İyi mutfak, iç mekan ve oldukça sadık fiyatlar. Ziyafet eğlence programından bir kez daha hoş bir şekilde etkilendim. Şovmen ve havalı vokalist Alexander - her zamanki gibi zirvede! Figaro'nun tüm ekibine teşekkür ediyoruz!
Orijinalini göster
İ
İsimsiz yorum
14 Haziran 2016
Şüpheler, Ukrayna'nın güneyinde yol kenarında satılan barmatukha'dan daha kötü olduğu ortaya çıkan İspanyol şarabını getirdikten hemen sonra ortaya çıktı, ancak kesinlikle iyi bir restoranda getirilmeyecekler. Doğru, garson Oleg (daha sonra ortaya çıktığı gibi, restorandaki tek aklı başında kişi olan) onu çabucak sindirilebilir bir Şili cabernet ile değiştirdi. Yine de, kural olarak Kiev restoranlarında yapmadığım ızgarada levrek sipariş ettim, ama burada kafamı karıştırdım. Belki XXL stüdyosunda üç saatlik çekim (bu yakın) ve belki de açlıktan etkilendi, ancak seçim yapıldı. Yarım saat sonra bana oldukça terbiyeli pişmiş uskumru getirdiler (ve ben levrek sipariş ettim), hemen garsona söyledim, açlığım bana skandallar ve hesaplaşmalar için zaman vermedi. Sadece bunun aynı balık olmadığına dikkat etmemi istedim, şüphelerim varsa gelip denememi istedim. Herkes uskumru tadının diğerleriyle karıştırılmasının çok zor olduğunu çok iyi biliyor. Ama aşçı inatla gitmedi, ona bir parça bırakmak zorunda kaldım. Personel, çatışmanın sessizce çözülmeyeceğini anladığında, levreğin hesaba yatırılmayacağına dair bize güvence veren yönetici Nina ortaya çıktı ve çok özür diler. Bununla birlikte, "bedava peyniri" sevmediğim için faturaya uskumru eklememi istedim ve sipariş için ödeme yapmama sorusu da yoktu, ancak restoranın politikasının buna izin vermediği ve levreğin faturada olmayacağı söylendi. Şef de geliyordu, ancak iletişim ve sinirlilik kültürünün olmaması nedeniyle iletişim bir şekilde işe yaramadı. Restoran personeli ile olan uzun deneyimlerimden, onları sık sık ziyaret ediyorum, onlar için reklam şirketlerini kiralıyorum, üstelik dünyanın güçlü ülkelerinde, bu yüzden kesinlikle söyleyebilirim ki, saygılı aşçılar bu şekilde davranmıyorlar, özellikle de ziyaretçiye karşı kabalık ve saygısızlığa izin vermiyorlar. Ve elbette, müşteriye olan sevgi ve saygıdaki tüm bu açıklamaların bir sonucu olarak faturayı levrek ile getirdiler. Anladığım kadarıyla fark etmeyeceğimi düşündüler. Ben fark ettim ve sordum... Müşterinin her zaman haklı olduğuna dair tüm güvencelerden sonra, cevap benzersizdi ve aynı zamanda tamamen çarşıydı: "Bu levrek". Bu zamana kadar bir tabak balığın taşındığı göz önüne alındığında, tartışılacak hiçbir şey yoktu! Dahası, yönetici şimdiden kaba davranmaya başladı, çünkü amacı, anladığım kadarıyla, kanıtları balıkla almak ve müşteriyi aldatmaktı. Arkadaşlar, Ukrayna'daki krizin ne yazık ki seviyeye gelmediğini anlıyorum, ama neden müşteriyi bu kadar küstah ve utanmaz bir şekilde kandırıyorsunuz? 10-20 Grivnası için aptallık etmek için mi?DOLANDIRICILAR. Böyle bir restorandan utanıyorum, en sevdiğim şehirde olmasından utanıyorum. Umarım Kiev'deki tek kişi o olur. Böylesine "başarılı" bir kurumun sahiplerine özel bir "teşekkür ederim". İyi bir ruh hali ile lezzetli bir yemek yemek istiyorsanız tavsiye etmiyorum.
Orijinalini göster
İ
İsimsiz yorum
20 Ocak 2015
Figaro'da bir düğün ziyafeti sipariş ettiler. Ziyafet büyük değil, fiyatlar en azından kişi başına ilan edildi, sadece bir tanıtım dublörlüğü. Bu para için konukları beslemek gerçekçi değildir. çok daha fazla ödedik. Ama en önemlisi, yemeklerin güzel isimlerinin arkasında, sadece iğrenç tatsız yiyecekler var. Resepsiyonist, kaba, orta yaşlı bir hanımefendi, çok kaba davrandı, tüm talepler göz ardı edildi. Figaro'da kutlayarak düğünü mahvetmeyin!