Satın alınan derecelendirme veya tatilinizi nasıl mahvedeceğiniz!
Geziden önce bile kocamla benim yıldönümümüzü kutlamak için güzel manzaralı ve romantik bir ortama sahip bir restoran arıyorduk. Siteye gittik ve bu restoranın ilk sırada olduğunu gördük, muhteşem incelemeleri ve fotoğrafları takdir ettikten sonra bu restoranı mutlaka ziyaret edilmesi gerekenler listesine koyduk.
X gününde Kızılağaç Köyünden (burası 24 km) yola çıktıktan sonra restorana vardık ve hayal kırıklığımıza yan ev yoktu:
1. Fotoğraflar gerçeğe karşılık gelmiyor: yani sitede denizde panoramalı tek bir manzara yok ve bunun nedeni, denizi görmeyeceğiniz için şemsiyelerin ve şezlongların manzarasına bakacaksınız ve hepsi bu! (O kadar çok öfkeliydim ki fotoğraf çekmedim ve bunun için çok pişmanım). Sonra her şey yarı karanlıkta, menüyü telefondan bir fenerle okumanız gerekiyor, çünkü tüm alanı çimlerin üzerinde sadece 2 küp ve masalardaki fenerler aydınlatıyor.
2. Bakım ve alım için:
Girişte küçümseyici ve yargılayıcı bir bakışla bize birkaç kez soruldu, sadece yiyip içeceğiz, eş cevap verdi, hem yiyip içeceğiz.
Boş bir masayı doldurduktan sonra menüye acele etmeyen bir garson beklemeye başladık, çünkü tüm personel maçı televizyonda izlemeye çok hevesliydi, sonra bize alkollü bir menü verdiler ve maçı daha fazla izlemek için emekli olduk. İngilizceyi yalnızca Yönetici anlar, bu yüzden garsonlar her seferinde ona yardım etmesi için seslenir
Garsonu 2 kez çağırırken menüyü yemekle tekrar istedik ama her iki seferde de isteğimiz göz ardı edildi. Ve bak, bizi üçüncü kez duydular.
Ayrıca, bize hangi wifi'nin şu anda ziyaretçiler için wifi'nin çalışmadığını açıkladıkları sorusuna, çünkü şu anda maçı yayınlıyorlar ve tüm internet bu takdir için kullanılıyor
Durumdan hayal kırıklığına uğradık ve riske atmamaya karar verdik ve sezar salatasını (ekşi soslu (şımarık değildi, yani ekşi ve bitirmedik) ve pizzayı (soğuktu), ev yapımı şarabı (nadir ekşi) denedik.
Garsonların dikkatini çekmek için onlara yüksek sesle seslenmek gerekiyordu, çünkü televizyonun önünde donarak ziyaretçilere tepki göstermediler.
Her iki yemek de bizim tarafımızdan tamamlanmadı, ancak ne garsonlar ne de yönetici tam olarak sebebinin ne olduğunu ve neyi sevmediğimizi belirtmedi
Faturayı ödedikten sonra yemeğin lezzetli olmadığını söyledik, sonra yönetici koştu ve olumsuzluğumuzun ne olduğunu bulmaya başladı
İncelemeleri okuduktan ve kurumun derecelendirmesini dikkate aldıktan sonra, yiyecek ve servis de dahil olmak üzere her şeyin bu kadar kötü olacağını beklemediklerini açıkladık.
Buna karşılık, sadece omuz silkti ve bir kelime söyledi, «Üzgünüm!»
Sonuç:
-şımarık tatil ve akşam
-lezzetli yemekler değil
-servis personelini görmezden gelmek
-Muhteşem incelemelerle satın alınan ve sarılmış derecelendirme
-Kusurları göstermeyen mükemmel fotoğraflarla yetkin hareket
- Çimlerin üzerinde oturup, elbette Türkiye kıyılarında başka hiçbir yerde bulamayacağınız şezlonglara ve şemsiyelere bakmak istiyorsanız, buraya gelmelisiniz