Hayatım boyunca daha düşük hizmet kalitesiyle tanışmadım. Çalışma süreci o kadar organize değil ki kelimeleri seçmek zor. En basit işlemlerden herhangi biri, müşteri sayısına bakılmaksızın en az 30 dakika sürer. Liderlik bu organizasyonda hiç mevcut mu? Bir şeyler yapmanın zamanı çoktan geldi! Bu bankaya birkaç yıldır gidiyorum, durum hiç değişmiyor. Bekleme süresi sadece ölçeğin dışında!!!!
Modern banka, her şeyin elektronik, teknolojik hale geldiği bu seviyeye ilk girenlerden biri. O zamandan beri, diğer bankaların çoğu onu yakaladı ve bazıları müşterilerle çalışmanın geliştirilmesinde onu geride bıraktı ve o da öyle olmaya devam ediyor. Çoğu zaman sıra için çok uzun süre beklemeniz gerekir, çünkü özellikle gişede yeterli operatör yoktur. Ama diğer her şey onun için iyi bir seviyede.
Mart ayında karımla bir yazlık ev satın almaya karar verdiler, biraz para eksikti. Bankanın daha önce kurtardığını hatırladılar. Eksik tutarı internet bankacılığındaki «Sadece çevrimiçi" krediyle aldılar. Koşullar iyi, zaten Mayıs ayında yazlık evdeydik. Kayıt oldukça basitti - başvuruyu doldurdum, bankanın cevabını ve paranın karta yatırılmasını bekledim. Uygun bir şekilde, kredi karttan çekilebilir ve istenen satın alma işlemi için ödeme yapılabilir.