Bu servis merkezindeki galaxy s20'deki pili değiştirdim. Siparişten pil değişimine kadar her şey hızlı bir şekilde tamamlandı. Personel kibar, kızlar tatlı ve iletişimde hoş) ayrıca telefonun çalışması hakkında tavsiyelerde bulundular. Samsung onarılırsa, o zaman sadece bu merkezde!
Peki, muhtemelen bu, Rusya Federasyonu'ndaki en iyi servis merkezidir.
Soruyu çok çabuk çözdük. Belirtilen sürelerden daha hızlı onarımlar yaptılar.
Garanti kapsamında mümkün olan her şeyi çok sadık bir şekilde değiştirdiler. Beklenmedik bir şekilde!
Genellikle garanti atölyeleri garantiden "taşınmaya" çalışırlar, burada böyle bir şey olmadı.
Teşekkür ederiz!
Samsung servis merkezinin müşteri ilişkileri uzmanı Terekhova Anastasia'ya minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Hizmette doğrulama için Samsung S24 cep telefonumu profesyonel ve hızlı bir şekilde kabul etti. Anastasia isteklerimi dikkatle dinledi ve çalışma koşullarına uygunluk hakkında bir görüşün doğrulanması ve yayınlanmasının tüm aşamaları hakkında ayrıntılı bir açıklama yaptı. yardımseverliği ve yeterliliği, servis merkezine gitme sürecini olabildiğince konforlu hale getirdi. Mükemmel hizmetiniz için Anastasia'ya teşekkür ederiz!
Dün, telefonun hacklenmesi sorunu ile cersis merkezine gittik. Anastasia Terekhova tüm sorunları hızlı ve profesyonel bir şekilde çözdü. Sorunlarımıza duyarlılık ve dikkat gösterdim. Çok teşekkür ederim!
Televizyonumun teşhisi hızlı bir şekilde yapıldı: sabah teslim oldular ve ertesi gün çoktan aradılar. Sonuç olarak matrisi değiştirdiler. Kullanıyoruz, şikayet yok. Bu servis merkeziyle iletişime geçmenizi tavsiye ederim, çünkü burada orijinal parçalar ve hızlı onarımlar var. Resepsiyonda uzmanlar kibardır ve hızlı bir şekilde sipariş verirler, hizmette çok fazla zaman harcamanıza gerek yoktur.
İlk defa konuşmuyorum. Personel hoş, kesinlikle sorunun çözümünü bulacaksınız. Uzun zamandır s10e'deki aküyü değiştirdim, çabucak yaptılar, her şey yolunda.
Bugün şarj konektörüne yardım ettiler, ücretsiz temizlediler)
Filmi Samsung flip5 ile değiştirmeye döndük, filmin maliyeti 100 ruble idi, Ertesi gün telefonun katlama çizgisine hemen kabarcıklar geldi ve gitmiyorlar. Sonuç aynı boktansa, neden diğer özel şahıslardan 4 kat daha fazla bir fiyat alasınız ki? Bundan önce, 35 p için yaptılar ve film birkaç ay sürdü. Fotoğrafta 3. gün. Filmi değiştirmek istiyorsanız, iletişime geçmeyin, Minsk'teki fliplerle filmin en kötü değiştirilmesi de aşırı hız içindir
Not: Durum düzeltildi, başka bir usta yaptı, bugün yaklaşık bir hafta geçti - her şey yolunda
İğrenç servis merkezi! Samsung SM A- 505FM telefonunu teşhis için teslim ettim.(Telefon şarj edilmedi) Teşhis yaptıktan sonra, sistem kartının değiştirilmesine ihtiyacım olduğu söylendi - fiyatı 470 ruble + 55 onarım ve teşhis 30 \ u003d 555 ruble. Onarımdan vazgeçtim ve telefonu özel bir kişiye verdim. Güç kaynağı konektörü değiştirildi. Fiyattaki farkı, uzmanları, onlara olan güveni ve bu tür hizmetlere başvurmanız gerekip gerekmediğini kendiniz değerlendirin.
