Mükemmel, kaliteli mobilyalar, uygun fiyatlar, ayrıca taksitle de alabilirsiniz, bu da sizi çok memnun etti. Koridora bir dolap götürdüler, 45 cm'den fazla derinliğe ihtiyaç duymadılar, çünkü koridor dardı ve burada yan raflarla aynısını buldular. Çalışanlar kibar, çabucak dekore ettiler, hediye olarak çikolata verdiler, çok hoş. Zamanında teslim edildiler, satın alma işleminden çok memnun kaldık. Böyle bir dükkan olduğu için teşekkür ederim.
Mutfak masasına ve sandalyelerine bir mobilya takımı sipariş ettim. Kaliteden çok memnunum, satış danışmanı tüm nüansları çok niteliksel olarak açıkladı ve seçime yardımcı oldu. Her şeyi zamanında getirdiler. Tekrar iletişime geçmenizi tavsiye ederim
İyi mağaza ve iyi mobilyalar, kaliteli. Satıcılar her zaman size söyleyecektir, açıklayacak ve seçim konusunda yardımcı olacaktır. Tatlı hediye için özel teşekkürler))
Genel olarak tavsiye ederim
Harika bir bütçe mağazası! Kalite zaman zaman maliyeti aşıyor!!! Dolap, şifonyer ve ayakkabı dolabı satın aldık. Çok şaşırdım ve aynı zamanda her şeyin ihtiyacımız olan renklerde paketlerde mevcut olmasından memnun oldum!! Mobilyaları aynı gün aldılar, montaj konusunda sıfır soru var, hatta hala bağlantı parçaları var)) makul bir fiyata sağlam mobilya arayan herkese tavsiye ederim! çok memnun kaldık!!!🙂
Bütçe ve yüksek kaliteli fabrika mobilyaları, çok çeşitli mutfaklar, dolaplar, masalar vb.1,5 yıl önce dolabı aldık ve şimdi büyük bir masa aldık.
1,5 yıllık aktif kullanımda, dolapta kalite açısından hiçbir şey olmadı.
Mağazadaki tüm satıcılar yeterli, uzlaşmacı ve genel görüşe diyalog halinde.
Her iki seferde de onlardan teslimattan yararlandılar, her şey zamanında ve zamanında, taşınanlara kusur veya hasar vermeden.
Kesinlikle tavsiye ederim!
Bu mağazadan birkaç kez mobilya satın aldık, her şey yolunda gitti. Belli bir anlamda "sıvı" dır, ancak bu fiyata kendisi için oldukça iyidir. Bu ay taşındık ve yeni mobilyalara ihtiyacımız vardı. Her şeyden önce masa. Özellikle "her şeyin bulunacağı" sitede tekliflerini aradım ve şunu yazdım: eskiden normal teslimat ve hoş hizmet vardı.
En son burada satın aldığımızda bize bir örnek getirdiler, çünkü doğru renkte mobilyalar sadece monte edilmişlerdi. Bu bizim için uygundu.
Bu sefer mağaza sahibine özel mesajlar yazdım ve ihtiyacım olan masanın satışta toplanmış bir örneği olup olmadığını sordum. Açıklayacağım: Şu anda bir masaya ihtiyacım var, ancak henüz bir masaya monte etmenin bir yolu yok. Monte edilmiş masayı hemen onlardan satın alırdım.
Bu yüzden özel mesajlara yazdım ve toplanan masaların örnekleri olup olmadığını sordum. Bana mağazada her renkten örnek masaların olduğu söylendi. Teslimat da yapılır. Bunu biliyordum: En son aynı şeyi aradım, modeli ve rengi belirledim, aramadan bir saat sonra bana getirdiler, ödedim ve çok memnun kaldım.
Bu sefer masadaki detayları netleştirdikten sonra, teslimat sorununu en kısa sürede çözmek için belirtilen numarayı aradım. İhtiyacım olan masanın sadece bir renkte olduğunu, gerisinin söküldüğünü söyleyen kız cevap verdi. Şaşırdım ama bu renge razı oldum. O da benim için uygundu. Hem renkten hem de nakliye ücretinden memnun olduğumu söyledim. Mümkün olan en kısa sürede bir masa sipariş etmek istiyorum.
Kız tereddüt etti, nakit mi yoksa kartla mı ödeyeceğimi sordu. "Sadece bize gerçekte sadece nakit olarak ödeme yapabilirsiniz, ancak açıklığa kavuşturacağım." Bunun da sorun olmadığını söyledim, hemen nakit olarak ödeyeceğim ve getirdikleri anda ödeyeceğim. Onlarla zaten işbirliği yaptığımızı vurguladım ve daha önce de öyle yaptık: getirdik, ödedik. En son Eylül ayında onlardan mobilya satın aldılar.
