olumsuz yorumlar bırakmayı sevmiyorum, ancak bir şeylerin değişmesi pek olası değil, ama belki insanlar okuyor ve sonuçlara varıyor) 26 Kasım 2024'te genç adamım ve ben leroy merlin'e gittik ve orada alışveriş merkezine gittik ve rostiks'e gittik yemek sipariş ettik, servis personeli bize baharatlı bir burger sordu ya da sormadık, baharatlı dedik, cevabımız ne oldu, et yok, sadece orijinal , (o zaman neden aslında soralım?) Sonra, arkada raflarda dururken lipton olmadığını söylediler, üç tat, üzüntüyle ikiye sipariş ettiler, beklemeye gittiler, salonda korkunç bir atmosfer, Rus uyruklu olmayan bazı erkekler bana gözlerimle baktılar, sanki onların burgeriymişim gibi ve çok acıkmışlar, siparişten bir dakika sonra bir kız bizi çağırıyor ve hamburger yok diyor, bir turta ve patates kalıyormuş gibi (iki kişilik) rulo ile değiştirebileceklerini söylüyor, her şeyin ödendiğini ve rulo ve burgerlerin fiyat etiketinin farklı olduğunu söylüyorum, sonra kelimenin tam anlamıyla beş saniye sonra ruloların ne olduğunu söylüyor. Hayır, bugün yemeyeceğimizi, başka bir yönetici çağırdığını, «siktir» sözleriyle dışarı çıktığını tüm siparişi iptal ettiklerini ve paranın 10 dakika içinde geleceğini söylüyorlar..
Afrikalı Amerikalılar mutfakta eldivensiz çalışıyorlar ve neredeyse Rus dilini bilmiyorlar, rafta karton ambalajda patatesleri var, çok fazla, görünüşe göre bir kerede pişirdiler ve sonra ısınıyorlar ya da hiç ısınmıyorlar, genel olarak bu kurum bana hoş bir izlenim bırakmadı ve zaten lezzetli bir şekilde yedik ve araba noktası)
Работают расслабленно и непринужденно. Как будто клиентов не существует. Занимаются своими делами и не более. Заказы отдают как попало, не по порядку. Отвратительное и долгое обслуживание. Не советую.