Bu özel araba servisine bir inceleme yazmak istedim. Bu araba servisinde araca bir kereden fazla hizmet verdik ve oraya devam edeceğiz. Hiçbir konuda hata bulamamak.
Artıları: Kalite, tamamlanan işin resmi olarak belgelenmiş kapsamı (nerede nadir görülür), profesyonellik ve çalışanların yardımı.
Eksileri: Önceden kayıt yaptırmanız gerekiyor, çok yoğun bir kayıt.
Bu araba servisine refah ve gelişme
Mükemmel uzmanlar ve sadece havalı ve yardımsever adamlar.
Arabamızın hangi yılını öğrendikten sonra (1995 yılında) önce onarımları üstlendiler. Sonra teşhise ihtiyaç vardı. Her şeyi kontrol ettiler, açıkladılar., kap'a ihtiyacınız var.motorun onarımı. Onarımları reddettik ve erkeklerin teşhis için ücret almadıklarına hoş bir şekilde şaşırdık.
Harika bir ekip, işin karmaşıklığına rağmen vicdan için çalışıyorlar. Nadiren araba servislerinde, eski arabaların sahiplerine ve yeni pahalı arabaların sahiplerine karşı eşit derecede kibar bir tavırla karşılaşırsınız.
Beyler, işinize refah ve başarı... Onarım ve teşhis için, sadece sizde!!!!!
Araba servisi güzel! Bir kez arabaya servis yapardım ve tekrar gelirdim. Ama bir şey var ama,
Kendim Moskova'dayım, Viber'deki servise yazıyorum, eskiden mesajlara cevap verirdiler. Şimdi, neden sadece görmezden geldikleri belli değil. Eğer arabaya servis yapmaya gitmiyorsanız, öyleyse söyleyin, neden görmezden gelinsin? Bu an benim için net değil.
Mesaja neden cevap vermediğinizi sormaya geldim, operatör gözlerini çırparak elini uzattı ve hiçbir şeye cevap veremiyor.
Tekrar ediyorum, hizmet iyidir, ancak bunun nedeni özellikle bana karşı olan tutum net değil.
Ama bu araba servisini arkadaşımdan öğrendim, müdürü bir arkadaşına geldi ve kendime bir çatı siparişi verdi, orada araba servisinin kalitesiz bir şey yapacaklarından dinlenmeden çok iyi gelebileceğinizi söyledim. Ve bu gerçekten öyle!
Genel olarak, direktörün incelememi göreceğini ve bu anı operatörle tartışacağını umuyorum.
Hızlı, kullanışlı. Bir çekme kancası koydular ve ayrıca çocukların mevcudiyetinde bir onay bloğu vardı. Haritalar üzerinde çalışıyorlar. Rapor için, birinin yasal bir yüze ihtiyacı varsa fatura yazılır. Özellikle eklenecek başka bir şey yok.
Bu araba tamirhanesindeki hizmetin kalitesine hoş bir şekilde şaşırdım. Çalışanlar aracımı onarmak için gerekli tüm işleri profesyonelce yaptılar ve isteklerime dikkat ettiler. İş zamanında yapıldı ve fiyatlar çok makul çıktı. Sonuçtan çok memnun kaldım ve kesinlikle buraya tekrar döneceğim!