Her şeyin yolunda olduğunu söyledi, bu mümkün, ancak bugün artık getirilmeyecekler (Cumartesi, 16.20 idi), yarın yapalım. Cevap verdim: Tamam, soru değil, yarın tekrar arayacağım ve zamanında sizinle anlaşacağım. Masayı kesinlikle alacağım.
Ve sonra bacchanalia başladı: kız her şeyi geride bıraktı ve hayır, uygun olmadığını, onlara gelmem, masayı görmem ve ödemem gerektiğini söyledi, bundan sonra onu bana sadece onlar getirecekler. Ve bundan bir buçuk dakika önce kararlaştırdığımız gibi, ödememiz yerinde değil.
Burada ilk kez sipariş vermediğimi açıkladım, en son Eylül ayında masanın teslimatını sipariş ettik. Aynı şekilde telefon aracılığıyla renk ve model üzerinde anlaştılar, kelimenin tam anlamıyla bir saat sonra insanlar geldi, masayı boşalttılar, ödeme aldılar. Hiçbir soru sorulmadı. Neden bir dakika önce aslında ödeme yapmak mümkündü, ama şimdi aniden yapamazsınız. Eğer gelebilseydim (Olgovo'dan Bilevo'ya), o zaman gelirdim ve parasını öderdim ve malları almak için arabayı kendim bulurdum. Ama evde küçük bir çocuğum var ve bu süre zarfında oraya hiçbir şekilde gidemem. Ve şu anda hesaplarına kartla bile ödeyebileceğimi. Kesinlikle kimseyi aldatmayacağım.
Ama kız aşılmazdı. Mağazaya gitmeli, masayı izlemeli ve anında ödeme yapmalıyız. Her ne kadar her ihtimale karşı daha sonra "her şeyi açıklığa kavuşturacak" olsa da.
Anlaşmanın ana noktalarının cehaletine bakılırsa, satıcı iletişim kuruyordu. Belki bir an önce benden kurtulmak istiyordu ve sadece Cumartesi gecesi eve gitmek istiyordu. Yargılamıyorum.
Ancak, ne zaman yerinde ödeme yapabileceğinize ve ne zaman şahsen ona gitmeniz gerektiğine satıcının kendisinin karar vermesi gariptir. Eğer bu hostesse - daha da fazla soru var.
Sorular kaldı, cevap yoktu. Ertesi sabah, başlangıçta iletişim kurduğum sahibine özel mesajlara tekrar yazdım. Telefonla cevap veren kızla anlaşamadığımı açıkladım. Bu konuda kiminle konuşacağım konusunda rezervasyon yaptırmak istiyorum. Kişiye neden oraya gidemediğimi ve belki de nakitsiz veya nakit olarak ödeyemediğimi açıklayabileceğimi umuyordum, eve teslimatın önemi yok.
İşlemin ayrıntılarını tartışmak yerine, sahibi (imzaya bakılırsa, o, ama nasıl bileceğini) histerik bir biçimde söyledi, alıntı yapıyorum: "Kız size her şeyi doğru ve müsait bir şekilde açıkladı! Malları adreste seçebilir ve satın alabilirsiniz..". Yani, yeterli diyalog yerine alıcı kültürel olarak gönderildiler.
Eklemek istediklerimi. Mağazanın histerik sahipleri, beceriksiz satıcılardan birkaç kat daha kötüdür.
İlginç olan şu ki, onlardan birkaç kez farklı mobilyalar sipariş etmiştik. Ve şifonyer, dolap ve başka bir masa. Daha fazla mutfak ve küçük şeyler alacaktık. Son mesajımda daha sonra onlardan da mutfağı alacağımızı yazdım. Ancak böyle bir cevap gördüğümde asgari, 2024'te hala bu kadar yanlış bal taşıyan bu kadar "yanlış arılar" olmasına şaşırmıştı.
Muhtemelen müşterilerden geri çekilme yok.
Uygun fiyatlarla harika mobilyalar. Bir mutfak ve sandalyeli bir masa sipariş ettim. Zamanında getirdiler. Çok kibar ve işlerini bilen çalışanlar. Tüm arkadaşlarıma ve tanıdıklarıma tavsiye edeceğim
Dün bir dolap aldım. Mobilya bütçeye uygun olmasına rağmen kaliteden çok memnun değilim. Çok fazla kusur var. AMI mobilyalarının analogu. Vitrin örnekleri getirilenlere karşılık gelmiyor.