İyi günler.Üç yıl önce bu hizmetten Samsyng TV'yi ve 3 yıllık ek hizmet garantisini satın aldılar.Bir hafta önce ekran uçtu, yardım hattını aradılar, Salı günü derhal harekete geçtiler ve Cuma günü televizyon hazırdı.Hizmetin verimliliği ve kalitesi için hizmete teşekkür ederiz.
İşte hizmeti bu şekilde anlıyorum! Bir sorunla geldim - telefon iyi şarj olmuyor, bataryayı değiştirmeyi düşündüm, kız hemen sorunun ne olduğunu buldu - şarj yuvası toz ve kirle tıkanmıştı. Temizledim, üç dakika ve hazırım. Sorunu çözdüm, gülümsedim, para almadım, iyi günler diledim. Süper! Yöneticiler, bu tür müşteri odaklı çalışanlara dikkat edin!
Samsung Plaza Servis Merkezi muhtemelen şehrimizde atölye değil servis merkezi olarak adlandırılabilecek tek hizmettir. Onarımlar hızlı ve verimli bir şekilde yapıldı. Resepsiyonda ve telefonda güler yüzlü ve güler yüzlü hizmet. Onarımdan sonra telefon yeni gibi. Evet, yedek parçalar ucuz değil, modüler olarak değiştiriliyorlar, ancak sadece orijinal parçaların kullanılması benim için önemliydi. Tamir için Samsung'sa, o zaman sadece burada)
Telefondaki şarj cihazının zayıf teması konusunda servis merkezine başvurdum. Uzmanlar sorunu 5 dakika içinde çözdüler. Ayrıca telefondaki konektörleri temizlemeye yardımcı oldular.
Herkesten memnun kaldım, iletişime geçmenizi tavsiye ederim.
Telefondaki hoparlörü temizlemek için davrandım. Her şey hızlı ve verimli bir şekilde gerçekleştirildi. Müşteri ilişkileri uzmanları sooooo sabırlı, düşünceli, cana yakın. Ofiste çocuklar için bir köşe var: masa, sandalyeler, renkli kalemlerle boyama sayfaları. Uygun bekleme alanı. Memnun kaldım ve cesurca tavsiye ederim.
Kelimenin tam anlamıyla şok oldular))
Samsung'umu şarj konektörü sorunuyla getirdim: telefon çok sayıda denemeden sonra herhangi bir şekilde şarj olmadı. Telefonu tamir için vermeye hazırdım ama konektörü temizlemenin yeterli olduğu ortaya çıktı! Ve en önemlisi, bunu hemen ve ücretsiz olarak yaptılar!! Teşekkür ederiz! Sadece yakışıklılar!)
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Д
Дмитрий Булыгин
6. seviye şehir uzmanı
29 Ekim 2024
Mükemmel servis merkezi, işler hızlı ve verimli bir şekilde yapılır. Nazik iletişim, ayrıntılı danışmanlık ve iyi bir ruh hali için takıma, yani Anastasia Terekhova'ya özel teşekkürler!
