Küçük bir oda için bir kapı seçeneği arıyorduk ve bize bir kalem kutusu sistemi önerdiler. Kapı duvarda gizleniyor ve odada çok yer açıyor. Artık daha fazla boş alanımız var! Her şey çok şık görünüyor.
Kapıyı çarpık bir şekilde kurdular, kabloyu interkom borusuna aktardılar ve bağlantıyı kestiler, ustayı tamir etmeye ve buna göre ödemeye çağırmam gerekti, bunun için de hemen fark etmediler, çıplak telleri zile bıraktılar, elektrikçinin dediği gibi, bizi uyarmadıkları için onları izole etmedikleri ortaya çıktı
En hafif tabirle bu mağazanın izlenimleri pek de iyi değil. Satış danışmanından başlayarak kapıların kalitesine kadar.
Kapılar ve platbandlar kartondan yapılmış gibi görünüyor. Hemen hemen hepsi iki kapıdan arşitravlar kırıldı, yeniden sipariş vermeye geldiler - bu tür hizmetleri sağlamadıkları için onları başka bir yere sipariş etmemiz için gönderildik. Öyleyse soru şu: - Başlangıçta her şeyi başka bir mağazadan satın alabiliyorsan ve sinirlerinizi sarsmıyorsan, bu mağazanın ne faydası var?
Onlara ne kadar para harcandığını sayarsak kapıların kalitesi daha iyi olabilirdi.
Satış danışmanı kaba ve beceriksizdir.
Nadir bir imarethane 5 kapı sipariş etti ve bunlardan bir portal normalde 2 kapı koydu, diğer 3 kapı çarpık bir şekilde yanlara yerleştirildi, bu yüzden tuval hala kesildi, böylece bacakların zemini zemin ile kapı arasına tırmanabileceklerine gelip yeniden yapmaya söz verdiler, ancak 7 aydır bekliyorum. İşin yürütülmesi için çekler verilmiyor ve genel olarak böyle bir maskaralığın nasıl bir temsilci haline geldiği. Üreticilerin nereye baktığını anlamıyorum, santralin ilginç olup olmadığını fotoğraf gönderebiliyorum, zemini montaj köpüğü ile lekelediler veya bir şekilde yapıştırıcıyla yıkadılar, sadece korkudan oraya gitmenizi bile tavsiye etmiyorum.
Kapıları seçtiler, ölçüm için para ödediler ve üretime para yatırmaya geldiler. Ancak, kapıların cetvelin boyutunda sınırlı olduğu ve bizim için birkaç açıklık olmayacağı ortaya çıktı. Ancak yönetici bunu ücretli ölçümden önce söylemeyi unuttu, açıklığı ölçmek için eve 10 dakikamız vardı.
Neden bize sınırlamalar olduğu konusunda bir açıklama yapılmadı? Bize ücretli bir hizmet verildi, ancak parayı iade etmekten, kapıları üretmekten yardım edemiyorlar. Görünüşe göre sadece ölçülerek para kazanabiliyorlar. Ve tutum elbette korkunç. Ölçüm hizmeti için çek ve sözleşme verilmedi. Bence sipariş vermemelerinin en iyisi zaten oldu. Ama çok tatsız bir deneyim.
Ve evet, kendinizi Yurkas olarak konumlandırmak, tamamen farklı bir yurt olsanız da.Yüz de şirket hakkında biraz konuşuyor.
İş gününün bitiminden 20 dakika önce geldiğimizde teknik mola tabelasıyla karşılandık, bu yüzden işten sonra bu mağazaya gitmek için toplandığımızda orada birinin kaldığından emin olun.
Orijinalini göster · Русский
A
Andrew
3. seviye şehir uzmanı
3 Şubat
Yurkas ile hiçbir ilgisi yok, açıklıkları doğru bir şekilde ölçemediler ve sayamadılar, yeterli platband yoktu, kapıyı kapatmadılar, son teslim tarihlerini ihlal ettiler, sözleşmeye göre müşterinin kendisi her şeyden sorumlu, tavsiye etmiyorum