Ofisin kendisi ikinci kattaki küçük bir binada yer almaktadır. Bariyerli ve güvenlikli kendi otoparkı, büyük bir asansörü var. Geniş salon, resepsiyonist girişte buluşur ve bir bilet verir. Rahat döşemeli kanepelere sahip bekleme odası. Kafe çalışmıyor, tabelada bir şeyin yeniden düzenlenmesi yazıyor. Kahve veya atıştırmalık aparat yoktur, diğerlerinde olduğu gibi su ile soğutucudur. Skor tahtası minimum bekleme süresini gösterir. Hafta içi 14-00'daydım. Salonda yaklaşık 5-7 ziyaretçi vardı. Maksimum bekleme süresi 11 dakikaydı. Birkaç dakika sonra 20.30 oldu, vb. Yaklaşık bir saat sonra numaram görüntülendi ve bir sonraki odadaki 40 masadan birine davet edildim. Bunların büyük bir kısmı boştu. Görünüşe göre salonun her yerine dağılmış yaklaşık 10 kız çalışıyordu. Kazanın failinin verileri, fotoğraf ve video kaydı, doldurulmuş bir Avrupa protokolü (her şeyin açıkça doldurulduğunu söylediler) dahil olmak üzere kapsamlı bir belge paketini teslim ettim. OSAGO ile temyiz. Sonra sihir başlar. Seçim hakkının olmadığı belgeleri imzalamana izin veriliyor, sonuçları hakkında bilgi vermiyorlar, hakları açıklamıyorlar. Onarım maliyetinin karta aktarılacağı gerçeğinden önce koyuyorlar. Kabul edilen belgeler ve talep numarası hakkında bir form yazdırırlar. Ayrıca, aynı kupon için bekleme odasına gönderilirler, muayene için bir uzmanı beklerler. Uzman kendini bekletmedi. Am'yi derhal ve profesyonelce inceledim. Muayenenin sonuçlarına göre, sol arka kanadın kemerindeki bir boşluğun 2,5 saat boyunca onarılması, sol arka kanadın boyanması, arka tamponun sol kısmının boyanması (bileşiktir), sol arka çamurluğun değiştirilmesi ortaya çıktı. İncelemeyle kabul ettim ve salona gittim. 20 dakika sonra tekrar çağrıldım ve başka bir bayan am'mi tamir etmenin maliyetini bana açıkladı. 6000 ruble. Bunu 6000 ruble söylemek istiyorum, Carl! Kendine hiçbir şeyi inkar etme. Bu para karşılığında bana geri verecekleri istasyonun nerede bulunacağı, cevap vermem zor. Aynı zamanda, onarımların değerlendirilmesi için herhangi bir imza ve belge verilmemiştir. Her yerde duvarlara korkunç uyarılar asılıyor - satmayın, sigorta işlerinizi haydutlara devretmeyin, sizi aldatacaklar))) Ama sigorta şirketi böyle değil, hepsi sarımsakla ilgili). Ve neden 600 ruble ya da belki 60 değil, o zaman pek bir fark yok. Mühendis, özel bir resmi yönteme göre hesapladı ve ancak bu şekilde ve başka hiçbir şekilde hesaplanmadı. Bu tür fiyatların ve pm'nin maliyetinin nerede olduğu bir sır olarak kalıyor. Reso şirketine başvurmaya değip değmeyeceği, herkes kendi kararını verir.
Şirketin incelememe verdiği resmi yanıtı okudum. Onay işareti için yazılmış resmi standart abonelikten çıkma. İncelememi bile okumadılar, sorunun ne olduğunu düşünmediler. Bu tavırla şaşırmadım. İzlenme sayısı, insanların neler olup bittiğine olan ilgisini yansıtıyor.
Получил положительные эмоции от посещения страховой. Есть своя парковка, чистое и светлое помещение, много посадочных мест для ожидания, адекватный с/у. Очень приятный персонал, вежливый, всё объяснили, вся процедура была быстрой, но я обращался по каско, по осаго будет дольше.
Обращение по КАСКО. Просторная, светлая и удобная для ожидания клиентская зона, стильный дизайн, понятная логистика, доброжелательность всех сотрудников, четкость в работе, скорость обслуживания. Отличная парковочная зона. Все замечательно организовано. Рекомендую!