Bu sefer iyi, hızlı bir şekilde servis edildi, "hoş bir tat" ile çıktı. Çalışan yetkin / hoştu ve iyi bir mizah anlayışına sahipti. Hatalar varsa, küfür etmeden doğru düzeltmeye yardımcı oldular. Yakınlarda kaba bağırmalarına rağmen, ziyaretçilerin suçu daha fazlaydı.
Belgelerle çalışmak dikkat gerektiriyor, ziyaretçiler olarak biz her zaman hizmet hızına ihtiyacımız var ve bir hata oluşur oluşmaz ve ikinci turda rıhtım yapılması gerektiğinde çok kızıyoruz.
Bu nedenle, herkese iyilik ve başarı anlayışı ile!
Güzel bir merkez, çok hizmet vermeye başladım, personel güler yüzlü, ancak burası yeterli değil ve bu yüzden her şey muhteşem bir şekilde hizmeti çok beğendim.
Mükemmel uzmanlar, eksiksiz ve anlaşılır tavsiyeler veriyorlar, büyük yüke ve etrafındaki insanların kalabalıklığına rağmen çok olumlu iletişim kuruyorlar. Onlardan hoş bir sürpriz ve iyi bir ruh hali içinde çıktım. Çok teşekkür ederim.
Merkez ofis liderlerinin dikkatini bu merkez için daha konforlu çalışma koşullarına olan ihtiyaca çekerdim. Çalışanlar, hata yapılamayacak belgeler hazırlarlar. Ve hemen üstlerinde sıradaki insanlar var, gürültü var, her zaman bir tür hareket var.
Tüm olumlu incelemelerin çalışanların kendileri veya aile üyeleri tarafından yazıldığına inanıyorum. Beceriksiz çalışanlar, yanlış kayıt, kabalık, odanın büyüklüğünün ziyaretçi sayısına göre tutarsızlığı vb. Şikayet etmenin faydası yok.
Son derece memnun kalmadım. Mayıs ayı için para ödedim, sayaç okumalarında yanıldım. Durumu çözmek için aradığımda, beni bir hesaplama uzmanına geçirmeye çalıştılar, ancak başarılı olamadılar. Her gün aradım, geri arama başvurularını bıraktım, kimse geri aramaya tenezzül etmedi. Şimdi 132 küp su ödemek için bir bildirim geldi. Uzmanların hataya zamanında yanıt vermemesi nedeniyle, ifadeyi yeniden almak ve eylemi hazırlamak için su tesisinden bir uzmanı aramanız gerekecek. Ayrıca, yeniden hesaplamanın önümüzdeki ay yapılması ve şimdi ödemenin yapılması "eğlenceli" oldu, aksi takdirde ceza damlayacak...
Yukarıdakilere dayanarak, lütfen doğru uzmana geçme sorununu çözmenizi rica ediyorum. Ve işi, insanların kaç tane geri arama beklemeyeceği bilinmeyecek şekilde organize edin.
Bu korkunç, siteye sohbette bir uzmana yazıyorsunuz asla cevap vermeyecekler, sadece kabul edip yazıyoruz, size çapraz olarak cevap vereceğiz, insanlar daha önce ücretli kısa bir numara yazmışlar ve hatta ulaşmanın imkansız olduğu gibi, toplam 15 dakika boyunca parayı bekledim ve sözde bağlayacaktık, ancak Roc Kardeşliğe asla cevap vermediler, başvuruda bulunduklarını söylediler o gün size cevap verecekler ve buna göre Cumartesi günü, Pazartesi gününe bakacağım, roc'ye gideceğim ve büyük bir şikayet yazacağım. Eklemek istiyorum Şimdiye kadar Kimse Cuma gününden itibaren geri aramadı Hangi tavrı tamamlayacağımı hayal ediyorsun Kimse geri aramadı ve sorularımı çözmedi Bu kesinlikle şikayet yazacağım Gördüğünüz tavır nedir
Sürekli kuyruklar, en iyi ihtimalle uzmanların yarısı çalışıyor. Müşterilere hızlı bir şekilde hizmet vermekle kesinlikle ilgilenmiyorlar.
