etkileyebilir.
Şimdi, sahibinin kendisi benimle konuştuğu ve bu tür iletişimi norm olarak gördüğü için salondaki sorunlar hakkında:
- Erkeklerin soyunma odasına çok sayıda insandan dolap eklediler (teşekkürler). Ancak çok az yer oldu. Birbirlerinin kafalarında yeniden doğmaya başladılar. Şimdi soyunma odasına tadilat eklendi ve daha da kötüleşti.
- İnsanlar toplandığında (ve kalabalıklaşmadan da) salonda havalandırma iyi çalışmıyor. Havasız oluyor. Bu durumda pencereleri açamazsınız.
- tenajers için sürekli sıra
- Peki, Ivan'ın sahibinin açıkçası kaba davranışı.
İyi dileklerimle ve iyi şanslar. Ben salonu değiştiriyorum.