Sipariş verirken bu mağazadan ne kadar memnun kaldım, teslimatta da hayal kırıklığına uğradım. Ağustos ayında satın aldım ama yine de bu harika mağazalara veda edemiyorum. ilk sorunlarım, bireysel bir projeye göre sipariş ettiğim dolabın (daha doğrusu kapının) ve çamaşır kutusunun teslimi anında başladı. 2 hafta içinde yapacaklarına ve teslim edeceklerine söz verdiler. 2 hafta sonra bana hiçbir şey teslim edilmedi ve 2 hafta olduğu ortaya çıktı, bu 14 iş günü (izinsiz), yani 3 hafta ve bir şekilde bunu öğrenmeliydim. Satıcılar bana bunu söylemediyse nasıl olduğunu bilmiyorum. Tamam, bak, siparişim bana teslim edildi (kesin tarihleri hatırlamıyorum, uzun zamandır oradaydı, ama bu 3 haftadan uzun sürdü. ve her şeye cevap - teslimatımız 2 hafta önceden planlanmıştır, bekleyin). Bu konuda onlara gerçekten veda etmek istedim, ancak bir buçuk aylık kullanımdan sonra aynam kırıldı (bunun iş yerinde bir evlilik olduğu ortaya çıktı). Ustaların aynayı almasını 3 hafta bekledim. Aynayı değiştirmeyi reddettiler, kabarcıklar gittiği için parçaları ve aynalı tuvali değiştireceklerini söylediler. Şimdi aynanın bana iade edilmesini 3 hafta bekliyorum ve ng'ye kadar alma olasılığım çok düşük, çünkü yine "teslimatlarımız 2 hafta önceden planlandı". Ve ayrıca malları günün hangi saatinde teslim edeceklerini yaklaşık olarak yönlendiremezler - oturun bekleyin, belki o gün teslim etmek için zamanları olmayabilir. Bana gelince - bu mağazadan sipariş verebilirsiniz, ancak sorunlarla karşılaşma olasılığı yüksektir. tek başıma bu kadar şanssız olduğumu sanmıyorum
Banyoya kendi boyutuma göre bir dolap sipariş ettim. Rengi, tasarıma uygun kolları seçtim. Yöneticiler ayrıca duş masasının ve lavabonun musluğunun seçilmesine yardımcı oldular.