Данный магазин в ТЦ Красный Кит,что в пешей доступности от ж/ст Мытищи.Территория магазина просторная,выбор большой. Качество конечно уже не то,что ранее,но можно найти подходящую обувку. В зале чисто, продавцы приветливые. Стараюсь при покупки пару дней поносить дома, чтобы понять,подходит выбранный товар, чтобы сдать обратно в магазин.
Bu dükkanla çok tatsız bir durum yaşadım. Satıştan birkaç çift kışlık ayakkabı aldım ve bir yıl sonra gelecek sezona kadar bunlardan birini sakladım. Kutuyu açtığımda, ayakkabının dış tarafındaki tüm tabanı yapışkan bir akaryakıt içindeydi. Belki bu yapıştırıcıdır. Ayakkabıları satın aldığım mağazaya götürdüm. Satıcılar şoktaydı, bunu hiç kimse görmemişti. Bu çifti benden aldılar ve talep üzerine geri ödeme sözü verdiler. Daha sonra, mağazanın bir temsilcisi benimle iletişime geçiyor (sonunda kaba bir şekilde konuştu, sözünü kesti, beni dinlemedi) ve uzmanların geri ödeme yapmaya karar vermediklerini, sadece bu akaryakıtın botlarını «temizlemeye» karar verdiklerini söylüyor. Soruma, bu tutkal tekrar akarsa ne yapacağımı sormamın cevabı, temizliğimize tekrar getirmekti. Randevuda, bunu nasıl hayal ediyorsunuz? Tabandan çıkıntı yapan siyah yapıştırıcıyı temizlemek için temizlendikten sonra düzenli olarak ayakkabı giymek mi? Ayakkabılardan bir şey sızdığında böyle bir durumun nasıl olabileceğinden bahsetmiyorum bile. Açıkçası fabrika evliliği, ayakkabılar tamamen yenidir, hiç giyilmemiştir, tüm kurallara göre, sıcaklıkları aşmadan ve düşürmeden, ayakkabıların geri kalanıyla birlikte kuru bir yerde, orijinal kutusunda saklanmıştır. Bütün gün müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeye ve bana yardım edecek ve yanımda yer alacak en az bir yeterli kişiyi bulmaya çalışarak geçirdim - premium mağazadan satın alınan, içinden bir şeyler akan ayakkabıları nasıl giyebilirim. Bahsetmiyorum bile, siyah ayakkabı yapıştırıcısı açıkça zehirlidir ve insan sağlığı üzerinde ne gibi etkileri olabileceği bilinmemektedir. Şirket sadece bu durum için benden özür dilemekle kalmadı, aynı zamanda kabaydı, telefondaki kız bilmediklerini söyledi, belki onları bir şeyle lekeledim ya da yanlış sakladım ... ben ve annem bu mağazanın düzenli müşterileriydik. Bu durum buluşmaya karşı tüm tutumumuzu değiştirdi ve müşteri odaklılığının tamamen yokluğunu gösterdi, hiç ve hiçbir yerde böyle korkunç bir hizmet görmedim. Genellikle mağaza sorunu çözmeye, müşteriyi sakinleştirmeye ve müşteriyle dostane bir ilişki sürdürmeye çalışır. Beni zehirli siyah tutkalın aktığı ayakkabı giymenin normal olduğuna inanan ustalarla ilişkilendirmeyi reddettiler ve ara sıra onlardan temizlemeye gelmenin de iyi olduğuna inanıyorlar. Bu duruma dayanarak, iyi hizmet ve müşterilere özen göstermekle ilgili buluşmanın reklam sloganlarının yalan olduğu sonucuna varabiliriz. Şimdi gerçek buluşma seviyesi, ortaya çıkan siyah tutkalla düşük kaliteli ayakkabılar satmak, müşteriyle kavga etmek ve bunun normal olduğunu kanıtlamak, kusurlu ayakkabıları almayı reddetmek ve bunun için parayı iade etmektir. Açıkça şirketin politikası, geri ödemeyi tüm gücüyle kabul etmemektir. Müşteri haklarının ihlal edildiği ve tüketici haklarının korunmasına ilişkin yasanın açıkça ihlal edildiği mevcut durumu anlamak için yönetimden randevu talebinde bulunun.
Harika bir seçim, her zaman doğru çifti bulabilirsiniz. Danışman kızlar tercihlerimi dikkate alarak arzu ettikleri ayakkabıları seçmek için çok çalışıyorlar.