İyi akşamlar.
Buraya 3 yıldır çocuğumla geliyorum.
Bu süre zarfında hiç temiz tuvalet görmedim! Siparişin daha temiz olduğu tuvaletlere 2-3 kat çıkmamız gerekiyor.
Bugün oradaydık.
Kadınların tuvaletinde her şey dökülüyor, pislikler, tuvalete tuvalet kağıdı, tuvalete, kapı koluna!
Bununla ne alakası var?
Her 15-30 dakikada bir gelip kontrol etmek gerçekten bu kadar zor mu?
Sabun yok, su sadece sıcak, lavabonun ne olduğu belli değil.
Bu sürekli bir bakteri ve mikrop fidesidir.
Sonunda bir şeyler yapın mı yoksa şirketinizin tüm çalışması sırasında sadece personelinizi değiştirmeyi öğrendiniz mi?
Siparişler bir seferde duyurulur, alınan siparişler panoda temizlenmez, çalışanlar bazı siparişleri hiç hazırlamak istemezler ve bunu söylemekten çekinmezler, kaba davranırlar, siparişleri rapor etmezler. Bu rostiks'te daha fazla ayağınızla değil, sakıza ulaşmak daha iyidir
Suyla seyreltilmiş sos çok lezzetli değil!!!
Ayrıca kasadaki çalışanlar şapkasız gider, saçları her yöne yapışır ve bundan sonra bu kuruma gelme arzusu tamamen kaybolur. Yorumları okudum ve personelin normal olarak kiminle iletişim kuracağını ve kiminle istenmeyen bir misafir gibi davranacağını seçiyormuş gibi hissediyorum. Çalışanların bu tutumundan sonra, onlara uygun gördüğü şekilde davranmaya başladı. Karşılığında kaba olmak! Kabalık için kabalık. Başka türlü anlamıyorlar. En lezzetli olanı mafin'di, çünkü bu lokantanın çalışanları tarafından hazırlanmamıştı (başka türlü özür dileyemezsiniz)