TV hala garanti altındayken mükemmel hizmet vardı. Ekranı hızlı ve götürmeden/getirmeden değiştirmek. Ancak garanti sona erdiğinde, teşhis için götürün, ayrıntılar görünene kadar bekleyin... Yeterince ödemeniz gerekse de hoş değil.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
А
Алексей Пупкин
4. seviye şehir uzmanı
18 Ocak
Bu servis merkeziyle iletişime geçme deneyimimi paylaşmak istiyorum. Televizyonu "kandırmaya" başladı ve sonra tamamen donmaya başladı. İnternetteki tüm belirtilere ve incelemelere göre, anakarttaki bellek yongasıyla ilgili bir sorun vardı. Bu hizmeti kontrol etmek için verdim. Teşhis zamanında, yüksek iş yükü nedeniyle donmanın nedenini bulmak için 10 iş günü içinde söz verdiler. Ancak, malları tamir için teslim ettikten 3 saat sonra beni aradılar ve ücreti 550 ruble için değiştirme gereğini bildirdiler.! Sadece miktar değil, teşhisin verimliliği de uyarıldı. Sanki sadece televizyonumu bekliyorlarmış gibi. Televizyonu sökmeden kendim de bunun anakartla ilgili olduğunu anladım. Ancak teşhis sonuçlarına göre kartın hangi elemanının arızalandığını bulmak benim için önemliydi. Ama buna cevap alamadım. Resepsiyondaki uzman, hizmetin unsurları tamamen değiştirdiği gerçeğiyle sadece kuru bir şekilde sınırlıydı. Daha fazla sorum olmazdı, ancak böyle bir yetersiz teşhis için benden 50 ruble aldılar, sonunda televizyonu aldım, 150 ruble için amatör radyo elektroniklerine götürdüm. 2 gün içinde anakarttaki flash belleği yeniden lehimleyerek sorunumu çözdüm. Sonuçları kendiniz yapın.
Çok hayal kırıklığına uğradım. Teşhis için Galaxy S21 telefonunu verdim. Cevaplarına dayanarak, iki değiştirme ücreti var. Arızanın nedenleri sorulduğunda, telefonda bana sadece kartlarda gözle görülür bir hasar olmadığı söylendi. Anladığım kadarıyla, arızaları ve nedenlerini belirlemek için teşhis konuluyor ve yapılıyor ve bana önerilen kartların değiştirilmesi zaten arızanın giderilmesidir. Ya bu kartın sistematik bir arızasıysa, o zaman değiştirilen kart bir süre sonra değiştirilmek üzere mi? Çok sinirleniyorum, zaman ve para kaybı.
Sadece iğrenç! Samsung Galaxy S22 Ultra'da bir ekran modülü sipariş ettim, yedek parça sipariş ederken bir veya iki gün teslimat süresi vaat ettiler, sonuç olarak modülü bir hafta bekledim, modül geldikten sonra servis merkezini aradım, çalışma saatlerinin bitiminden iki saatten biraz fazla kalmıştı, 20 dakika içinde gelirsem ekranın değiştirileceğini söylediler. Zamanında geldim, onarımımı reddettiler, "sıra, anlıyorsunuz, telefonu bırakın ya da Pazartesi günü gelin" sözleriyle. Alay ediyor musunuz? Bu ekran modülünün değiştirilmesi 900 BYN'DEN fazlaya mal oluyor, perakende satıştaki yedek parçaların maliyeti yaklaşık 130-140 $ 'dır ve bu fiyatlarla bile belirtilen son tarihlere dayanamıyorsunuz, uygun seviyede hizmet vermiyorsunuz ve müşterileri yanıltıyorsunuz! Temelde ekipmanınızı tamir etmeyeceğim ve potansiyel müşterilerinize başka servis merkezleri aramasını tavsiye edeceğim!
Minsk'in hiçbir yerinde s23 + üzerindeki kamerayı tamir edemedim. Burada yardım ettiler, çabucak yaptılar, yedek parçayı da çabucak buldular. Teşekkürler
Televizyonun onarımı için başvurdum - ekran kırıldı. Mümkün olan en kısa sürede değiştirildiler. İyi usta, hizmetten memnun kaldım! Çok teşekkür ederim))
Arabayı park edecek yer yok.Ses çubuğunu tamir için teslim ettim, bir haftalığına karar verdiler, yardım etmeyeceklerini söylediler, parçayı değiştirmekte ısrar ettiler, tekrar çalışmadılar, yeni bir parça ile aldım, diğer ustalara verdim ve her şey işe yaradı, sonuçları kendiniz yapın...
