Bu takas merkezine başvurdum, görünüşe göre bir uzmanla şansım yaver gitmedi, ailenin bileşimi hakkında bir sertifikaya ihtiyacım vardı, bu keder çalışan hiçbir şey sormadı, belirtmedi, ama beni başka bir takas merkezine gönderdi ve sonunda bana bu sertifikayı vermek zorunda olduğu ortaya çıktı.Bu acıklı kadın sayesinde yarım gün sıcağında böyle sallandım ve evde küçük bir çocuk beni bekliyordu.....
Her şey yolunda, elektronik kuyruk, bankadaki gibi pencereler hızlı ve sorunsuz bir şekilde reçete edildi. 10 yıl önce bu kurumu hatırlıyorum - cennet ve dünya.
"Akıldan keder". Evet - onarımlar yapıldı. Evet - elektronik kuyruk. Evet - 3 pencere...Ama!!! Emekliler / bebek arabalı ebeveynler / engelliler için ön kapı ve basamaklar kesinlikle uygun değildir!!! Müşteriler için ortak alanda "5 kişilik" koltuklar!!! Belgeleri doldurmak için 3 yer (ve bunlardan biri ayakta!!!).
Güzel takas merkezi. Gelip kuponu kırdım. 5 dakika durdum. Pasaport kaydı için önceden bir form aldım. Evi doldurdum. Geldim, 5-7 dakika daha verdim ve her şey hazır.
Bir grup pencereden sadece ikisi çalışıyor ve bu da yavaş. Bundan önce, oradaki inşaatçılarda rcc'ye uğradım, iki dakikada bir sertifika aldılar, orada da 3 pencere olmasına rağmen, en azından orada daha hızlı çalışıyorlar.
Pasaport masasında çok özenli çalışanlar! Oldukça uygun bir çalışma programı!
Orijinalini göster
Денис
11. seviye şehir uzmanı
14 Aralık 2021
Daireye yeniden aktarma konusunda personel bana çok yardımcı oldu. Ve yakınlarda ofiste konut ve kamu hizmetlerinin hesaplanmasına ilişkin ayrıntılı ifadeler verdiler. Hizmetlerin kalitesine ilişkin izlenimler tamamen olumludur.
Soru ortaya çıktı --- kimin ve hangi durumda yaşadığı için ücret alıyor.-com. hizmetler mi ??????? Dağ sayacının değiştirilmesi yapıldı. su, ardından tanıklığın karışıklığını zorlukla çözdüler....erkenden memnun oldum ---- sıcak su okumaları düzeltildi, aynı zamanda soğuk su için yanlış olanlar ortaya çıktı....duygu gamını iletmek için---geriye sadece uygunsuz sözler kaldı....
Robot Nickler olduğu gibi yardımseverdir. Salonda bir kişinin olmaması, size formların nasıl düzenleneceğini söyleyecek kadar kötü, her seferinde dikkatlerini dağıtmaları için gidip tekrar sormanız gerekiyor. Ve bu yüzden normal görünüyor.