Personel: +, servis: +. Hizmetlerin organizasyonu: '-' 1) hizmetlerin elektronik ödemesi - ne zaman? Elektronik kuyruk doğrudan servis istasyonuna, evet e-posta ile. sokaktaki çetele - ne zaman?..ve e-postaları uygularken çalışmaya değer. kuyruklar (olmadan da mümkündür) tekrar geçiş meselesidir - örneğin, belirli küçük şeyler için aynı gün geçilmediyse, örneğin ek bir bilet verilmesi, sıranın sonunda değil, koltuk rezervasyonu ile...
Çocuklar iyiler, her şeyi söyleyip gösterecekler, işi hızlı ve verimli bir şekilde yapıyorlar, tek şey ucuz değil. Büyük bir eksi, bölgedeki ve çevresindeki yol yüzeyinin, çukurdaki çukurun sürülmesi imkansızdır.
İyi bir servis istasyonu, muayeneden geçerken her şeyi dikkatlice kontrol ediyorlar, hatta üçgeni açmaya zorladılar, yangın söndürücünün raf ömrünü, emniyet kemerlerinin çalışıp çalışmadığını kontrol ediyorlar, hafta içi çok az araba var, ancak Cumartesi günü sıra geliyor. Genel olarak her şey yolunda.