Personel: +, servis: +. Hizmetlerin organizasyonu: '-' 1) hizmetlerin elektronik ödemesi - ne zaman? Elektronik kuyruk doğrudan servis istasyonuna, evet e-posta ile. sokaktaki çetele - ne zaman?..ve e-postaları uygularken çalışmaya değer. kuyruklar (olmadan da mümkündür) tekrar geçiş meselesidir - örneğin, belirli küçük şeyler için aynı gün geçilmediyse, örneğin ek bir bilet verilmesi, sıranın sonunda değil, koltuk rezervasyonu ile...
Çocuklar iyiler, her şeyi söyleyip gösterecekler, işi hızlı ve verimli bir şekilde yapıyorlar, tek şey ucuz değil. Büyük bir eksi, bölgedeki ve çevresindeki yol yüzeyinin, çukurdaki çukurun sürülmesi imkansızdır.
İyi bir servis istasyonu, muayeneden geçerken her şeyi dikkatlice kontrol ediyorlar, hatta üçgeni açmaya zorladılar, yangın söndürücünün raf ömrünü, emniyet kemerlerinin çalışıp çalışmadığını kontrol ediyorlar, hafta içi çok az araba var, ancak Cumartesi günü sıra geliyor. Genel olarak her şey yolunda.
10 yıldan fazla bir süredir oradan geçiyorum, her şeye uygun. Sorun yoktu. Yerinde yanlış bir şey ortadan kaldırılabilirse, yakınlarda arabalar onarılır.
Bu istasyonda ilk kez teknik servislerden geçtim, hızlı bir şekilde geçtim, eğer yerinde nüanslar ortadan kaldırılabilirse. Genel olarak her şey yolunda.
Bir okul çocuğunun bile başa çıkabileceği asgari düzeyde iş yapabilirler, ancak bunun için çok az para alıyorlar, daha karmaşık işler kavramı yok, personel üniversiteden sonra çocuk, neredeyse hiç deneyimli insan yok.
Servis edilebilir bir arabada, bunları 15 dakikada kontrol edersiniz. Bir şey işe yaramazsa veya işe yararsa, ancak kartı ve sonucu kötü verirse. Şimdi sıra en fazla 1 araba. İşimden memnunum.
Çok uzun zaman oldu. Asıl-mühendis yerinde oturmuyor, doğrudan olması gereken görevlerine değil, kişisel konuşmalara çok şey ayırıyor. GERİYE DÖNÜK OLARAK MÜKEMMEL, MÜHENDİS YÜZÜNDEN 2 yıldız.
Ayın başında kuyrukta durmanız gerekecek, ayın ortasında ve sonunda neredeyse hiç kuyruk yok. Kapıdan mühürlemeye kadar geçen süre yaklaşık 15 dakika geçti.