Ön alt şasiyi değiştirmek için Hyundai Trajet'im için uzun zamandır en iyi hizmeti arıyordum. Birkaç kaynaktan gelen bilgileri kullanarak, yine de sevgili su aygırımı bu hizmete vermeye karar verdim. Burada formun tamamına göre bir sipariş formu hazırladılar ve gerektiğinde birincil onarım tutarı üzerinde anlaştılar. Avantajlardan: - servis arabamla yaşadı (her zaman sakin bir modda her şeyi müzakere ettiler, çünkü her zaman herhangi bir iş yapmak gerekli değildir veya tam tersi), onarımın sonunda eski yedek parça dikkatlice bagaja paketlendi. Onarımın sonunda, yapılan çalışmaların bir kartını ve mali çeki düzenlediler (her şeyi dikkatlice sabitlediler ve düzenlediler). Eksilerden, yalnızca en azından Zaporozhets'in uzun süre iş vermediği gerçeğini ayırt edebiliriz, ancak bu kişisel olarak hizmet meselesidir. Hizmetle iletişimden ve sağlanan hizmetlerden memnunum. Gerektiğinde iletişime geçeceğim. Hastalanmasan iyi olur. Hepimize ve araçlarımıza sağlık! ;-)
Gizlemek
İlan edilen işi tamamladılar, her şey yolunda. Müşteriye karşı nazik bir tutum, gereksiz hizmetler empoze edilmedi. İki nedenden dolayı bir yıldızı kaldırdım: ilan edilen saatten geç başladılar ve doğrudan atölyede iki sandalye dışında bekleme alanı yok))
Müşteriye yönelik hizmeti ve tutumu çok beğendim. Profesyonellik, iyi niyet ve müşteriye bireysel yaklaşımınız için usta Andrei Alexandrovich'e çok teşekkür ederim.
Size iyi müşteriler ve işinizde başarılar diliyorum.
Çok teşekkür ederim beyler!
Hızlı, verimli ve hızlı bir şekilde çalışıyorlar!
Hoş bir sürpriz oldu!
İyi müşteriler, pozitiflik, barış ve iyilik!!!
Brest'ten konuklar. Zhiguar)
Harika bir Araba Servisi. Ailemizin tüm araç filosuna 8 yıldır hizmet veriyorum (arabadan minibüse). Moskova'da satın alınan yeni bir arabaya bile servis kitabına göre olması gerektiği gibi yönetmeliklere göre hizmet verildi. İş ve yedek parça fiyatlarının her zaman üzerinde anlaşılmasını ve onarıma rasyonel olarak yaklaşmalarını beğenmek. 👍👍👍
Radyatörün değiştirilmesi konusunda iletişime geçtim, her şey hızlı, verimli ve zamanında yapıldı.Buraya daha fazla döneceğim, sadece olumlu duygular, tavsiye ederim!
Ancak her yerde olduğu gibi iyi bir üretim kültürü, cana yakın bir yönetici. Arızayı çok hızlı bir şekilde düzelttiler. Peki, fiyat etiketi... şimdi her yerde ısırıyor. Yine de hoşuma gitti. Keşke daha önce bilmeseydim.
Ön göbek yatağını değiştiriyordum. Canım koydum.
Onarım sürecinde, başlangıçta kararlaştırılan maliyet üç kat arttı. Karl ÜÇ KEZ)! Bazı ek tesisatçılık çalışmaları ve ek muayenelere ihtiyaç duyulması nedeniyle. Normal bir araba servisinde onarım fiyatına neler dahildir.
Sonunda, onarımın yatağın kendisinden daha pahalı olduğu ortaya çıktı)
Bir daha gitmeyeceğim ve arkadaşlarıma tavsiye etmeyeceğim.
Ziyaret ederken, işin nihai maliyetini hemen müzakere edin.
Geri bildirim için elbette artı bir yıldız)))
Şehirdeki en pistonlu servis istasyonu, şimdi size nedenini söyleyeceğim: o zaman kaliperi takmaya başladım, sürdüler, sanki bize geliştirmişler gibi, çılgınca parayı yırttılar, ancak 2 ay sonra tekerleğe bir şeyler olmaya başladılar, başka bir servis istasyonuna sürdüler, yüz "Onarımın" artık güveni olmadığını düşünüyorum, bir yıl boyunca araba oradan çıkmıyor, öyle bir his var ki, bir başkasını kırıyorlar, peki, diğer servis istasyonunda bize şimdiye kadar sıkışan kaliperlerin fren disklerini çizdikleri, balataların koninin altına yıkandıkları söylendi. gelişmeler. BU YÜZDEN SİZE TAVSİYE ETMİYORUM!!!!!! Paranıza ve sinirlerinize merhamet edin.
