Kompresöre yedek parça almaya geldim.Müdür Andrey'e uzun süre neyin gerekli olduğunu açıkladım ve cevabın ne olduğunu yedek parçayı göstermesini istedim, bunun depoda aranması zor, vb. bir kişinin yedek parça satmadığı izlenimini veriyor, aksine.En büyüğüne döndüm ve her şeye detayı göstermeye karar verdi. Ancak duvarların hepsi sertifikalarla asılıyor ve personelin nasıl çalıştığı belli değil, yönetimin umurunda değil.
Vasat hizmet ve işte nedeni. Düzelticim kırıldı, hızlandı ve durdu, başlamadı ve marş motorum da takıldı. Bu hizmet garanti onarımları yaptı. Herhangi bir sorun bulamadılar, davayı garanti dışı kabul ederek mumu gururla değiştirdiler ve verdiler. Düzeltmeden sonra, 20 dakikalık çalışmadan sonra, düzelticinin hızı yükseldi, durdu, marş motoru tamamen sıkıştı.
İddianın özü: Servis, sorunun özünü belirlemeden hatalı bir teşhis yaptı, arızayı düzeltmedi ve bu nedenle garantimi ve zamanımı kaybettim
S / N 7 410