Çocuklar 40 dakika sonra saat 16.01'de sipariş verdiler, oğlum aradı, diyor hala bekliyorum....
40 dakika!!!! Mevcut yemekler yoksa neden onları ayağa kaldıramıyorsunuz? Beklemenin en az 50 dakika olduğu neden uyarılamıyor???
Plana göre dersler olduğu için çocuklar siparişi beklemediler, personele gittim, bunun neden ve nasıl mümkün olduğu, neden uyarılamayacağı sorularıma beklemeyi reddederdik, sadece benim için uh evet ahhh. Sonra, iddiamı meydan okurcasına gören yönetici Darya'yı 10 dakika bekledim, çözmek için uygun değil miydim? Satıcınız yiyecek paketlerini fırlattı, müşterilere fırlatıp atmadı mı yani? Bu hizmet ne tür bir hizmet? Yoldaşlar mı? Kafayı mı yediniz? Satın alımlarımızdan maaş alıyorsunuz. Servis nerede? Alıcılara karşı tutum nerede?
Markanız var mı? Ya da herkesi birahaneden aldılar. Şikayet kitabınız Eylül ayından bu yana cevapsız, bu bir ihlal - biliyor musunuz? Hiçbir şey için özür dilemedim. İşi sevmelisin, robotun vardiyayı nasıl tamamladığını değil, tamam.
AMAN TANRIM, BURADAKİ YEMEKLER ÇOK LEZZETLİ, İLK DEFA YEMEK YEMİYORUM, ÇOK HIZLI YEMEK PİŞİRİYORUM, ÇOK NAZİK PERSONEL, ÇOK TEMİZ ODA (bu Rostix için geçerli olmasa da...)
GENEL OLARAK, BURADA HER ŞEY YOLUNDA
Evet, bu KFC değil, bu eski rostix bile değil, bu kurumda 2 bilet gişesi var, birine yapıştırılmış bir kağıt parçası var, bilet gişesi çalışmıyor. İkinci gişeye gidiyorum, beni görmelerine rağmen yaklaşık 7 dakika sıfır tepki bekliyorum. Sonra görünüşe göre siyah tişörtlü temizlikçi kadın, her iki kasanın da çalışmadığını söylüyor, görünüşe göre çalışanların yetkinliğinin üzerinde yetkin bir duyuru yapmak. Terminale gönderildiler, istememi istediler, tekrar görmezden geldiler, kayıt olmaya karar verdiler. Yanımda 4 kişi acı çekti ve gitti, ben de aynısını yaptım. Herhangi bir gösteride, müşterilere daha çok sevindik ve daha iyi davranıyorlar. Hayır siz çocuklar KFC değilsiniz.