Programı Tasarruf kartıma teşekkür ederim bağladım ve tahakkuk eden puanlar sayesinde Ozondan ev için harika bir Yılbaşı dekoru satın aldım. Şimdi gerçek bir tatilim var!
Süper hizmet, her şey müşteri için, bazılarına kredi verilmesi utanç verici, ancak çalışmama ve her şey yolunda gitmeme rağmen beni reddettiler. Diğer bankalardan ağır faizle kredi almak zorunda kaldım!🙂😁👹
10 yıldır krediyi ödedik ve robotun çağırması ve kaba bir şekilde 0,09 tutarında borcumuz olduğunu söylemesi beni o kadar rahatsız etmiyor, daha da rahatsız etmiyor, rahatsız etmeyeceğim, bankanızı bir daha kullanmayacağım ve başkalarına tavsiye etmeyeceğim
Kredi bilgilerini öğrenmek için çağrı merkeziyle iletişime geçtim. Operatör her şeyi net bir şekilde açıkladı, herhangi bir sorun ortaya çıkmadı. Krediyi Sadece çevrimiçi aldım. Eyvallah)
Hizmet kibar, danışmanlar gerçekten hoşuna gitti...ama yıldızı bir ATM karşılığında kiralıyorum!!!! Neden havaalanı bölgesinde olmasın? Ve bu her zaman işe yaramaz.
Bu bankanın hizmetlerini kullanıyorum. Bu bankadaki her şey benim için sorun değil. Ve bankanın kendisi, çalışanlar ve hizmet. Ve neredeyse hiç sıra yok. Bu benim için çok şişman bir artı).
Bir yıldız için bile üzülüyorum. Çok yavaş servis, kartı açma sırası gelene kadar yaklaşık 40 dakika bekledim ve bunca zaman sadece bir kişiye hizmet verdiler!!!
Bankada iki kasiyer var. Öğle yemeği saatlerinde 13.00 - 14.00 saatleri arasında hiçbiri çalışmamaktadır.
Para birimini sadece masada oturan bir uzmanla değiştirebilirsiniz, bu herkesin gözünde güvenli veya rahat değildir.
Bugüne kadar, karmaşık bir epidemiyolojik ortamda, herkesten bekleme alanına girmeleri isteniyor. Böylece tek bir yerde büyük bir insan kalabalığı yaratır.
Belagro seviyesi Bankası, beyaz rusya, vb.
Hizmet kalitesi sıfıra yakın.
Bankanın web sitesinin iğrenç çalışması.Doğru giriş ve şifre ile kişisel hesabınıza girmek ve hizmetler için ödeme yapmak imkansızdır.Telefon işlemlerinde sadece bir bahane var.
Böyle bir bankanın kaldırılması gerekiyor!
Oldukça rahat, normal yöneticiler, ancak uzmanların kendileri arzulanan çok şey bırakıyor: iletişim tarzıyla ilgili olarak değil, bankanın ürünlerinin ayrıntılarını iyi bilmiyorlar