Kötü hizmet.
Pasaportçuya giden kartı kırdım. Salonda tek bir müşteri yoktu. Yirmi dakikadan fazla yattım ama numaram yanmadı. Aynı zamanda, tüm uzmanlar yerlerindeydiler ve kişisel meseleleri hakkında alay ettiler. Ancak karım onlara çoktan yaklaştığında beni aradılar. Sanki ısınmaya geliyormuşuz gibi bize bakıyorlar...
Ziyaretçilere iğrenç, kaba bir hitap. Bu genç bayanın oraya geldiğimiz için orada bir işi olduğunu hatırlatmak isterim.
Kesinlikle kitaba şikayet yazmak için uğrayacağım.
Orijinalini göster · Русский
3
Ольга_91
10. seviye şehir uzmanı
27 Mayıs 2024
Rkc'ye birkaç kez başvurduk. Bir kez bile kuyrukla karşılaşmadım, belki sadece çakıştı... Gerekli soruları çabucak çözdüler. Kibar iletişim
Yenilendikten sonra yeni oda. Her şey temiz ve düzenli. Elektronik kuyruk. Kibar çalışanlar. Asla kuyruk yok. Ziyaretçilerin karşılaştıkları sorunları / soruları hızla çözerler.