Çiçekler her zaman güzel ve tazedir, ancak ne yazık ki hizmet budur. Tatilden iki gün önce, sadece tatil gününde öğrendiğim bir sipariş vermediğim bir sipariş verdim (genellikle buketi düzenledikten sonra ödeme yaptım, ancak tatil için hemen ödeme yapmayı planladığım için unuttum ve gerekli tüm veriler sağlanmasına rağmen benim için hazırlamadım, buketler seçildi). Siparişin kabul edilip edilmediğini cevaplamak çok zordu (mesajlara hiç cevap verilmedi, aramalar sıfırlandı), tıkanıklığın çok fazla sipariş olduğunu anlıyorum, ancak başa çıkamazsanız muhtemelen harekete geçmeniz gerekiyor. Tabii ki akşam sipariş vermem teklif edildi, ancak böyle bir ihmalden sonra iletişime devam etme arzusu yok. Ve ne yazık ki bu ilk sefer değil. Müşterileri karıştırdığımız için zamanında yapmadıkları 15.10 için sipariş verdiler (ben ve başka bir müşterimiz votsap'ta benzer avatarlara sahibiz ve bizi bir kişiyle karıştırdılar) Bundan, siparişlerin alınmasının diz çöktüğü sonucuna varıyorum, tatillerde başa çıkamıyorlar, ancak tatillerde böyle bir organizasyonla ne kadar kaos olduğunu hayal bile edemiyorum. Oh evet, bir şekilde bir hafta önceden sipariş vermek istedim, bana çok erken olduğunu söylediler. Bu nedenle, olumlu bir sonuç almak için ne zaman sipariş vermeniz gerektiği konusunda endişelenmemek veya endişelenmemek konusunda hiçbir anlayış yoktur. Böyle bir hizmetten çok üzüldüm.