Donetsk'teki en kötü internet servis sağlayıcısı. Sürekli kesintiler ve internetin kalitesizliği, operatör kız her şeye tek bir çözüm sunuyor: «Yönlendiriciyi yeniden başlatın». İnternetin korkunç kalitesi nedeniyle haftada 3-4 kez sürekli aramanız gerekiyor.
Çıkış grubu istediği zaman çalışır, operatör sorunları çözmek için son tarihler vermez.
Sağlayıcı, bir kişinin kendi sitesinde müşterilere hizmet vermesi gerçeğinden yararlanır.
Memnuniyetle başka bir sağlayıcıya geçerlerdi.
Ev aletleri satıyorum ve sık sık akıllı TV kurulumuyla karşılaşıyorum. Bugün, mağazaya Yandex tabanlı bir TV almak için gelen bir alıcı, TV büyükannesi için tasarlandığından ve işlevselliğin geri kalanı talep edilmeyeceğinden, yalnızca bir işlevin - IPTV'NİN yapılandırılmasını istedi. İnternette çalma listesinin url'sini bulmak işe yaramadı, bu nedenle sağlayıcının desteğini aramaya ve dikte etmek için yazmam için sözlü olarak SMS veya adres talep etmeye karar verildi. Telefonu açan kız, kişisel hesabınıza girmeniz ve oradan bir bağlantı almanız gerektiğini söyledi. Benim için, ben sadece mağazada bir satıcı olduğumu ve ofisimin kişisel hesabına erişimim olmadığını ve TV adresindeyken büyükannemin bunu yapamayacağını açıklayın, ayrıca kişisel hesabınıza nasıl girileceğim dışında hiçbir seçenek sunulmadı. Bu bakımdan, sağlayıcının teknik desteğinin bir temsilcisi olarak bu şekilde davranmamanız gerektiği gerçeğine öfkenizi ifade etmek istiyorum (son derece olumsuz içerikli argo kelimelerin ve ifadelerin sayısını çok büyük ölçüde azaltarak) ve çalma listesinin normal adresini bana veremezseniz, internetim yoksa bana ne önerirsiniz? Yönlendiriciyi yeniden mi başlatıyorsunuz? İş tanımlarınız abonelere hiç yardım sağlıyor mu? Belki itibarın korunması da şirketin çıkarlarının bir parçasıdır? Genel olarak, bu tutuma kızgınım ve hayal kırıklığına uğradım. İlk bakışta, erken sosyalizmin bürokratik tarzında böylesine sıradan bir sorun ve böylesine sert bir geri tepme - BÖYLE VE BAŞKA TÜRLÜ gerekli değildir"
Saçmalık!!!!!!!
Doğrudan öfkeyle kaynıyor. İnternet servis sağlayıcısı en kötüsüdür. Onarım taleplerine yanıt verilmiyor. Ne kadar şanslı olursanız, bir hafta veya bir ay bekleyebilirsiniz. 100 yerine hız, tanrı 20'yi veriyor. Her zaman kesintiye uğruyor. Ve bu sadece benim için değil, tüm komşularım için. Tüm şikayetler için ve operatörün herhangi bir şekilde anlaşılır cevabı kaba olsa da.