2008'den beri kuaförü düzenli olarak ve zevkle ziyaret ediyorum, verilen hizmetlerin kalitesinden her zaman memnunum.
10/13/23 tarihli incelemesi olan Svetlana'ya, Tatyana adında bir kuaför bu kuaförde 10 yıldır çalışmıyorsa, hangi usta Tatyana'ya kaydolduğunu sormak isterim.
Büyük olasılıkla Svetlana kaydolduğu kuaförü karıştırdı, çünkü yakınlarda (komşu binalarda) 3 kuaför daha var.
Bu yüzden kendisinin üzüldüğü ve kuaför ekibine olumsuz bir şey yazdığı ortaya çıktı.
Ne kadar güzel çıkmadı...
Hizmetlerin sunulduğu her yerde sadece kaliteli bir hizmet sunmanın değil, aynı zamanda en önemlisi müşteri odaklılığının ve meslekçiliğin (veya en azından yapımlarının) önemli olduğu gerçeğiyle başlamak istiyorum.
Bu yerde saç kesimi hizmetini kullanmak mümkün olmadı, bu nedenle ustaların çalışmaları hakkında ne yazık ki ya da neyse ki hiçbir şey söylenemez (
Ama tabiri caizse ilk hizmetten keyif aldık.
Annemi 11.10'da saç kesimi için kaydediyordum. Her şeyi kabul ettiler: zaman (12.00 - 12.10.2023), ustalar (Tatyana), ödeme. Belirlenen saatten 10 dakika önce geldik. Yönetici kayıt defterine çabucak baktı, görünüşe göre kaydımızın fark edilmediğini ve dikkate alınmadığını fark etti, ustaya "saat 12.00'de kayıt" sözleriyle yaklaştı ve buna cevap verdi - "üzerine yaz".....
Bize ustanın hala meşgul olduğu, görünüşe göre sandalyeye yeni oturan müşteriyi bitirmek için vakti olmadığı ve yarım saat sonra yeniden kayıt yaptırması gerektiği söylendi.
Buradan sorular ortaya çıkıyor:
1. Öyleyse neden ön kayda ihtiyacımız var??? Kuaför salonu bir klinik değildir... Ya da belki klietna zamanında oynamak normal kabul edilir: yarım saat daha fazla, yarım saat daha az... Saat 20.00'ye kadar iş günüm var, acelem yok, öyle mi???
2. Bir hizmet sunmak için gereken zamanı anlamak. Her iyilik için farklı bir zaman var, değil mi? Saç kesimi basit, saç kesimi karmaşıktır..... Yoksa her şey 30-40 dakikada aynı şekilde mi yapılıyor?
Bu arada, resepsiyonist yarım saat beklemeyi teklif ettiğinde, affedersiniz nerede beklemeliydim? Küçük oda nedeniyle orada bekleyecek yer yok... Koridorda yalnız bir sandalye var mı, üzerinde bir şey var mı? Sırayla oturmak mı?) Ya da belli bir zamana vardıktan sonra caddede ve yakındaki dükkanlarda yürümeniz gerekiyor, çünkü birisi zamanında yetişemiyor, biri fark etmedi mi?
Not: Belki bizim durumumuzda yıldızlar böyle bir araya geldi, bilmiyorum.... Ama kesinlikle oraya gitme arzusu yok!
Kuaförün hizmetlerini kullandım. Canım, sempatik usta Anya isteklerimi çabucak anladı ve yerine getirmeye başladı. Keyifli bir sohbetin ardından siparişi tartışmalı ve niteliksel olarak yerine getirdim. Ben çok beğendim. Tekrar konuşacağım. Herkese tavsiye ederim. Güzel bonus : fiyat-kalite!