Bu postanenin "uzmanlarının" çalışmaları arzulanan çok şey bırakıyor. Kelimeden HİÇ yetkin değiller. Elektronik kuyruk düzenlenir, ancak hem tüzel kişiler hem de bireyler için tek tiptir. Sıra numarası rastgele çağrılır, hizmet sağlanırken paketin alınmasının ve emekli maaşının alınmasının tamamen farklı prosedürler olduğu gerçeğine hiç dikkat edilmez. Soruya neden son 20 kuponu 16'dan önce hizmet veriyor? Cevap, bu kişinin daha önce pencereye geldiği yönünde geldi. Öyleyse soru ortaya çıkıyor, bu tek elektronik kuyruk ne için? Bu arada, kuyrukta 36 dakika bekledikten sonra gönderilerimi almadım. Kayboldular ve çözeceğiz. Benim düşüncem, Cherven'in postanesindeki posta operatörlerinin hem iş hem de müşterilerle iletişimde yetkin olmadığıdır. Yıldızın yarısını da koyardım.
Korkunç hizmet!!! Çocuk arabasını dikkatlice işaretlenmiş olarak gönderdim, alıcıya gövdeye göre kırılmış bir bebek arabası verildi ve şimdi kullanıma uygun değil. Ve fonları geri ödemek istemiyorlar!!! Bunu o kadar basit bırakmayacağım, paramı kaybetmeyeceğim. Ben bütün bir bebek arabasını gönderdim ve siz onu kabul ettiğiniz andan itibaren bütünlüğünden siz sorumlusunuz!!
Pratik4eski'nin salonu her zaman vahşi çevre ile meşguldür ve fatura alıcısına yardım edecek hiçbir zaman pratik olarak personel yoktur, ancak operasyonların çoğunu ve çoğunu nasıl yapacağımı bildiğim için, o zaman oradayken, bu işletmenin müşterilerine kendim yardım ediyorum, tabiri caizse, genel olarak 4 katıdır, çünkü hala oturacak yerler olduğu için oldukça uygundur ve çalışanlar her zaman kibardır, bu güzeldir.
Her zaman büyük bir sakin akışı vardır, müşteri hizmetleri çok yavaştır ve her zaman yardımsever servis personeli değildir. Geri dönmek istemediğiniz bir yer.
Postanenin hafta sonundan önce çalışması çok sevindirici, çok sayıda pencere var, sadece konut ve kamu hizmetlerinin ödenmesi sırasında çok fazla insan var.