Bugün bu organizasyonu yeni bir sayacın kaydını tutmak için ziyaret ettim. Daha önce hangi belgeleri getirmeniz gerektiğini belirttim. Kuponu aldım, sıramı bekledim, pencereden 18'e gittim. Kaba teyze (bu kişiye başka bir isim veremem), "orijinal belgelere değil, sadece kopyalara ihtiyaçları olduğunu ve kopyalama maliyetinin pencerenin çalışmasına dahil olmadığını" bildirdi. Sonra kuponumu aldım ve ücretli kopyalarını yakındaki bir salona gönderdim. Sonra kuponu tekrar aldım, sıramı tekrar bekledim ve sonunda bir iyilik yapabildim. Kopyalara ihtiyaç duyulduğu konusunda önceden uyarılsaydı, onları evde yapardım ve bu ofiste para ve zaman harcamazdım. Ancak görünüşe göre, bu organizasyon müşterilerine karşı tutumunu değiştirene ve insanlara en azından biraz saygı duymaya başlayana kadar hiçbir yenilik ve teknoloji faydalı olmayacak.
Ужасно, никто не работает, делать просто ничего не хотят, 5 лет не могу перенести счетчик из зоны подтопления в дом, теперь у теряли все документы, даже контролеры приежали, ничего нет, отказали в т. У., заявление писала на отмену платежей за полив так насчитали аж 10 000 т, в два раза больше, мародеры, спрашивается за что, ещё и воды нет по вечерам, вот так и хочется обозвать начальника , что вы творите, почему так распустили всех, и управы на вас нету.......
İğrenç iş!!! Yönetimden randevu bile alamadım!!! Telefonum engellendi!!! Şikayetlere özünde değil, ifadelerle damgalanmış olarak cevap veriyorlar. Su kirli akıyor (kum ve kir) ama onlar için her şey yolunda. Kimse su çekimine çıkmıyor. Kapaktaki su sayacı kırıldı, kimsenin umurunda değil. Değiştirirseniz, bu tür su ile yarın kırılır. Kısır döngü!!! Ne yapacağımı bilmiyorum!!! Rostov su kanalını kırmıyoruz!!! Sonunda onları normal çalışmaya zorlayacaklar!!! Zaten çok fazla şikayet var ve kimse umursamıyor!!!