Yeni yıl ve tatiller için internet ve televizyon olmadan kalmak istiyorsanız Sarkor'a bağlanın.
Aralık ayının 29'inde, yeni yıl arifesinde internet kayboldu, ödendi, «teknik destek uzmanlarından» gelen tavsiyelere göre prizden çıkarıp bir dakika sonra takmaya yardımcı olmadılar, ustaları arayacaklarını söylediler, ancak ne 30'unda ne de 31'inde usta gelmedi.
Evin sakinlerinin sohbetinde aniden sorunun büyük olduğu ortaya çıktı ve benim gibi herkese gelmeyen ustanın gideceğine söz verdiler, o sadece özellikle ısrarcılara geldi, ancak yine de sorunu çözemedi. Sarkor'un teknik destek yardım hattına başvuran her kişiye, sorunun yalnızca yerel olduğu, sadece bu dairede ve diğerlerinin her şeyin yolunda olduğuna dair güvence verildi, görünüşe göre arızanın büyüklüğünü veya sadece senaryoya göre çalışarak kendi aralarında bile anlayamadıkları palyaço hizmetini kabul etmemek için.
2/02/2025 tarihinde 22;48'de 5 dakika süren aramamda operatör tek bir soruya hiç cevap vermedi ve telefonu indirdi, sözlerine tutunmaya başladı ve bana sarhoşmuş gibi geldi.
En ilginç şey, Greenvich konut kompleksinin sakinleri olarak, bir nedenden dolayı uzonline gibi diğer sağlayıcılardan hizmet sunmamızın böyle bir itibarsızlık olmasıdır.
Şimdi zaten 3 Ocak'ta, neredeyse tüm evde internet yok ve ancak şimdi Sarkor'dan biri bodrumlarda koşuyor ve sorunu bulmaya çalışıyor, ancak bu 29 Aralık'ta bile yapılabiliyordu.
Sonuç: İnternetsiz yeni yıl, ancak başka bir sağlayıcıya geçme fırsatı bile yok.
iğrenç teknik destek, hizmet kalitesi süpürgelik tahtasının altında. Yeni yıl için evin zeminini internetsiz bıraktılar, şirkete en kötüsünü diliyorum!
Korkunç hız, hiçbir şeye bakmak imkansız. Bir şekilde düzeltecek misiniz, yoksa nasıl? Bence düzeltmemiz gerekiyor, böylece müşteri bazubtsdete'sini kaybetmemiz gerekiyor
Daha önce bir sürü kötü incelemenin olduğunu okumadığım ve bu sağlayıcıya bağlandığımı sadece bir hafta boyunca kullanıyorum, bu hafta kesintilerden bir kez iki kez aradım, genel olarak bütün gün çalışmadım, bir kaza olduğunu söylediler ya da internetin her 5 saniyede bir yavaşladığını söylediler, hiçbir şeye bakmanın mümkün olmadığını söylediler, ancak internet açıldığında sinirler kayboluyor, kimseye tavsiye etmiyorum, çok daha az para ödedim ve bu tür kesintiler olmadı, çünkü burada sarkor için 130 bin para ödüyorsunuz, bunun için hiç net değil,
En yeteneksiz internet sağlayıcısı.
17 Ekim'de kapatma başvurusunda bulundular, başvuruyu bir «Yöneticiye» ilettiler, bundan sonra 3 kez aradılar ve başvuruyu bıraktılar, aramaya söz verdiler, 1 Ekim'de cevap yok, görünüşe göre beni kapatamadıkları ve parayı iade edemedikleri için mahkemeden karar vermeleri gerekiyor.
Kimseye onlarla bağlantı kurmasını tavsiye etmiyorum
Korkunç internet. Teknik destekleri yok, 30 dakika arayabilirsiniz cevap olmayacak. Aniden cevap verirlerse, o zaman sadece ezberlenmiş cümleleri okuyabilen enikeyciler, yönlendiriciyi yeniden başlatın.
Genel olarak, bağlanırsanız 1 megabite oturursunuz, telefonunuzda müzik dinlemeye asılır ve yönlendiriciyi yeniden başlatırsanız (başka hiçbir şeye yardımcı olmazlar)
Bu arada, telefonu sessizce kapatabilirler veya onarım talebinde bulunduklarını söyleyebilirler - ancak hiçbir şey yapılmayacaktır. Ve bir daha aradığınızda her şey yeniden başlayacak.
UPD. 19.11.22
İnterneti böyle kapattılar, hiçbir şeyi açıklayamıyorlar, ağlarda hiçbir şey anlamıyorlar, çalışanlar gerekli niteliklere sahip değiller
Küçük, kalabalık olmayan bir ofis. Yardımsever çalışanlar.