Hızlı ve kaliteli hizmet. İşimin profesyonelleri olarak çalışıyorum. Kibar ve arkadaş canlısı bir ekip. Özellikle Krasovski'nin lideri Vitaly Sergeevich'i not etmek istiyorum - sorunu anlayarak davrandım ve sorunu hızlı bir şekilde çözmek için çözümler buldum. Çok teşekkür ederim!!!
Merhaba. Merhaba. 2013 yılında Rus yapımı (Kaluga şehri) UE40F6500AB'NİN onarımına televizyon getirdim. Nedenini bir hafta belirlediler. Ton kartının arızalandığını söylediler, LCD CY GF400CSL markasını verdiler...LSF400HJ01. Bu modelin televizyonlarının üretimden kaldırıldığı ve yedek parça üretilmediği ve hatta üreticiye başvurulduğu üzücü bir hikaye anlattılar. Ücreti kendiniz aramanızı tavsiye ettiler. Doğal olarak, teşhis için ödeme yaptılar ve nedenini kesin olarak belirleyeceklerine ve onarım yapacaklarına dair garantiler olmadan!!! Başka bir atölyeye gittim. Geldik...televizyonu aldılar...Bir arıza belirlediler - kartın değil, ekranın donmasının yandığı ortaya çıktı!!! Aradık, onarım ve yedek parçaların fiyatını açıkladık. Kabul ettim, ucuz olduğu ortaya çıktı...200 belin tamamı için.ruble. Getirdiler ve yerine yerleştirdiler
HER ŞEY ÇALIŞIYOR!!! Mükemmel, yetkin uzmanlar.
Bu nedenle, yetkin uzmanlara sahip başka bir TV tamircisi bulsanız iyi olur. Verilen sunucu.merkezi tavsiye etmiyorum!!!
Orijinalini göster · Русский
7
Kurumun yanıtını göster
6
687638 климов
7. seviye şehir uzmanı
27 Kasım 2024
Ustaların çalışmalarına son derece kızgınım.
Televizyonu teşhis için teslim ettim, matrisi değiştirilmek üzere söylediler. Onarımları reddettim, cesetleri yedek parçalar için sattım.
Satın alan kişi, ürün yazılımı ve her şeyin yardımıyla onu geri yükledi.
Kelime yok, sadece bir tür yazar
Teşhis için 1t ödedim.
Düşmanca oturuyorlar ve yardım etmekle ilgilenmiyorlar. Sitede bir şey yazıyor, ofiste başka bir şey söylüyor,yardım hattında ise genel olarak üçüncüsü var
Aynı durum, bir servis merkezine başvurduğunuzda, gerçekten bir servis merkezine girersiniz. Keyifli çalışanlar, atmosfer, parçalar sadece orijinaldir. Samsung S10'umdaki seklayı değiştirmenin maliyetini öğrenmek için telefonla iletişime geçtim. Sonuç olarak, telefonla bir parça sipariş ettiler, ertesi gün aradılar ve kuruluma gelmeye davet ettiler. 40 dakikada yaptılar, yürüyüşe çıkmak zorunda bile değildim. Sadece bir fincan kahve içmeyi başardım (servis merkezindeki kahve makinesinden kahve). Genel olarak, ben de öyle hayal ettim. Bence öyle olmalı.
Terbiyecilere daha fazla yardım etmek isterim. Sonra telefonun çalışmasını soruyorum ama cevap yine de telefonun çalışmasını iyileştirmedi. Hiçbir şeye yardım etmediler, ama bir Servis Merkezi gibi!
Hepinize teşekkür ederim, yeni yılınız kutlu olsun!
