Bugün kız, basılmayan numaradan aradı. İletişim zayıf, kelimeler yutuluyor, bana gönderdiğim mektup dışında hiçbir şey anlamadım ama ben almadım. Değiştirilmesi gereken bir sayaçtan bahsediyorduk. Ne hakkında konuştuğumuzu gerçekten anlamayan kız, devletin pahasına mı yoksa kendi pahasına mı soruyor? Dolandırıcıların bilmediğini söylediğimi düşünerek kafam karıştı, telin diğer ucunda hemen kendi pahasına dediler. Konuşma kesildi, hiçbir şey soracak vaktim olmadı. Bu hizmet için böyle bir şey! Sayaçların nerede değiştiğini arayalım. Rcs'nin web sitesinde listelenen tüm değiştirme adreslerinin ve Rusça'da yazıldığı bir liste olduğu ortaya çıktı, sayaçların değiştirilmesi ÜCRETSİZ olarak yapılıyor! Anladığım kadarıyla, değiştirmenin tarih ve saatini öğrenmek için aradılar. Rezalet! Devlet pahasına ücretsiz olarak değiştireceksiniz, çünkü bir hükümet kararnamesi var. Ve ararsanız, o zaman görünmeyen bir telefondan değil, arayabileceğiniz ve netleştirebileceğiniz bir telefondan.
İşçilerin tamamen karşılıksızlığı. Rcs'ye Energo'ya geliyorum ve ifadelerimi dolduruyorum. Ancak üst üste ikinci ay makbuzumda başka okumalar bana uymuyor. Neden her seferinde birinin dikkatsizliğinden gidip çalışanınızın ihmallerini anlamalı ve kanıtlamalıyım? Zamanınızı size harcamak.
Sayacın bağlantısını kestiler, buraya geldiklerinde borç yok, mal sahibiyle bir açıklama yazmalarını söylediler. Ancak sahibi aradığında, herkese dostane bir yürüyüş yolculuğu gönderdiler. 2 gün ışıksız oturuyoruz)