Была удивлена, когда вместо привычной Виктории - квартал на Эпроновской появилась Пятёрочка. Прекрасный полноценный магазин продуктов современного вида... свежая выпечка, кофе. Чисто, продавцы приветливы и улыбаются покупателям.
... Ассортимент продуктов соответствует вполне. Цены демократичные. Поздравляю коллектив с открытием, а жителей с возможностью с комфортом и удовольствием покупать продукты. 5!
Doğası gereği olumsuz olacak Pyaterochka marketi için bir inceleme bırakmaya karar verdim. Herkes siparişin, temizliğin, ticaret hizmetinin seviyesinin ve geniş bir ürün yelpazesinin mevcudiyetinin büyük ölçüde müdüre, yöneticiye ve diğer personele bağlı olduğunu bilir. Bu nedenle, son aylarda Kubareva Oksana'nın yönetici olduğu zaman (tam adın doğruluğunda yanılıyor olabilirim, adı yüksek sesle anıldı, rozet yoktu), bu mağazaya karşı tutum daha da kötüye gitti. Ağ ürünlerinin çoğu raflardan kayboldu, bu da bu yöneticinin satın alma tercihlerini analiz etmediği anlamına geliyor. İkincisi, çıkış-girişleri engellemeye başladılar, geriye sadece bir tane kaldılar, bu da insanların odaya girip çıkmalarını engelliyor. Bu çıkışlar sadece arabalarla çevrilidir, bu nedenle mağazanın görünümü torpido gözlüdür ve alışverişe elverişli değildir. Ayrıca bu, yangın güvenliğinin doğrudan ihlalidir. Girişte, küçük alışveriş sepetlerinin neden kaybolduğu sorusuna sadece büyük arabalar mevcuttur. Kubareva O. kaba bir şekilde, "biz kendimiz (müşterileri göz önünde bulundurarak) onları kırıyoruz" dedi...Liderlere soru şu, neden bu kadar makul olmayan suçlamalar ve kabalık var??? Mağazada alışveriş yapanlar için hem arabalar hem de sepetler bulunmamalı mı??? Yoksa bu mağazadaki tüketici hakları öncelikli değil mi? Üçüncüsü, Ekim ayının sonunda domates almak istedim ve sebze tezgahına geldiğimde Kubareva O. malları, mal ve kutularla dolu bir araba ile yerleştirdim, koridoru tezgahın önüne kapattı...ve hayır, yarattığı rahatsızlıktan dolayı nazikçe özür dilemek ve müşteriye ürüne erişim izni vermek için "homurdandı" ve kaba bir şekilde yan yana duran kutulardan domates alabileceğimi söyledi.... Gerçekten mi??? Sonuçta, kutularda ne fiyat ne de ürün adı yoktur...Dördüncüsü, hayvanların mağazada, özellikle bakkalda tutulması yasalarla kesinlikle yasaktır. Yani, Pyaterochka'nın bu odasında yaşayan iki kedi var, tabakları binanın önündeki çıkışa, mağazanın kendisindeki yataklara, işlenmeden yenen ağır mallarla vitrinden sadece birkaç metre mesafeye yerleştirilmiş!!! (örneğin fındık ve kuru meyveler)...Kubarev'in yöneticisinin, mağazada buna izin verildiğinden ve hala gerçekleştiğinden, mümkün olan her şekilde hareketsiz kaldığı ve teşvik ettiği en büyük ihlaldir. Ayrıca bu çalışana, malları mağazada denemenin yasalarca yasaklanmadığını açıklayın, alıcı malları kalitesinden gerçekten emin olmak ve satın almak için denediği için düzenleyici işlemlerde buna doğrudan yasak görmedim!!! Malları satın almak için açık bir niyet ifade ederken! Herkesin herhangi bir küçük hırsızlık yaptığından şüphelenilmesi doğru değildir ve mağaza yöneticisine bu yetkilere sahip değildir. Ve alıcıyla tartışmalı bir sorunu varsa, diğer ziyaretçilerin dikkatini çekmeden hassas bir şekilde çözülebilir. Son saman, Kubareva'nın O. defalarca alıcılara sesini yükseltmesine, tartışmasına izin veriyor, söze sakinleşmeye tepki vermiyor ve kasıtlı olarak diğer ziyaretçileri kendisine çekerek çatışmaya neden olmaya devam ediyor. Konuşmada davranış normlarına izin verilmeyen "siz" e geçmenizi sağlar. Ona bu şekilde müşterilerinin mağazasını soyduğunu söylediğimde, umursamadığını söyledi...ancak bu tüm Rusya ağıdır ve bu tür işçilerin ihmalkarlığından dolayı Pyaterochka mağaza zinciri zarar görmektedir. Ne yazık ki ve ah!
SONUÇ: Bu çalışanla açıklayıcı bir görüşme yapılmasını, ticaret yaparken Rusya Federasyonu mevzuatına aşina olmasını, alıcıların ve Sanpin'in haklarına uyma ihtiyacını şiddetle talep ediyorum. Diğer şeylerin yanı sıra, bu çalışana disiplin cezası vermeyi düşünmekte ısrar ediyorum, çünkü mağazadaki tüm ihlaller için, iş davranışı ve etik Kurallarının ağır ihlali için, potansiyel müşterilere karşı olumsuz tutum için, burada sadece konuşamayabilirsiniz.
Дата на момент написания данного отзыва - 19.11.2024
Купил копченую грудинку, по приходу домой обнаружил, что товар тухлый(годен до 17.11.24) - пришел дабы заменить или вернуть деньги
На продавщицах хамло последнее, не извините, не здравствуйте. Общаются как с собакой, проблему решать отказались. Все запечатлено на видео. Никто из хамок не представился, но не забыли упомянуть, что у меня диагноз. Я, может, не заметит белых халатов? Диагносты нашлись. Единственный верный вариант был у вас, - извиниться и решить проблему, но вы оказались слишком крутыми.
Живу через дом, хожу каждый день, досадно, что не хватает компетенции у сотрудников