Kurumun mutfağını değerlendirmek mümkün değildi. Şimdi daha detaylı....
Kimseye web siteleri aracılığıyla masa siparişi vermesini tavsiye etmiyorum. Elbette programcılara saygı duyuyoruz, telefona masa siparişini onaylayan bir sms geldi, kod geldi ... ve Sevgililer Günü'nü sipariş ettiğimiz zamana kadar iki çift olarak kutlamaya geldik.
Resepsiyondaki adam kendine yeterince davrandı, kibarca beklemesini istedi. Bekliyoruz…
Sonra "YILDIZ" yüzüyor, sanki kendimiz tahmin etmemiz gerekiyormuş gibi, siteden internet siparişlerinin geçersiz olduğunu durgun bir şekilde duyuruyor. Neden sms'inizde bunun elbette bir rezervasyon kodu olduğunu belirtmediniz, ancak rezervasyonunuz bizim için umursamıyor. Hepsi bu değildi, sonra başka bir «yıldız, sonucu düzeltmek için görülebilir, tam olarak aynı görünümle orada 1000 UAH olduğunu bildirmeye geldi. 2 kişilik rezerv için. Yani 1000 UAH için sipariş vermeniz gerekiyor. bir çiftten. Peki, bir soru değil, ama geri aramak, uyarmak için....
İnsanlarla böyle bir "imaj" ve bakış açısıyla konuşabilmek için kendimiz için daha fazla maaş çekine sahip olmamız gerekiyor, bu kızların resmi olduğundan şüpheliyim ve sonunda akşam için bıraktığımız miktara ulaştığımızdan çok şüpheliyim. başka ama zaten misafirperver bir yerde ve bundan sadece faydalandığımızdan şüphem yok.
Bizden başka, kafası karışmış ve üzgün bir görünüme sahip başka bir çift ayrıldı. Bu kurumun romantik bir günde kaç ruh halini bozabileceği ve ayrıca kaç erkeği hanımlarının önüne koymayı başardıkları, personelin davranışlarına bakılırsa, sadece tahmin edilebilir - çok fazla.
Bu nedenle, bu kurumun web sitesini sipariş vermek için kullanmanızı tavsiye etmiyorum, belirtilen personele hizmet vermede küstahlığı, beceriksizliği, eğitimsizliği vurgulıyorum. Böylesine kriz zamanlarında, sadece insani bir kibar muamele, restorana böylesine küstahlıktan çok daha fazla müşteriyi götürecektir. Ve onarımla ilgili herhangi bir düzenleme yardımcı olmayacak, bu kimseyi şaşırtmayacak ve görünüşe göre "Barbekü" yi de şaşırtacak pek bir şey yok. Mutfakta durum aynıysa, işler daha da kötüdür.
Kurumun belirli günlerde özel koşulları olsa bile, internet rezervasyonunu kabul etmeyi bırakmışlarsa, başvuruda belirttiğimiz telefonla geri arayabilir ve bunu bildirebilirdik. Önceden sipariş verdik ama sorun olabileceğini düşünmemize rağmen kimse geri aramadı. Bu, herhangi bir müşteriye saygısızlıktan ve sistematiklikten bahseder.
Elbette bir daha asla bu yere gitmeyeceğiz ve hiçbir arkadaşımıza tavsiyede bulunmayacağız! Kiev'de pek çok iyi restoran var, yazılı övgülerin çoğu daha çok kendini tanıtmaya benziyor.