Raporlama tarihinde değil, yeni tarifeye geçtiğinizde, eski tarifedeki ödeme bakiyesi yanar (eski ve yeni raporlama tarihi arasındaki günler için).
Sağlayıcının TV izlemek için kendi uygulaması vardır.
Bu internet sağlayıcısı, ne yazık ki, şimdi giderek daha kötü çalışıyor ((
Bu desteğe ulaşmak zordur, operatörün 10 dakikaya kadar yanıt vermesini beklemeniz gerekir.
Sorulan sorulara cevap verilmiyor.
Telefonu kapatarak konuşmayı kesebilirler.
Sarkor'umuz üç adreste, birini zaten kapattık, ikinci noktayı günden güne kapatacağız ve üçüncü adreste de başka bir sağlayıcıyla değiştireceğiz.
Özbekistan'daki en korkunç internet sağlayıcısı, bu şirketteki insanlar sorumsuzca çalışıyor, hepsi kesinlikle bire bir. İnternetin kalitesi sıfır, kimseye tavsiye etmiyorum.
Son zamanlarda iğrenç internet. Akşam 9'dan sonra hız yok. Hizmetlerini yaklaşık 4 yıldır kullanıyorum. Geçiş için diğer sağlayıcıları dikkate alacağım
2015 yılından beri abone oldum. Başlangıçta normal çalışıyorlardı, ama şimdi en kötülerinden bazıları. Turon'a taşındım, bunu daha önce yapmadığım için üzgünüm.
Bağlanmak istedim. Konda dairede onarım yapıyordu, kabloların döşenmesiyle ilgili bir soru ortaya çıktı. Tp'yi aradım ve evimize çatıdan veya girişteki bir şafttan kablonun nasıl döşeneceğini sordum. Kız bilmediğini ve bu tür bilgilere sahip olmadığını söyledi. Teknik sorularımı bana cevaplayabilecek biriyle bağlantı kurmamı istedim. Operatör beni reddetti ve bağlantı talebinde bulunduğumda ve parasını ödediğimde her şeyi öğreneceğimi söyledi. Müşterilere çok garip bir yaklaşım.
Beeline'dan Kablolu interneti aradım, o departmana bağladılar, orada her şeyi çok yetkin bir şekilde açıkladım. 3 gün sonra geldiler, her şeyi dikkatlice harcadılar ve bağladılar.
Korkunç internet, görünüşte en kötü sağlayıcıdan ona geçtiğime pişman oldum, şimdi özlemle hatırlıyorum, çünkü 25 yaşındaki sarkor tamamen hayal kırıklığına uğradı, akşamları bu destek işe yaramıyor....Sadece seni beklemeye atıyorlar ve sen asılıyorsun...ve sorunuzu çözmek için sabaha kadar bekle ((
Tam bir hayal kırıklığı ve daha kötüsü, hiçbir şeyi iyileştirmeye çalışmamaları, özellikle akşamları bağlantı giderek kötüleşiyor!
Genel olarak 0 müşteri hizmetleri. Ve akşam 7-8'den sonra telefon numarası çalışmıyor, akşam internet çalışmazsa, bu cehennem kadar basit, arıyorsun ya meşgulsün ya da kimse cevap vermiyor. İnternetleri de istikrarlı bir şekilde çalışmıyor, bazen kapanıyor!!! Ayrıca, tarifeler de diğer sağlayıcılardan daha pahalıdır, hız da daha düşüktür ve sabit değildir!!!! Uzaktan çalışıyorsanız veya istikrarlı bir internet bağlantısına ihtiyacınız varsa önermiyorum!!!
Satış departmanı. Kaliteli internete ihtiyacınız varsa, buraya gelin. Kızlarımız size her şeyi açıklayacak ve montajcılarımız interneti en kısa sürede size bağlayacak!
Binanın kendisinde abonelere hizmet böyle oluyor. Fiziksel abonelerle çalışan yöneticiler kaba davranıyorlar! Sorunu çözmede yardımcı olamıyorlar! işte onlardan adamlar, destekçiler çok havalı! Yeterli ve yetkin! her zaman yardım etmekten mutluluk duyarız! sadece onlar yüzünden 4 bahse girerim!!!!
Kişisel görüşüme göre, kalite açısından en iyi sağlayıcı. Ayrıca sürekli olarak ücretsiz Sınırsız gece, tarifenin tasarımcısı vb. Gibi bazı çöreklerden memnun kalıyor
Destek hizmeti korkunçtur, herkes yalnızca ezberlenmiş metinden yanıt verir. Neredeyse soru listeden çıkmıyorsa, donuyorlar. Teknisyenlerle bağlantı kurmuyorlar. En kötü destek olanlar.