Yeniden geliştirme departmanının uzmanları pantolonlarına oturuyorlar ve kesinlikle çalışmak istemiyorlar: binanın cephesinin rengi hakkında telefonla bilgi veremiyorlar, şahsen gelmeniz gerekiyor. Site, gerçek çalışma süresine karşılık gelmeyen bir çalışma programını listeler. Ayrıca işe geç kalmayı da başarıyorlar.
Her zaman çok fazla insan var. Ancak personel cana yakın, tüm soruları cevaplıyorlar. Hatta sıra dışı belgeleri almaya davet edildiler. Çevrimiçi bir kayıt var. Bu hizmeti bir kez kullandım - harika, çok memnunum!) Tabii ki, daha büyük bir oda istiyorum, hem daha iyi insanlar hem de kızlar daha özgür ve rahat, bana öyle geliyor)
Sürekli devasa kuyruklar var. Kısa bir numaraya telefonla yardım masası ödenir. Kayıttan bile beklemeniz gerekecek. Bir süreliğine içeri girmeyi beklemeyin bile. Kim kayıtsızsa ortalama bekleme süresi en az 2 saattir! Kişiye 3 koltuk oturun. Ama yanılmıyorsam, operatöre siyah saçlı ve kısa saçlı çok kibar, hoş bir kadınla karşılaştık, 4 pencere. Genel olarak, yorgun kalabalığın saldırganlığına rağmen tüm operatörler kibardır.
Hafta sonundaydık. Orada randevu ile sadece. Yine de hafta içi nasıl olduğunu bilmiyorum. Her şeyi yarım saat içinde resmileştirdiler. Zamanında kabul edildi
Rahat, hızlı, evden uzakta değil.
Hoş ve sempatik kadınlar çalışıyor.
Tek nokta, bilet seçmek için terminalin nasıl kullanılacağı tam olarak belli değil.
Her zaman park yeri vardı.
Sadece korkunç bir şekilde organize edilmiş bir iş, her operasyon için bir bilet almanız ve tekrar sıraya girmeniz gerekiyor. Bu bağlamda, halk kalabalığı. Uzmanlar kaba davranıyorlar, hiçbir şeyi açıklamıyorlar. Kuyrukta geçirdikleri 1.5 saat boyunca 3 müşteri hizmete kızdı.
Mükemmel uzmanlar, yardımlarınız ve profesyonelliğiniz için çok minnettarım!
Orijinalini göster · Русский
1
Виталий Виталий
15. seviye şehir uzmanı
26 Temmuz 2024
Evrakları işlemek için bu merkeze geldim. İyi karşılandılar. Elektronik kuyruk. Kaba davranmadılar. Herkes neye ihtiyacınız olduğunu söyledi. Genel olarak memnunum.
Eksileri. Pek çok insan, tüm resepsiyon masaları çalışmıyor, 40 dakika bekledim. Küçük oda.
Harika bir ödeme yardım merkezine giriyoruz, pasaportumuzu değiştirdik, her şeyi açıkladık, ayrıca sözleşmeleri dolduruyoruz, tavsiye ederim, yardım ediyorlar.Servis personeli aferin,bence yerlerindeki insanlar
Mükemmel bir merkez, pasaport değiştirmekle uğraşan kadın, formu doldurmadaki birçok hataya rağmen çok kibar ve sabırlı очередь sıra genel olarak hızlı hareket ediyor
Mükemmel bir ödeme ve yardım merkezi, geniş, oturacak çok yer, insanları kabul etmek için 30'dan fazla "Pencere" var, bu nedenle sıra varsa çok hızlı bir şekilde çözülüyor. Elektronik kuyruk, kahve alabilirsin. Tek şey, otopark sıkışık, ancak isterseniz arabayı nereye koyacağınızı bulabilirsiniz.
Nispeten ortalama bir tahmin. İlk defa harika bir uzmana gittim, ikinci kez çalışmak yerine bir saat oturup uzmanların kendi aralarında yaptıkları konuşmaları dinledim
Rusça'da çeşitli sorularla ilk kez iletişime geçmiyorum.
Kritskaya Daria'nın çalışanına yönelik en sıcak sözler. Sorunlar her zaman hızlı ve profesyonel bir şekilde çözülür. Daria'nın müşteriye karşı olumlu ruh hali ve gülümsemesi çok rüşvet veriyor ve ona sahip. Teşekkür ederiz!
