Eğer bir insansanız, tüm notu kesinlikle 4 olarak değiştirirseniz, aksi takdirde her şeyi 5'e koyarsanız, telefonları mı yoksa arabaları mı tamir ediyor?? Arabadaki ECU yorumlardan birinde.
Ayrıca sihirli ve hızlı bir şekilde değil, normal yazıyorsunuz, normal bir insansanız normal yazıyorsanız, telefonun nasıl kırıldığını ve nasıl onarıldığını sadece botlar böyle yazacak, sonunda teşekkür ederim.
Kuaförden sonra birazdan ona uğrayacağım. Birkaç saat sonra, başka bir ustabaşı işe yaramadı ya da işe yaramadı, henüz şarjın devam ettiği bilinmiyor.
Telefonum şarjın açılmasıyla kırıldı, şarj olmuyor ve eğriyi açıyoruz, sol tarafta ortada durmuyor, ustanın normal bir diş fırçasıyla veya kontakları temizlemek için bir şeyle biraz temizlediğini şarj ediyor, kabloyu kontrol etmedim, 45 dakika şarj ettim, yüzde 2 yükselmedi ve hepsi 12'den% 14'e kadar şarj oldu. 15 dakika sonra yaklaşık% 32 şarj olduktan sonra başka bir şarj kablosu bağladık, bu iyi.
Sorunu 23 Kasım'da fark ettim ve 4 Aralık'a kadar kullanmadım, başka bir ustaya teşekkür ettim, fotoğrafın yanındaki büyük bir dükkanda duruyor.
Herhangi bir metni kopyaladıysanız, yorumu silmeyin.
Harika çocuklar. Çabucak bir arıza buldular, hepsi iş başında. Aradılar fiyatı dile getirdiler, o bana uygundu. Çabucak yaptılar. İşe bir garanti verdiler. Her şeyi anlattılar, gösterdiler. Herkese tavsiye ederim!!!
Забрал из СЦ днс телефон, ребенок жаловался на то что не включается жаловался на кнопку. Там сказали случай не гарантийный, ТК физическая поломка micro usb. Я сразу же отдал телефон в этот СЦ для перепайки разъема, все сделали четко и уже на выходе оказалось что проблема то все таки в кнопке. Вернулся, мастер потратил свое время и все починил, все то о чем в днсе промолчали. Мастер потратил свое уже не рабочее время и не взял ни копейки. Огромное спасибо за то что вошли в положение)