Merhaba! Orada bir çalışanın bariz ihlalleri hakkında yazıp yazmadığımın doğru olup olmadığından emin değilim. Ama belki yönetime ulaşacak ve bir şekilde tepki verecek. Bir işveren olarak, çalışanın kötü performans göstermesi durumunda müşteriden geri bildirimin önemini anlıyorum.
Dün, 28 Ağustos, saat 21.45 civarında, Charlie'nin Komünist Caddesi'ndeki restoranından ayrılırken, 13, Kazananlar Caddesi'ne bir iş taksisi sipariş ettiler.. 6-7 dakika sonra beyaz BMW 2223 bölge 2 geldi.
Şoför dışarı çıkıp kapıyı açmayı bile düşünmemişti. Kendileri oturdular ve kapının neden açılmadığını sordular ve kabalık ve kabalıkla karşılaştılar (ve karımızın doğum gününü restoranda kutladık ve ruh halimiz uygundu (hemen belirtiyorum - sarhoş değildik!). İstediğini yapacağını, ona emir vermeyeceğimizi ve başka bir yere gitmeyeceğini ve arabalarından çıkacağınızı söyledi. Elbette dışarı çıktık...
Bazı iş taksileri, arabadaki kolektif çiftlikten daha kötüdür.
Sürücü hemen siparişi sildi ve hiçbir şey yapamadık, servisi arayamadık veya yazamadık. Ne kadar sipariş olursa olsun.
Müşterilerle hiç çalışması gerekmeyen ve hatta özellikle iş hizmetleri düzeyinde olması gereken saçmalıklardan çok olumsuz duygular!
Dvr'lerle Yandex-taksiye gitmemiz, bu kabalıkları yazmamız ve internete koymamız gerekecek. Minsk'te bununla ilgili bir sorun var!
Bu arada Moskova ve St. Petersburg'da sürücüler çok kibar ve doğrudur.