Mükemmel hizmet! Güler yüzlü personel, her şeyi ayrıntılı olarak açıkladılar ve mümkün olan en kısa sürede tamamladılar. Fiyatlar makul, taksitleri kartlarla ödemek mümkündür.
Hiçbir şekilde, yönetici işçilerin istihdamının özünü bile anlamıyor, aslında başka bir şey söylüyor, soruyu kaburganızla ararsanız, orada çok fazla sorun var
Korkunç bir araba servisi, sorunları ortadan kaldırmıyorlar, ancak satılık arabadan sağlıklı yedek parçalar çıkarıyorlar! Teşhis yazılımı güncel değil. Kesinlikle tavsiye etmiyorum!!!
Tam olarak neyi sevmedim:
1. Bu, müşteriye sipariş formunu kendisinin doldurmasının teklif edildiği ilk hizmetim.
2. Kabul öncesi ve iş tamamlandıktan sonra açıklanan onarım maliyeti arasındaki fark yaklaşık% 30 daha pahalıdır. (Hizmet standarttır, göbeklerin değiştirilmesidir ve ana alıcının bu hizmet için işlerin yapısından haberdar olmadığından şüpheliyim).
Sonuç olarak, işin maliyeti neredeyse - görevlilerinki gibi.
3. Eski yedek parça eksikliği. Aslında ben üzülmüyorum. Belki hurda metalden hizmet kazanıyor, ama tatsız ve garip.
Görüş tamamen kişiseldir, ancak büyük olasılıkla bu hizmetin hizmetlerini kullanmayacağım.
Merhaba! Klima tüpünü tamir ettikten bir ay sonra geçti ((( izlenim korkunç. Yazmaya karar verdim!Lexus LS 460, kaputun altındaki alüminyum borularda iki küçük delik açmanız gerekir. EĞER YAPAMIYORSANIZ, ORADA YAPACAK BİR ŞEYİNİZ YOK! Bunu kabul etmeyin! Keşfettiği ilk şey, kelepçeli eksi terminal değildi!!! Aklında mısın? Premium bir arabada kremayı sıkamazsınız! Sonra bilgisayar bağlı olmayan blokları gösterdi (((yıkama tankının yarısından fazlası doluydu, götürdüm ama orada camı yıkayacak hiçbir şey yoktu, kimseyle kaynaşmadıklarını düşündüm. Böylece valfi onun tarafından kırıldı ve yıka, sadece dibe akıyor!!! HİZMET KORKUNÇ! İlkeye göre çalışıyorlar: "emiciler olduğu sürece işler kötü değil!!!!!!!
Jeneratörle ilgili sorunu gidermeye yönelik operasyonel çalışmaları için Remontas ekibine minnettarlığımızı ifade ediyoruz (fırça rölesi! Bozuk bir arabanın servise nasıl teslim edileceğini önerdiler, Derhal kabul ettiler ve arızayı düzelttiler.
Pek çok olumlu yorum var, ancak gerçekte müşterilerle ilgilenmiyor. Çilingirlerin okuryazarlığı sorunu hemen sorgulandı. Arabayı tamir için onlara götürmemeye karar verdim.
PS Ben bir tamirci mühendisiyim ve sadece reklam vermeye ve arabayı tamir için vermeye karar verdim ve bu sırada başka şeyler yapmaya karar verdim. Ama her şeyi kendim yapmak zorunda kaldım.
Yeterli fiyat etiketi ile iyi, sağlam hizmet. Yıllardır orada hizmet veriyorum. Her yıl gelişiyor, yeni asansörler kuruyorlar, yeni hizmetler öğreniyorlar. Bence sadece karmaşık elektrikçilerle uğraşmıyorlar. Orada debriyajı yaptım, fren disklerini ve balatalarını değiştirdim, yağı ve zamanlamayı değiştirdim, süspansiyonu sıraladım. İkincisinden, eski arabamı satışa hazırlarken susturucuyu kesmeye başladım. Gün boyunca gerekli contayı bulup değiştirdiler, yeni bir oluk açtılar. Başka hiçbir önemli kusur bulunamadı. Alıcıyı tam anlamıyla bir günde buldum. Çalışmaları için RemontAS oto servis ekibine çok teşekkür ederim.
