Çalışanlarınıza insanlarla konuşmayı öğretin. "Görevde" o kadar alıngan ve nahoş bir bayan oturuyor ki kuruluşunuza geri dönme arzusu yok. Çalışanlarınız müşteri odaklılığının ne olduğunu ve ofisinizin kapısını açan her kişiyle, özellikle de onlarla kibarca konuştukları için kibarca konuşmanız gerektiğini bilmiyorlar. 19.07.2024 saat 12: 30'da çalışan kız - insanlarla iletişim kurmayı öğrenin, memnuniyetsizliğinizi ve sorunlarınızı evde bırakıp kocanıza gösterin. Mesai saatlerinizde telefonda konuşmanızı engellediysem, özür dilerim, ancak bu size insanlara saldırma ve «fi'nizi" gösterme hakkı vermiyor. Ve evet, bir düşünün, ofisinizin kapısını açan tüm insanlar sizin maaşınızı ödeyen potansiyel müşterilerinizdir. Ben de bu müşterilerden biriydim, aynı zamanda düzenli biriydim. ÖYLEYDİM.