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
3 Ekim 2022
Pazartesi günü geldik ve Cuma günü yeni bir matrise sahip bir televizyon getirdik. Operavtino, çabucak, olduğundan daha da iyi oldu. Çok memnunum, beyler aferin. Samsung palazzo servis merkezine teşekkürler
Suya düşürdükten sonra Samsung S10'umla servis merkezine başvurdum (
Hemen sudan temizlediler, teşhis koydular, birkaç saat sürdü. Temizledikten sonra sadece konektörü değiştirmem gerekiyordu, bu hoş bir şekilde şaşırdım çünkü en kötüsüne hazırlanıyordum. Aynı gün yaptılar!!! Uzmanlara hızlı onarımlar için çok minnettarım ve kızlara detaylı danışmanlık için özel teşekkürler! Servis merkezinde olmak çok güzeldi)
Malların kalitesi iyidir, ekranı değiştirmek pahalıdır, ancak kaliteli teslimatı kullanmadım, park etmek zordur, ancak personelin neyle çalıştığını iyi bildiğini bulabilirsiniz
Eski Samsung tabletimi tamir etmek istedim, benden sordular. Şarj cihazının konektörü onlarınki gibi olmadığı için kabul edilmediler, eski model ve hizmette yedek parça olmayacak.
Kızlar çok cana yakın!!! Sorunu birkaç saat içinde çözmeye yardımcı oldular. Sorunun (telefonun açılmadığını) bir yazılım güncellemesinin çözeceğini düşünmemiştim. Harika hizmet!!!!!
Öneri 10 +
... 2020'de Samsung Galaxy Note 9'daki yazılımı güncellemek için başvurduktan sonra, matrisi, ekranı, pili ve ön ve arka kapaklarını tahtasız değiştireceğimi zaten yazmıştım (aslında yeni bir telefon aldım).
Bir kez daha Samsung galaxy S21 Ultra ile olağan teşhis ile iletişime geçtikten sonra birçok sistem hatasını çözdüm ve düzelttim. Tüm çalışanlar sonuna kadar gider,,, bu hizmet merkezine olan güveni neyin güçlü bir şekilde doğruladıklarını bilmiyorlarsa internette bilgi ararlar.
Sıra elektronik. Konforlu kanepeler. Su dolu bir soğutucu var. Tuvalet. Ayrıca yeni hizmet, ultraviyole ışınlarıyla ışınlama yoluyla telefon setinin dezenfeksiyonudur.
Onlar muhteşemler! Bu, dünyanın en iyi, en samimi ve en hızlı hizmetidir!!!! Çok teşekkür ederim! Güç düğmesine yardım ettiler, düşen sasuleklerden sakladılar ve sabah servis açılmadan önce onları korudular! Ve tüm bunlar bir gülümsemeyle ve her zaman harika bir ruh haliyle!
Birkaç kez döndüm ve her zaman son derece iyi bir izlenim bıraktım!
Çok teşekkür ederim! Telefonla ilgili sorularınız varsa, hemen size bakmadan her zaman yardımcı olacaksınız!
Çalışanlar derhal soruları çözüyor, işi hızlı ve verimli bir şekilde yapıyorlar, soru sormadan! 5 yıldız. Yedek parça yoksa, hızlı bir şekilde getirilirler ve hemen bilgilendirilirler. Hoş hizmet.
Servis merkezinden çok memnun kaldım. Garanti süresi içinde ekranla ilgili bir sorunla s20 ultra akıllı telefonu teslim ettim. Her şeyi garanti kapsamında ve hatta daha fazlasını yaptılar. Sadece ekranı değil, aynı zamanda bazı dahili bileşenleri de güncelledik. Aferin beyler. Şirketin havlaması zirvede!
Ekranı değiştirmek için servis merkezine başvurdum. Her şeyi çok hızlı ve verimli bir şekilde yaptılar. Hazır olduktan sonra, ekranı korumak için koruyucu camı yapıştırmayı teklif ettiler, kabul ettim ve pişman olmadım. Her şeyi en iyi şekilde yaptılar. Bu servis merkezinden hoş bir izlenim bıraktım, buraya daha fazlası için geri döneceğim. Olduğunuz için teşekkür ederim!
Orijinalini göster
3
Kurumun yanıtını göster
А
Антон Заборонько
2. seviye şehir uzmanı
17 Ocak
İyi adamlar çalışıyor, iki dakika çalışıyor ve sorun çözüldü