Tutum mükemmel ancak onarımlar çok kaliteli değil.
Orijinalini göster · Русский
3
1
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
12 Temmuz 2020
BMW E90
Canlarım, yine de bu tür makinelerle uğraşıyorsanız, en azından onarım ünitelerini uyarlayabilmelisiniz! Eğer bilmiyorsanız, ama çok istiyorsanız, o zaman yapabilirsiniz ve sizin durumunuzda eksi terminalini aküden ayırmanız gerekir!
Bu kısa bir giriş... Bir keresinde servis istasyonunuzdaki hidrolik direksiyon sıvısını değiştirmiştim...
Tankta ve dolayısıyla hidrolik direksiyon sisteminde olduğu gibi, kirli pembe gölgenin anlaşılmaz kıvamında bir sıvı kaldı!
Bana yeşil olanı döktünüz! Ve ondan önce tüm hidrolik direksiyon sistemini de yeşil yıkadılar! Bu nasıl olabilir!? Her şey basit....Bu makinenin cihazını en azından biraz anlasaydınız, o zaman kesinlikle hidrolik direksiyon simidinin namlusunu değiştirirdiniz, çünkü değiştirilmesi gereken bir filtre var!
Sonunda, içinde uyumlu olmayan iki sıvının karıştırıldığı bir makine aldım... Bu nedenle direksiyon rafındaki yük ve tüm araba sallanacak şekilde kükreyen hidrolik direksiyon pompası! Tüm bunlara rağmen, direksiyonun hala hoş olmayan bir tepkisi var!!! Ve direksiyon simidinin konumu ve denge ve stabilizasyon sistemi ile ilgili bir sürü hata! Beyler, verilen araba markalarına daha fazla almayın... Yorumlarınızı ve itibarınızı bozmayın!
Bu yoldaşlara kategorik olarak tavsiyede bulunmuyorum!!! Kaliperlerin perdesi hakkında bu atölyeye başvurmam gerekti (genellikle arabamı kendim yapıyorum). Parayı aldılar, ancak işe resmi olarak davrandılar. Bir hafta sonra kaliper daha da aktı. Bağımsız bir bölmede, kaliperin sökülmediğini, tek bir sızdırmazlık elemanının değişmediğini gördüm. Ne yapıyorlardı onlar?
TAVSİYE EDERİM!!! HARİKA ARABA SERVİSİ!!!
Bir gün bana tavsiye edildiler, şimdi ben de herkese tavsiye ediyorum. 4 yıldan fazla bir süredir Remontas'ın müşterisiyim, Lexus RX350'YE hizmet veriyorum, yapılan işin kalitesi ve verimliliği daha da artıyor. Düzeltilmesi gereken her şey vicdanına ve kendim için yapılır. Fiyatlar yeterli. Dedikleri gibi kendim için bir orta yol buldum: fiyat ve kalite. Çalışmanız için teşekkürler çocuklar.
Not: Hizmetin Cumartesi günleri bile çalışması benim için önemli! Odada su ve tek kullanımlık bardaklarla dolu bir kazan, çay ve kahve ücretsizdir ve müşteri alanı donatılmıştır.
Merhaba, ZAMANLAMA zincirini ve faz kontrol cihazını Mazda cx7 ile değiştirmem gerekiyordu. Ben Zhlobin'de yaşıyorum, tüm hizmetleri aradım, kimse bizden yapmayı kabul etmiyor. Akrabalıklar Mogilev'de yaşadıklarından, seçim bu şehre düştü. Yüz Remontas'ı seçtim ve pişman olmadım. Tüm çalışanlar kendi işlerinde profesyoneldir ve müşteriye karşı çok özenlidir. Hangi detaylara ihtiyaç duyulduğunu boyadılar ve kendileri sipariş ettiler. Redneck'te böyle hizmetlerimiz olmaması üzücü. Çok memnun kaldım. Tavsiye ederim. Yardım için teşekkürler. Size daha fazla refah ve gelişme diliyorum!