Eski güzel "tahta", "temel ihtiyaçlar" mağazası, küçük, aralarından seçim yapabileceğiniz çok fazla ürün yok, "yarıçapa" geçtikten sonra salonun ortasındaki fiyat etiketleriyle ilgili bir sorun ortaya çıktı
Yürüme mesafesinde iyi bir mağaza var.Güler yüzlü, güler yüzlü personel .İyi ürün yelpazesi, temiz ve temiz .Her zaman taze ürünler .İyi ürün yelpazesi, fiyat-kalite.Uygun fiyatlar
Minimum ürün yelpazesine sahip bir mağaza!
Şişede süt seçimi, uygun raf ömrüne sahip sadece iki tiptir.
Ayrı olarak, ürünlerin kenarlarını kesmeden ve sosis ürünlerinin fabrika ambalajını kesmeden, hoşnutsuz bir yüzle serbest bırakan ve yorumlara yetişmek için kızan sosis departmanı satıcılarının kaba tavrını not ediyorum.
Kasada kasiyerler hiç yok ya da çağrılmaları ve inatla beklemeleri gerekiyor.
Ziyaret etme arzusu var, bu markete kesinlikle hayır.
Bu mağazaya gitme arzusu yok !Ürün yelpazesi yok, seçim küçük....
Konserve balıklardan bir veya iki isim aldım, Yeni yıldan önce geldim, mevcut olmadıkları için hamsi bile satın almadım. Raflarda meyveler bozulabilir, artiment ve malların döşenmesi üzerinde kontrol yoktur!Hizmet konusunda satıcılar çok cana yakın ve alıcılara saygılı davranıyorlar.Son zamanlarda mağazamıza girme arzusu yok, yakınlarda yaşıyorum....Ama Schmidt'in Yarıçapına gitmelisin, zamanımı kaybetmelisin!O mağazada her şey bana uygun, daire ve servis de öyle ! Ostrovsky 10 mağazamızda hiçbir şey değişmedi, sadece bir isim , ama çok üzgünüm !
Kimseye bu bölümde iş bulmanızı tavsiye etmeyeceğim: programa göre çalışmayacaksınız, ancak ödemesiz fazla mesai yapacaksınız, bir Pazar günü izin verilecek ve tatil yapılmayacak, öğle yemeğine de izin vermeyecekler. Müdür öyle ki çok az insan onunla anlaşacak. Ancak bu, başvuru sahipleri için bilgidir. Ve burada alıcılara karşı her zaman dikkatli bir tutum gözlemledim. Kasiyerler, satıcıların işlerini ücretsiz olarak yapmaya zorlanmalarına rağmen, genellikle kibar ve hızlı hizmet verenlerdir. Uzun yıllardır bu mağazaya gidiyorum, kasada asla saymayacağım, yalan söylemeyeceğim. Yanlış fiyat etiketleriyle karşılaşabilirsiniz (ve gerçek fiyat fiyat etiketinden daha yüksektir), ancak bu tüm mağazalarda geçerlidir. Çek üzerindeki tutarı her zaman dikkatlice kontrol edin.
Bir numaralı paket sorunu! Sadece iki çeşit, kasada kocaman (25 kg için) ve sebzelerin küçük olduğu yerde paketlenmiş! Ve bir süre sadece çöreği tutacaklardı. Diyelim ki bir kilo patates alalım, nereye paketleyelim?? Topuz için ambalajda mı yoksa 25 kg'lık bir torbada mı?? Ücretsiz bir paketten bahsetmiyorum, modern bir mağazada satışa birkaç çeşit paket eklemek mümkün değil mi, örneğin farklı türlerde tişörtler??kulplu renkli çantalar mı?? Satıştaki torbaların yokluğundan sebze satın almanın neredeyse hiçbir yolu yoktur!! Satıcıya bu soruyla yaklaştık, memnuniyetsizlikle "paketlerinizi taşıyın!" Evden çıkarken paketi önceden hatırlamak her zaman mümkün değildir ve bu nedenle zaten mağazanızın önünden geçiyorsunuz çünkü yanınızda paket yok.