Günaydın! günaydın!
Restoranımızdan olumsuz ziyaretimiz için özür dileriz.
Çalışanlar, siparişleri topladıktan sonra işlerini yapmıyorlar, ancak birçoğu olan aşağıdakileri topluyorlar. Siparişin hazır olma durumu uygulamada görüntülenir, ardından yaklaşırsınız, numarayı ararsınız ve sipariş size verilir. Hiç kimse sipariş alanında siparişle ayakta durup alınmasını beklememelidir.
Bu sipariş için size para iadesi yapılır.
Ancak bundan sonra böyle olmayacak, bu konuda araştırma yapabilmemiz için kalitesiz pişirildiğini düşündüğünüz ürünün fotoğrafını sağlayın.
Saygılarımla, Benoit yönetimi.
Restoran yönetiminin müşteriye karşı tutumu budur
1 Kimse size hiçbir şey borçlu değil, sipariş verip beklemesin
2 Yemeğin yer değiştirmesini fotoğraftan belirleyecekler, görünüşe göre kuruluğu iğrenç tadı ve bu pisliği yedikten sonra kötü sağlığınız da restoran müdürü fotoğraftan belirleyecek
3 Daha önce, bir şekilde ihraç edilmek üzere böyle bir iddia yoktu, çalışanlardan biri her zaman ihraç edilmek üzere atanmıştı, boşta durmanın bir yolu yoktu, bu yüzden çok az sipariş talep ediliyor, şimdi resim şu ki, hazır olma düğmesine bastıktan sonra (benim durumumda olduğu gibi) sipariş numarasını bile vermiyorlar ve vermek için en az zamanı beklemiyorlar, ancak aptalca bir sonrakini toplamaya devam ediyorlar, şu anda durup size soğuyan siparişi vermeye tenezzül edene kadar arkalarına bakacaksınız, sipariş verme isteklerine aptalca tepki vermiyorlar. sorularıyla ilgilenmeye devam ediyorlar
4 Yönetimin öyle bir tavrıyla, müşterinin her şeyden kendisinin sorumlu olduğu, bu restoranda ilk kez karşılaşmadığım ve tavır böyle olana kadar iyi yorumlar ve memnun müşteriler olmayacağı için bu tavırla
5 Gece 1 2 3'te geri bildirim vermek en azından kibar değildir, sonuç olarak restoranın ve yönetiminin müşteriye karşı tutumunu bir kez daha gösterir
Sonuç kendiliğinden ortaya çıkıyor, balıklar kafalarından çürüyor...
Peter'ın etrafında çok dolaşıyorum, genellikle normal öğle yemeği yemenin bir yolu yok, Rostix'e bir seçim düşüyor ve bu, düzenli olarak yemek yemeye zorlandığım yaklaşık 10 noktadan Peter'a göre bu zincirin en iğrenç restoranı.
Круглосуточный, но после часу ночи не попадешь- очень длинные перерывы. Картошка ужасная, шефролл сухой, из баскетов только крылья доступны (хорошие). В общем так: днем может нормально, но после 11 вечера ужас. Не писал бы отзыв, если бы перед тем как заехать не позвонил специально и не спросил: есть ли баскеты и будут ли открыты ближайшее время? А по прибытию услышал «ну крылья тоже баскет, других нет». Выберите другое место👍🏻
Sadece bu noktayı bilmiyorum ya da tüm ağ bu kadar iğrenç bir kaliteye dönüştü, ama siparişimi bitirmeye bile başlamadım, burada pişirilen tavukları bitirmek imkansızdı. Keskin kanatlı bir basket 24 sipariş ettim, kanatlar normalden iki kat daha büyüktü, ancak aynı zamanda baharat hiç hissedilmedi, az pişmiş et de kemiğe daha yakın görünüyordu. Yöneticiye gittim, bana şimdi böyle olduğunu söylediler, böyle bir tedarikçinin bu tür konulara ilk yaklaşan ben olmadığımı söylediler, ama şimdi sadece bu şekilde... Sipariş, Rus dilinin gelişmesiyle baş edemeyen yabancı, yüksek vasıflı bir uzman tarafından verildi... 🤦 Kokmuş tuvalet ve yıkanmamış zemin bu kurum için klasiktir...