İyi bir tutum, iyi hizmet, yakınlarda bir dükkan var ve Beltelecom'un karşısında, Salonu bağlayabileceğiniz ve yurtdışından akrabalarınızla konuşabileceğiniz genel olarak her şey yolunda
Çoğu zaman kuyruklar. Self servis makinesi genellikle çalışmıyor veya faturaları kabul etmiyor, bu nedenle kasada ödeme yapmanız ve hizmet için komisyon ödemeniz gerekiyor
Kayıtlı mektuplar ulaşmaz ve gönderene iade edilir, sokağın postacısı, bir hafta boyunca kayıtlı mektupları yanında taşırken, bildirimi posta kutusuna koymak için kötü bir hava alır. Defalarca bunun hakkında konuşmaktan sıkılıyor. Gazeteler yetersiz kalıyor ama neden böyle sorularına cevap vermiyor, postanın nereye gittiğini belirtmiyor; bunların onun sorunları olmadığını iddia ediyor. Kafamın duvarı gibi.
Şube erken kapanıyor. İşten sonra içeri girmeyecekler, ancak bir şekilde hizmet kalitesini artırmak istiyorlar. Hizmetlerinizi kim kullanacak?Eğer gerçekten yatarsa, işten izin alacaklar ve gelecekler.
Öğleden sonra, üçüncü bilet gişesi genellikle ücretsizdir ve kişi "çalışır" veya tembellikten sonsuza dek kaybolur. Kasaların arkasında üç operatör var ve üçü onları sigortalıyor, ileri geri gidiyor