Viber'de sohbet iyi organize edilmiştir. Çalışanlar, sorunları çözmede aynı derecede özenli ve hızlı davranıyorlar
. Teşekkür ederiz!
Çok az çalışan var. Kuyruklar korkunç. Hazır sertifikayı almak için ortak bir sırada savunmanız gerekir. Çalışan , müşterinin belgeleri doldurduğu sırada sadece oturmasına rağmen.
Korkunç ilişkiler ve müşteri hizmetleri. Bunu tam olarak çözemedim, bir sürü insan. İşe alım sözleşmesini imzalamak için belgelerin ortak sırada 30 dakika beklemesi gerekir. Dogor'u kaydetmek için bir saat daha bekledikten sonra.
Birçok kez zaten bu rsc'ye katıldım. Ve kaç kişi olursa olsun, çalışanlar her zaman kibar, gülümsüyorlar. Hem telefonda hem de kişisel iletişimde sadece olumlu izlenimlerim var
Minsk dünyasının tamamı için bir yerleşim merkezi, insanlar saatlerce oturup korkuyorlar. 5 pencere bu kadar çok insanın akınıyla nasıl başa çıkabilir?
Günün veya gecenin herhangi bir saatinde kuyruklar çöp, sertifikayı 2 dakika içinde almak için, kayıt yaptıran ve yerleşenlerle genel sıraya oturmanız gerekir
En iğrenç yer, kuyrukta 2,5 saat, hizmet yavaş, önceden plan yapmak ve çevrimiçi kayıt yaptırmak, ancak 2 hafta önceden kayıt yaptırmak için en iyi çözümdür.
Bu rsc'yi ziyaret ettikten sonra uyumsuzluğum var. Yeni bir mahalle, yeni bir bina ve hizmet her yerde olduğu gibi, uzmanlar her şeyi manuel olarak dolduruyor, ben referanslardan bahsediyorum vb. Soruyorum, o zaman neden herkesin işyerindeki bilgisayarları buna karşılık gülümsüyorlar. Personel iyi, yardımseverdir, ancak bir şekilde işlerini otomatikleştirebilirsiniz. Başarılar✌️
Orijinalini göster · Русский
5
1
А
Александр Александров
10. seviye şehir uzmanı
26 Mayıs 2024
MM cinsinden bu kadar çok ev ve bu kadar çok ziyaretçi için burası çok rahatsız edici bir yer. Bekleme süreleri bazen sadece ölçeğin dışına çıkıyor. Sıra genellikle elektronik olmayabilir, ancak canlı olabilir ve sokakta sona erebilir. Bekleme yeri gülünç derecede küçük. Çok rahatsız edici bir yer!
Elektronik kuyruğun alışkınlığı bile olsa, sürekli çok sayıda ziyaretçi var, bazen oturacak yer yok, oturmak için değil
Orijinalini göster · Русский
2
Н
Николай С.
15. seviye şehir uzmanı
28 Şubat 2024
Akşamları sırada çok insan var ama bu bölgede şaşırtıcı değil.
İşçiler arı gibidir. Angelika Vladimirovna'ya özel teşekkürler ve saygılarımla. Belgeleri iş günü bittikten sonra bile saat 20: 02'de kabul etti.
Orijinalini göster · Русский
2
Z
Zmiter Babitski
11. seviye şehir uzmanı
12 Ekim 2024
Sürekli çok insan var ama sıra hızla hareket ediyor. Kadın işçiler farklıdır, ancak genel olarak her şey fena değildir.
Uzmanlara karşı şikayetler yok, ancak odanın kendisine karşı şikayetler var. Sıranızı beklemek için çok az yer var, büyük bir ziyaretçi akını ile zorlanmayın. Sorularınızı yabancılar olmadan çözmenin bir yolu yok, arkadaki tüm sıra neyle geldiğinizi dinliyor.
Sıra elektroniktir ve kupon veren makine en uzak köşededir)
Su sebili var ama bardakları yok)
Siteye kaydolabilirsiniz, ancak doğru kişisel hesabı girerseniz kabul edilmez. Kısa bir numarayı aramayı teklif ediyorlar (tarifeleri kendiniz biliyorsunuz;)
Genel olarak, her şey çok Sovyet tarzında bile. Tabiri caizse gelenekleri korumak... ))