Hesaplıyorlar. Sürekli ve sistematik olarak. "Yanıldıklarını" söylüyorlar ama elbette her zaman büyük bir şekilde "yanıldıklarını" söylüyorlar. En sevilen yol, mayonez fiyatına (30 ruble) ekşi kremayı (10 ruble) kırmaktır. Görsel olarak ayırt edilmemeleri gerçeğiyle haklı çıkarlar, ancak aynı zamanda müşteriyle belirtmezler. En saçma olanı, satıcı ekşi krema eklediğinde, kasaya girip mayonezi yumrukladığında gider, sonra 5-10 saniye geçmesine rağmen unuttuğunu söyler. Ve böylece sürekli. Ayrıca daha küstahça ve cesurca aldatabilirler - iki garnitür, iki köfte veya iki çorba vb. Dün bir kez daha iki çorba (çekimde) kırdılar. Parayı iade ediyorlar, ancak özür dilemeden ve hoşnutsuz bir yüzle, müşterinin hesaplandığını fark ettiği için suçlu olduğunu söylüyorlar. Yöneticiler bilgilidir, ancak hiçbir şey yapmıyorlar. Yöneticiler zayıf karakteristiktir ve astlarını müşterileri aldatmamaya zorlayamazlar veya yöneticilerin kendileri için bu normdur. Böyle işler.
Редко пишу отзывы, но данное место зацепило.
Если конкретно, то скидками в обед и после семи вечера. Персонал доброжелателен, хорошо выполняет свою работу, не хамит.
Цены очень демократичные, каша стоит всего 35 рублей и ей вполне можно наесться.
Куриные котлеты на пару всегда беру домой ребенку.
В общем, всегда остаюсь очень довольной, после посещения данной столовой.